برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت ها در ایران رونق دارند
شهرام شکوهی:
کنسرت ها در ایران رونق دارند
موسیقی ما - یک خواننده پاپ برگزاری کنسرت موسیقی در ایران را سخت ندانسته و شاهد آن را رزرو بودن همه سالن‌ها دانست. وی همچنین تاکید کرد که برخی ممنوعیت‌ها هم بی‌دلیل نیست.

شهرام شکوهی خواننده آلبوم «مدارا» که سال گذشته در بازار موسیقی عرضه شده است با رد این موضوع که برگزاری کنسرت برای بخش خصوصی سخت شده است، گفت: اتفاقا دفتر موسیقی وزارت ارشاد نسبت به برگزاری کنسرت‌ها خیلی مثبت نگاه می‌کند و تا جایی که امکانش باشد کمک هم می‌کند.

وی گواه این گفته خود را رزرو بودن تمامی سالن‌ها دانست و بیان کرد: رونق برگزاری کنسرت در کشورمان بسیار هم خوب است و برای کنسرت هیچ سالنی وقت ندارد و همه رزرو هستند. هرچند برخی ممنوعیت‌ها هست که آن‌ها هم بی‌دلیل نیست و کسانی که ممنوع الکار هستند هم خودشان دقیقا می‌دانند که دلیلش چیست و حتما مشکلی بوده و هست.

وی در پاسخ به اینکه چرا تاکنون کنسرت نگذاشته و آیا او هم مشکل داشته است؟، توضیح داد: حتی اینکه من هم تا حالا کنسرت نداشتم بی‌دلیل نیست که در حال برطرف کردن آن هستم و اکنون درخواست برگزاری کنسرت را داده‌ام که اگر ارشاد همکاری کند بعد از محرم و صفر من نیز کنسرتی خواهم داشت.

خواننده آلبوم «مدارا» در مورد آلبوم بعدی خود بیان کرد: برای آلبوم بعدی انتخاب آهنگ کردیم و در حال برنامه‌ریزی برای ترانه‌هایش هستیم که بعد ترانه‌ها را به ارشاد بدهیم و مجوز بگیریم.

وی در پایان خواستار نگاه خوب و مناسب از سوی ارشاد به هنرمندان شد و گفت: یک کار درست فرهنگی هنری که استانداردهای جهانی را کامل رعایت کند تبلیغی برای کل نظام جمهوری اسلامی ایران است.
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

Hala farda besh mojavez midan!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

ایشالا مجوز میگیرن ما که بی صبرانه منتظر کنسرتشون هستیم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

khoob pachekhari karde.hatman mojavez migiri...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت ها در ایران رونق دارند | موسیقی ما