برنامه یاد بعضی نفرات
 
از دست تو آقای شومن!
گزارشی از شب به یاد ماندنی سالن میلاد با کنسرت فرزاد فرزین
از دست تو آقای شومن!
موسیقی ما – بهمن بابازاده: آخرین کنسرت فرزاد فرزین به همت شرکت «اکسیر نوین»، بعد از تغییر و تحولات اساسی در گروه نوازندگان او جمعه شب در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. فرزین که بعد از جدایی پر حاشیه تعداد از نوازندگانش با گروهی نسبتا جدید کارش را شروع کرده، شبی خاطره انگیز را برای هوادارانش رقم زد. فرزاد فرزین در این کنسرت شانزده قطعه انتخابی «دوریت»، «دونه دونه»، «اون تو نیستی»، «می‌دونم»، «شانس»، «شورشی»، «کی می‌تونه»، «ماه منی»، «تیکه تیکه»، «حس خوب»، «خیانت»، «عذاب»، «احساس من»، «با تو» و «بچه» را اجرا کرد. رهبری ارکس‌تر فرزاد فرزین هم در این کنسرت بر عهده امیر میلاد نیکزاد بود. اما در این میان سورپرایزهای همیشگی فرزاد فرزین برای هوادرانش باز هم سالن کنسرت را به مرز انفجار رساند.

  • هیجان و دلهره در opening
سورپرایزهای عجیب و غریب فرزاد فرزین در شروع کنسرت‌هایش این بار هم باعث شد تا حاضران در سالن با هیجان منتظر شروع کنسرت باشند. جالب اینکه خیلی از مردم روی صندلی‌هایشان آرام و قرار نداشتند و برای از دست ندادن opening دلهره داشتند. گروهی از آن‌ها علی رغم سختگیری ماموران سالن نیمه ایستاده بودند و گروهی دیگر مدام سرشان را برای پیدا کردن فرزین در گوشه‌ای از سالن می‌گرداندند. در همین لحظات کلیپی از سورپرایزهای گذشته فرزاد در کنسرت‌های قبلی‌اش به ترتیب پخش شد که با پخش آخرین بخش از این کلیپ که تاریخ جمعه شب را نشان می‌داد، نور‌پردازی استیج روشن شد و نوازندگان ویولن شروع به نواختن یکی از قطعات معروف «یانی» کردند.  opening قرار است تا برنامه هفته آینده فرزاد فرزین در برج میلاد همچنان لو نرود. این قولی است که ما به خود این خواننده داده‌ایم تا دوستداران او در کنسرت بعدی هم لذت تجربه این حرکت غافلگیر کننده را از دست ندهند.

  • سربازهای رومی، شیپورزن‌های کنسرت
قطعه «بیا بیا» دومین آهنگ انتخابی فرزاد فرزین برای کنسرت ۵ آبان بود. اما آقای شومن، باز هم حاضران در سالن را سورپرایز کرد. دو نوازنده شیپور با لباس و شنل رومی در دو ایوان کناری بالای استیج بودند و به صورت نمادین قسمت‌هایی از آهنگ را که توسط ساکسیفن و شیپور نواخته می‌شد را اجرا می‌کردند. این اقدام جالب فرزاد فرزین هم با استقبال شدید هوادارانش در سالن میلاد همراه شد.

  • فرزاد پرسپولیسی!
در زمان معرفی مهمان‌های ویژه کنسرت، فرزاد فرزین از بهشاد یاورزاده بازیکن تیم فوتبال راه آهن نام برد. فرزین در زمان معرفی یاورزاده او را با دست نشان داد و گفت بهشاد لطف کرده و به کنسرت من آمده اما خوشبختانه تیم این بنده خدا‌ها هفته پیش از پرسپولیس باخت! همین جمله کافی بود که صدای جیغ و فریاد فوتبالی‌های سالن به خصوص پرسپولیسی‌ها هم بلند شود. بعد از این جمله حدود یک سوم از جمعیت سالن، با شعار «فرزاد پرسپولیسی» او را تشویق کردند. به جز بهشاد یاورزاده، شاهد صادق‌پور و کوشان حداد؛ خواننده جوان و تنظیم کننده بنام از میهمانان ویژه این کنسرت بودند.

  • نواب صفوی، فرزین شد
در حالی که فرزاد فرزین با کت بلند، شلوار و پیراهن مشکی کنسرت را شروع کرده بود، بعد از آنتراک برنامه با کت و شلوار و پیراهن یک دست سفید کنسرت را از سر گرفت. بعد از اجرای چند قطعه، استیج تاریک شد و با شروع نور‌پردازی بینندگان آقای خواننده با لباس یک دست سفید را نشسته روی صندلی و پشت به تماشاچیان دیدند. با شروع آهنگ او به‌‌ همان شکل نشسته کارت‌هایی را یکی یکی به هوا پرت می‌کرد اما ناگهان او برگشت و همه کارت‌ها را به سمت تماشاچیان پرتاب کرد. با افتادن نور روی صورت او ناگهان حسام نواب صفوی شناسایی شد و بعد از پاسخ دادن به ابراز احساسات تماشاچیان، پشت پیانو نشست و در نواختن قطعه «بچه» به سایر اعضای گروه ارکس‌تر کمک کرد. شب به یاد ماندنی سالن میلاد با فرزاد فرزین، با همین آهنگ و حضور حسام نواب صفوی برای هواداران چند آتیشه شومن موزیک ایران به پایان رسید. 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

عالــــــــــــــــــــــــــــــــی
خیلی خوش گذشت
فــــــــــــــــــــــــــرزاد پرسپووووووووووولیســـــــــــــــــی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

چه خوبه که سایت شما ویدیو هم بزاره از کنسرتها ! لحظات جالب
و چه خوب میشد آقایون خواننده و پرطرفدار از جمله فرزاد فرزین فقط تهران کنسرت برگزار نمیکردند و به فکر طرفداران در شهرستانها بودند.

اما افسوس که ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

تیترتون خیلی خوب بود
فرزاد همیشه بهترینه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

خیلی شب خوبی بود !
جای همتون خالی :)
خیلیییییی خوش گذشت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

عززززززیزم.ما که نمیتونیم بریم کنسرت تهران ولی شدیدا منتظر عکسای کنسرت 17 هستیم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

مرسی موسیقی ما کنسرت فوق العاده ای بود مثل همه ی کنسرت های فرزااااااد فرزززین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

وااااااااااااااای خیلی توووووپ بود
واقعا جای همه فرزادی ها خالی،به من که خیلی خوش گذشت
خیلی حیف شد که عکس ها رو نمی ذارید :(

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

وای خدا خیـــــــلی خوش گذشـــــــــت

عالی می خــــوند

عذاب رو که عالی خوند

واقعا یک شب به یاد ماندنی بود

فرزاد دوست داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

بی نطیر بود واقعا یک کنسرت استثنایی بود ممنونیم فرزاد فرزین عزیز دوست دارییییییم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

به عنوان شخصی که در اکثر کنسرت ها شرکت می نمایم تا به حال کنسرتی استاندارد (بین المللی ) از هر لحاظ در حد کنسرت آقای فرزاد فرزین ندیده ام. آرزومندم به سیر صعودی تان ادامه رهید و غره نشوید.

با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

آقا به نظر من همینم نباید مینوشتین...خوب این سوپرایزارو باید سیکرت سیکرت میذاشتین بمونه تا 17 ام.... الان ما ها یی که 17ام میریم قشنگ پیش زمینه داریم که چه اتفاقایی قراره بیافته....چرا گزارش نوشتین...میذاشتین 2 هفته دیگه آقای بابازاده!!!!
اون خبرگزاری های دیگه هم عکسایی که گذاشتن هیچ کدوم از سوپرایزا نبود..فقط از خود فرزاد و گروه عکس منتشر کردن که اونم اشکالی نداره..تو سایت خود فرزادم این عکسا متشر شده...قرار شد از سوپرایزا عکسی منتشر نشه که نشد..ولی ماشالا شما همرو نوشتین که دیگه خیال همه راحت شه!!! اگه یادتون باشه بعد از کنسرت 5تیر هم عکس منتشر شد اما نه از سوپرایزا..هیچ کس هم گزارشی رو منتشر نکرد تا 23 و 24 تیر هم واسه مردم جذاب باشه..
موسیقی ما می خوای تایید نکنی ،نکن..ولی بدون این کارت اصلا خوب نبود...

دم فرزاد گلمونم گرم که اینقدر واسه مخاطبش ارزش قائل میشه..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

فــــــــــــــــرزاد فوق العاده ای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

اگه کسی بخواد موسیقی پاپ ایران رو تو جهان مطرح کنه فقط از دستان پر توان فــــــــــــــرزاد بر میاد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

آقا کنسرت برج میلاد فرزادفرزین کی؟بلیط فروش کیه؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

ممنون که عکسا رو گذاشتید

×
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

بــــــــــی نظیر بووووود مر30 موزسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

واااااای یعنی من خودمو میکشم اگه 17 نرم.واااااای!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

چهارم واسم یه شبه بی نظیر بود خیلی از اجرای فرزاد و گروهش لذت بردم. هرکی این کنسرتو نرفته ضرر کرده و پیشنهاد میکنم هفدهم حتما برین.
ممنون فرزاد جان کارت عالی بود حتی فکرشم نمیکردم اونطور ظاهر شی. خسته نباشی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

یعنی فرزاد همیشه محشره ها...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

چرا اشکالات کنسرتو نمیگین؟ اینکه من دانشجو کلی هزینه کردم رفتم به کنسرتی که صدای فرزاد فرزین از شدت سرماخوردگی به زور بالا بردن ولوم میکروفون به گوشمون برسه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

چه جالب که فقط شما اینو میگی ! چون فرزاد فرزین تمام آهنگ ها رو با تسلط و قدرت می خوند ! :))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

عاسقتم...
من خودم آبیم ولی با سرخ بودنت هم میسازم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از دست تو آقای شومن! | موسیقی ما