برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار قطعه جدید با صدای «احسان خواجه امیری» تکذیب شد
خاطرات خواننده دیگری دارد؛
انتشار قطعه جدید با صدای «احسان خواجه امیری» تکذیب شد
موسیقی ما – وحید لشکری: احسان خواجه امیری انتشار قطعه منتسب به او به نام «خاطرات» در فضای مجازی را تکذیب کرد.

این خواننده ضمن تکذیب انتشار قطعه جدید از سوی خود، از طریق صفحه شخصی‌اش اعلام کرد که پس از آلبوم «عاشقانه‌ها» هیچ قطعه‌ای را نخوانده است.

اردیبهشت ماه امسال هم قطعه‌ای با نام «قسمت» در فضای مجازی منتشر شد که نام خواننده‌اش احسان خواجه امیری اعلام شده بود، اما پس از تکذیب او مشخص شد یک فرد گمنام خواسته از این طریق صدای تقلیدی خود و قطعه‌اش را معرفی نماید.

در گذشته موارد مشابه این اتفاق برای سایر خوانندگان معروف موسیقی پاپ نیز رخ داده بود که افرادی با همکاری سایتهای غیر رسمی دانلود موسیقی با عناوین جعلی اقدام به انتشار قطعاتی با سطح کیفی بسیار نازل کرده بودند.
این قبیل اتفاقات معمولا از سوی برخی سایت‌های مشخص و به صورت زنجیره‌ای صورت می‌پذیرد و مشخصا از سوی جریان خاصی هدایت می‌شوند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

منتظر یه تک آهنگ ملایم و با ترانه ی روزبه بمانی و موسیقی علیرضا افکاری از احسان خواجه امیری هستیم.امیدوارم که هر چه زودتر این اتفاق بیفته.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

هر چقدر فکر میکنم,نمیتونم دلیلی واسه کار این افراد پیدا کنم..فقط تاسف میخورم
کارشون جز خیانت به موسیقی, چیز دیگه ای نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

مردم خوب و دوست داشتنی کشور عزیزم ایران
سلام
متأسفانه در چند روز گذشته شاهد یکسری اتفاقات تلخ و بد اخلاقی های حرفه ای در موسیقی ایران بودیم و اتفاق تلخی برای اینجانب و احسان خواجه امیری عزیز رخ داد که بنده اصلا موافق چنین حرکاتی در دنیای موسیقی نمی باشم.
روز جمعه 27/11/1391 تراک موسیقی با نام خاطرات منسوب به احسان خواجه امیری در سایت ها و رسانه های اینترنتی موسیقی داخل کشور قرار گرفت که بر روی کاور آن نام بنده به عنوان تنظیم کننده ، آهنگ ساز و میکس ومستر کننده کار درج شده بود که با توجه به محبوبیت احسان عزیز خیلی زود فراگیر شد و اکثر پایگاه های معتبر پخش موسیقی، این تراک را با نام ایشان و تنظیم کنندگی بنده حقیر پخش نمودند که اینجانب در اینجا این موضوع را تکذیب می کنم و اعلام می کنم کار کردن برای افرادی چون احسان خواجه امیری ها که در حال حاضر اعتبار موزیک پاپ فارسی داخل کشور هستند جزو افتخاراتی می باشد که نصیب یکسری از دوستان محترم شده است اما تا بحال بنده لیاقت کسب این افتخار را نداشتم. چندی پیش نیز تراکی با نام قسمت منصوب به احسان خواجه امیری با تنظیم بنده پخش شد که این تراک را هم بنده تنظیم نکردم.
لذا خواهشی که ازیکایک شما عزیزان دارم این است که این تراک را که نه تنظیم کننده نه خواننده آن مشخص است را به حساب بنده و احسان عزیز نگذارید و از دشمنان دوست نما خواهشمندم برای اعتلای موسیقی ایران دست از این بد اخلاقی ها و تخریب ها بردارند و به جای این حرکات که متاسفانه خوب هم جواب می دهد به فکر اعتلای موسیقی ایرانی و درخشش آن در عرصه های جهانی باشند .
لازم میبینم در همین جا از احسان خواجه امیری عزیز و طرفداران خوبش عذر خواهی کنم که در این چند روزه شاید بخاطر درج اسم بنده در آن کار ناراحت و آزرده خاطر گشته باشند و اعلام نمایم به طور رسمی حاضر و آماده همکاری با ایشان و دیگر عزیزان به طور رسمی و قانونی می باشم .
خدایا چنین کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
دوست دارم هموطن
فرهان مهدوی
29/11/1391

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

چه عکس قشنگی گذاشتین!
خوشم اومد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

صدای اقای احسان خواجه امیری همتا ندارد و نخواهد داشت و برای کسانی که میخواهند از نام ایشان سوء استفاده کنند واقعآ متآسفم .(فقط احسان خواجه امیری عزیز)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

صداش هیچ فرقی با احسان نداره مطمینم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

ما عاشقه صدای احسانیم. این متنو که دیدم رفتم اون آهنگا رو گوش کردم و از انصاف نگذریم خیلی قشنگ بود. فقط دارم شاخ در میارم چرا با اسم خودش بیرون نداده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

درود،راستش من این موزیکو از یک سایت معتبر دانلود کردم و پس از شنیدن پی به ماجرا بردم اما سوالم اینه که چرا سایتهای معتبر این کارو انجام دادن؟!!مگه اقای خواجه امیری مدیر برنامه ندارن؟!!البته متاسفم برای شخصی که این موزیک رو خونده و در اختیار سایت قرار داده!درسته که صداش تکنیک و لطافت اقای خواجه امیریو نداره اما در کل صدای خوبی داره و میتونشت به نام خودش موزیکو تو سایتها قرار بده...به امید روزهای خوبتر برای موسیقی ایران.

سه شنبه 29 اسفند 1391 - 09:58

واقعا تاسف آوره!!بااین کارا میخوان چی رو ثابت کنن و به چی برسن؟

چهارشنبه 21 فروردین 1392 - 00:00

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز،اینجانب کیوان پویا خواننده قطعه خاطرات و قسمت که اخیرا به نام احسان خواجه امیری عزیز منتشر شده بنا به پیوست شایعاتی که در این مورد اتفاق افتاده هیچ گونه قصدی نداشته و این اتفاقات به دست یکسری افراد سودجو و فرصت طلب انجام گرفته و بنده هیچ اطلاعی از این موضوعات نداشته و حتی آقای میثم مروستی عزیز هم که زحمات ویولن کارهای بنده رو
میکشند در جریان امور هستند.
جا دارد اینجا از مخاطبین احسان عزیز یک عذر خواهی مخصوص بابت این اتفاقات به عمل بیاورم به دلیل اینکه خود شخص بنده هم از علاقه مندان آقای احسان خواجه امیری بوده و امیدوارم توانسته باشم حسن نیت خودم رو خدمت احسان عزیز و طرفدارانشون ثابت کرده باشم.
در ضمن آهنگ خاطرات با معرفی نام خودم در انتهای کار انجام گرفت که متاسفانه در پخش مجدد آن توسط افراد سودجو حذف گردیده شد.

جمعه 25 مرداد 1392 - 03:04

ما در زندگی بارها و بارها شاهد انواع شباهت ها بین مردم بودیم و فکر نمیکنم کسی حق داشته باشه بدون شناخت ، صدای آقای کیوان پویا را یک تقلید بدونه! این انصاف نیست که ایشان با وجود استعداد بی نظیر ی که دارن به دلیل شباهت صداشون از دنیای موسیقی دور بمونن.
تمام کارهایی که من از ایشان دارم به وضوح اسمشون گفته شده و اگر لحضه ای به این ترانه گوش بدید متوجه میشید که این کار انقدر قوی هست که نیاز به اسم آقای احسان خواجه امیری عزیز نداشته باشه.
برای هر دوی این عزیزان آرزوی موفقیت میکنم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتشار قطعه جدید با صدای «احسان خواجه امیری» تکذیب شد | موسیقی ما