برنامه یاد بعضی نفرات
 
«حواست به من باشه» با صدای پارسا قلی پور منتشر شد
دموی این آلبوم را اینجا دانلود و گوش کنید؛
«حواست به من باشه» با صدای پارسا قلی پور منتشر شد
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: نخستین آلبوم پارسا قلی پور با نام «حواست به من باشه» هفته ی جاری در سراسر کشور منتشر شد. قلی پور در این اثر با چهره های صاحب نامی همکاری کرده است.

آلبوم «حواست به من باشه» 10 قطعه ی متنوع با نامهای «با تو خوبم، خرابم نکن، وجود عشق، به دلم بد نمیاد، وقتی تو نبودی، دلم آشوب نیست، یه کاری کن، خواب کوتاه، تقصیر من نیست و پیله های تنهایی» دارد. بیشتر ملودی های قطعات این آلبوم توسط «فرید قهرمان پور» ساخته شده اند و علاوه بر وی، امین قباد با دو ملودی و ارسلان محمودی و داریوش شهریاری هر کدام با یک ملودی در این مجموعه حضور داشته اند. تنظیم همه ی قطعات و همچنین میکس و مسترینگ این مجموعه نیز توسط فرید قهرمان پور انجام گرفته است. افشین سیاهپوش، ترانه مکرم، مریم اسدی، داریوش شهریاری و شهرزاد خامدا ترانه سراهای آلبوم «حواست به من باشه» هستند.

فرید قهرمان پور نوازنده پیانو، پیام طونی و میثم مروستی نوازنده ویولن و ویولن آلتو، کریم قربانی نوازنده ویولنسل، ناصر رحیمی نوازنده فلوت، بابک یوسفی نوازنده کلارینت، حامد فولاد قلم و ورشان امیری نوازنده گیتار اسپانیش و آگوستیک و رضا تاجبخش و بابک ریاحی پور نوازنده گیتار باس، نوازندگانی هستند که در تهیه ی ‌این آلبوم نقش داشته اند.

تهیه کنندگی این آلبوم با «پارسا قلی پور» بوده و «جهانگیر شعبانی» امور اجرایی آن را به عهده داشته است. استفاده ی قابل توجه از سازهای زنده و نوازندگان زبر دست و همچنین تنوع فضای قطعات، از جمله ویژگی های این آلبوم هستند. دموی «حواست به من باشه» را می توانید در ادامه دانلود نمایید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

لینک دانلود کجاست؟
فکر کنم یادتون رفت!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

ترانه ها و ملودیهای قشنگی داره. صداش هم خوبه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حواست به من باشه» با صدای پارسا قلی پور منتشر شد | موسیقی ما