برنامه یاد بعضی نفرات
 
شب آرزوها
گزارشی از شبی به یاد ماندنی در اریکه ایرانیان :
شب آرزوها
موسیقی ما- پنجشنبه شب گذشته کنسرتی با شکوه به همت موسسه "آوای ماندگار پرشین" به نفع کودکان موسسه خیریه جمعیت امداد دانشجوئی "امام علی (ع)" در اریکه ایرانیان با حضور جمع کثیری از این کودکان برگزار شد که در ادامه گزارشی کوتاه از این برنامه را می خوانید :

  • بنی آدم اعضای یکدیگرند.
این کنسرت به همت موسسه "آوای ماندگار پرشین" به مدیریت آدرین یعقوبی و موسسه خیریه جمعیت امداد دانشجوئی "امام علی (ع) " در اریکه ایرانیان برگزار شد که تمامی هزینه های آن صرف کودکان بی سرپرست تحت نظر این موسسه خیریه خواهد شد و همین خاطر حضور خیل عظیم جمعیت بسیار زیبا جلوه می نمود چرا که همه دست به دست هم داده بودند و این کنسرت را بهانه ای برای نیت خیر خود قرار داده بودند.

  • شهاب اناری و ایمان سرورپور باز هم گل کاشتند
با حضور بر روی صحنه تشویق جمعیت دو چندان شد و برنامه آغاز شد و هر دو خواننده از همان ابتدا صحنه را در دست گرفته و یکی به یک قطعات آلبوم را اجرا کردند و به قدری مسلط بودند که از اول تا آخر برنامه تشویقات قطع نشد و همه خوشحال راضی از برنامه خارج شدند.

  • مهمانانی از آسمان
شهاب اناری و ایمان سرورپور دیشب میزبان کودکانی از آسمان بودند و تمامی کودکان بی سرپرست این موسسه در این کنسرت حضور داشتند و با زوقی کودکانه و فارغ از هر گونه تکلف خیره به سن و مشتاقانه برنامه را تماشا می کردند و از چهره هایشان به خوبی میشد لذت واقعی ار حس کرد و این لذت زمانی به اوج خود رسید که همه این فرشتگان بر روی سن رفته و با این دو خواننده پس از دریافت دسته گل عکسی به یادگار گرفتند.

  • مهمانان ویژه
این کنسرت مهمانان ویزه دیگری از قبیل : شهاب اکبری،کوشان حداد،شاهین شاهین نژاد،امید حجت،کسری خدیور،کامران رسول زاده و عماد لاریجانی بود.

  • آتیش عشق
در کل 12 قطعه در این کنسرت اجرا شد قطعاتی مثل "یادته"،"زندگی شیرینه"،"عاشق نبودی"، و "غریبگی نکن" که از این میان قطعه "آتیش عشق" سروصدا زیادی به پار کرد بطوریکه جمعیت با تشویقات خود خواستار اجرای دوباره آن شدند .

  • گروهی موفق
اعضای گروه ارکستر را هم : مهدی انصاری(درامز)،مجید برومند(گیتار باس)،میلاد مجذوب (گیتار الکتریک)،سهیل بیانی مهر(گیتار اسپانش)،انوشیروان تربتی نژاد(کی بورد)،اشکان پویانی نیا(ویولون)،علیرضا مهدیزاده(ساکس) و کارن زیاری نوازنده پیانو و کی بورد و رهبری ارکستر را بر عهده داشت.

  • برگی سبز تحفه درویش!
بنیانگذار خیریه جمعیت امداد دانشجوئی مردمی "امام علی (ع) "آقای شارمین میمندی نژاد به روی سن رفته و یکی از کودکان این خیریه را به روی سن دعوت کرده که این فرشته آسمانی به رسم یادبود لوح تقدیری را به شهاب اناری و ایمان سرورپور تقدیم کرد و در ادامه آقای مفیدی نژاد از حضار خواسته شد تا تشویقی ویژه از این دو داشته باشند.

  • هنرنمایی کارن زیاری
در اواسط برنامه رهبر ارکستر (کارن زیاری) قطعه ای را بی کلام اجرا کرد و در این مدت این دو خواننده از فرصت استفاده به رختکن رفته و با ظاهری جدید بر روی صحنه ظاهر شدند.

  • ایران مرز دلیران
یکی از قطعات این کنسرت اجرای قطعه ای با مضون ایران بود که به زبان انگلیسی اجرا شد و همزمان زیز نویس آن به هم راه کلیپی از پهلون ایران تختی و نقشه ایران بر روی صفحه نمایشگر خودنمایی کرده و صحنه ای جالب را رقم زده بود.

شهاب اناری و ایمان سرورپور بسیار از این اجرا حساس رضایت کرده و اعلام کردند که این لطف از جانب خدا بوده که شامل حالشان شده و بسیار از هواداران خود بخاطر حضور در این برنامه و حمایتشان تشکر کردند.
لازم به ذکر است که خانم سیمن ثناعی و آقای اوشنی که جزو اعضای این خیریه بشمار می رفتند برای اجرا و برگزاری این کنسرت زحمات زیادی متحمل شدند جا دارد تا تشکری ویژه داشته باشیم
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

ممنون از عکسها و گزارش خوبت سعید عبداللهی عزیز خسته نباشید .

Emi
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

Kari bozorg az honarmandani bozorg bud. Mamnun as Shoma aghaye iman va aghaye shahab.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شب آرزوها | موسیقی ما