برنامه یاد بعضی نفرات
 
مجوز کنسرت و آلبوم «سیروان خسروی» با هم صادر شد
پس از دو سال ممنوع‌الکاری؛
مجوز کنسرت و آلبوم «سیروان خسروی» با هم صادر شد

موسیقی ما - بهمن بابازاده: نزدیک به دو سال از آخرین اجرای زنده سیروان خسروی در تهران و برج میلاد می‌گذرد و پس از مشکلات و حاشیه‌هایی که در برنامه آخر این اجرا در برخی رسانه‌ها منتشر شد، سیروان خسروی از اجرا در تهران و شهرستان منع شد و اخذ مجوز آلبوم جدیدش نیز در هاله‌ای از ابهام فرو رفت. در طول این مدت بسیاری از شرکت‌ها در پی حل مشکل این خواننده بودند ولی برخی سوء تفاهم‌ها باعث شد این خواننده خارج از گود بماند و نتواند در تهران اجرای زنده برگزار کند و آلبومش را منتشر کند. ولی شنیده‌ها حاکی از آن دارد که شخص اقای میر زمانی (مدیر کل دفتر موسیقی) با پا در میانی در این پرونده، تلاش زیادی در رفع مشکلات این خواننده انجام داده تا بالاخره مشکلات و سوء تفاهم‌ها از بین رفته و مجوز آلبوم و کنسرت این خواننده با هم صادر شود.

* ۱۷ و ۱۸ آبان، کنسرت بزرگ
تهیه کننده کنسرت‌های سیروان خسروی با تائید اعطای مجوز کنسرت سیروان خسروی، ۱۷ و ۱۸ آبان را زمان برگزاری این برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: ‌ «همه مراحل اخذ مجوز این کنسرت انجام شده و ما فقط منتظر نامه برگزاری برنامه هستیم. حراست دفتر موسیقی همکاری‌های لازم را با انجام دادند و بابت این همکاری از ان‌ها تشکری وی‍ژه داریم. نکته جالب این کنسرت هم این است که سیروان قطعات آلبوم جدیدش را نیز در این برنامه برای اولین بار اجرا خواهد کرد.»


* آلبوم جدید
«جاده رویا‌ها» آلبوم جدید سیروان است که بیش از سه سال است در بایگانی دفتر موسیقی وزارت ارشاد وضعیت بلاتکلیفی داشت. این روند به جایی رسید که این خواننده حتی در مقطعی شخصا وارد عمل شد و در صدد حل مشکلات آلبوم‌اش برآمد. ولی ظاهرا مشکلات آلبوم جدید این خواننده هم حل شده و این آلبوم به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد. نامه حراست و مجوز‌های شعر و موسیقی این آلبوم صادر شده و و حتی شماره کتابخانه ملی هم دریافت کرده. مجوز این آلبوم فقط امضای نهایی شخص «میرزمانی» را کم دارد که به محض امضای ایشان، «جاده رویا‌ها» در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد تا دوستداران این خواننده پس از یکی چهار، پنج سال محصول جدید خواننده مورد علاقه‌شان را بشنوند.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

تحولی دیگر در موسیقی ایران با آلبوم جاده رویاها

موسیقی یعنی سیروان چون همیشه یک گام از موسیقی ایران جلوتره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

Musighi Yani Mohsen Chavoshi.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

man ba mina movafegham.
musighiye irani bedoone mohsen chavoshi mani nadare

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

اگه یک گام از موسیقی کشور جولوتره پس ماهان بهرام خان از یانی هم تو این سبک گنده تره .
موسیقی ایران : محسن چاوشی ، ماهان بهرام خان .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

Pas Ba Tavajoh Be Gofteye Nima o Hossein Musighi Yani Ye Mosht Effect Ru Sedaye Khanande !!!!! Shomaha Ta Hala Sedaye Live'e Honar Mande Morede Alaghatuno Shenidid ????!! Ajab

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

من نمیدونم چرا اینقدر محسن یگانه و چاووشی یا این ماهان بهرام خان با سیروان مقایسه میشن.من از اسم سبکا چیزی نمیدونم اما اینو میدونم که سیروان همیشه یه پله از بقیه جلوتره.مثلا وقتی آهنگ قطار و با خدافظی گوش می کنم خیلی شبیه هم اند.یا یکی میگفت شادمهر سبک کانتری رو اجرا کرده.وقتی زود تموم میشه رو گوش میکنم میبینم چقدر بهار نزدیکه به هش نزدیکه.یا مثلا محسن یگانه خودشو خواننده سبک الکتریک معرفی میکنه.در صورتی که به سکوت-آی خدا...-نباشی و چندتا دیگه کار الکتریک نداره که این قدر از خودش تعریف می کنه.البته شاید من اشتباه میکنم و محسن های ایران سطحشون جهانی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

چه خوبه که خوانندگان پاپ همیشه برای کنسرت هاشون قطعات جدید داشته باشند ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

با خیال راحت در این جاده برانید . .
سیروان جان تبریک ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

هنرمند با کاراش معرفی میشه و با کاراش خودش رو ثابت میکنه. دوستان طرفدار جناب چاوشی، کل فضای مجازی رو ریختین بهم. انقدر آبروی هنرمند منصوب به خودتون رو نبرید با حرف های آبکی و بی ارزش زدن. خود چاوشی این همه سر به زیر و طرفداراش این همه سر بالا و سینه ستبر... بس کنید دیگه. جایگاه هر کسی که توی این موسیقی داره فعالیت میکنه رو کارشناسای این بخش میدونن که فقط به تکنیک و خود اثر توجه میکنن نه به سلیقه و بس.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

موسیقی ما ، خودت خوبی کلا؟ سیروان پارسال 8 آبان کنسرت داشت ، چی نوشتی واسه خودت ؟ بعد از دو سال ؟!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

ساعت از 9 گذشت . پس کی به جاده ی رویاها میرسیم ؟
Go East . Go West . SIRVAN Is BEST

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

محسن یگانه که اصلا تو تنظیم کلا حرفی برای گقتن نداره،ملودیاش خوبه اونایی رو که خودش ساخته . محسن چاووشی که آبروی موسیقی کشوره این و به جرات نه من بلکه تمام حرفه ای ها قبول دارن ، آقای بالایی ، بله ما صدای ایشون رو زنده هم شنیدیم ، حالا بازم حرفی داری ؟
ماهان بهرام خان هم که جدای از صدای جادوییش تنظیم هایی که میکنه فرای انتظاره ، باور نکردنی و خارق العادس ، کاری که سیروان به دلیل اینکه علاقه زیادی به استاندارد کار کردن داره نمیتونه انجام بده . سیروان خیلی خوبه ولی ماهان یه دنیای دیگس . در ضمن واقعا اگه شوخی نکردی و تراک هایی که گفتی رو شبیه به هم دونستی فقط میتونم بگم عجیب ترین مثال تشابهی بود که تا الان شنیدم!!!

Mg
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

سیروان فراترازموسیقی ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

دوست عزیز من واقعا نمیدونم از کی تا حالا سبک یانی با سیروان و ماهان و امثالهم یکی شده....!!!!!! نقل قول:(ماهان بهرام خان از یانی هم تو این سبک گنده تره .!!)

واقعا متاسفم به جای این که از این که یه هنرمند بعد از چند سال تونسته مجوز بگیره خوشحال بشین فقط قصد زمین زدنشو دارین...

موسیقی ما سعی کن تایید کنی!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

عالی
آقا یه خبر هم از احسان منتشر کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

بابا بیاد این آلبوم که مردیم از بی آهنگی!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

خیلی خوشحال شدم که خبر مجوز گرفتن آلبوم سیروان رو شنیدم. مطمنا یکی از بهترین آلبوم های امسال میشه.
در ضمن من نمیدونم چرا طرفدارهای خواننده های دیگه میان در مورد کسی دیگه نظر میدن. اگه کاراشو دوست ندارین خوب گوش نکنین, این که دیگه نظر دادن نداره. اگه دقت کرده باشین توی این سایت های خارجی که در مورد خواننده ها و آهنگسازها نقد یا خبری رو می نویسن, فقط طرفدارهای خواننده مورد علاقشون میان نظر میدن نه کسای دیگه.
بنظر من بهتره که این مقایسه کردن ها تموم بشه و خواننده ها و کارهاشون رو زیر سوال نبریم و براشون احترام قائل بشیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

رضا جان ما به صدای محسن
ایمان داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

سیروان خسروی واقعا" بی نظیر و جهانی کار میکنه و تو سبک هایی هم که تا حالا توش کار کرده (دنس - هاوس - ترنس - پاپ) واقعا" بی نظیر بوده ...
خیلی ها رو دیدم که اصلا" به موسیقی ایران علاقه نداشتن ولی با آلبوم "ساعت 9" سیروان واقعا" متحول شدن ...

در ضمن لطفا" انقدر موزیسن ها رو با هم مقایسه نکنید ...
ماهان بهرام خان شاهکاره ... کار هاشو میپرستم ولی دلیل نمیشه بگیم : ماهان خوبه سیروان بد ... یا سیروان خوبه ماهان بد ...
بیایم این موزیسین های خوش فکرو در کنار هم قبول کنیم ...
الان موسیقی ما موزیسین های فوق العاده ای داره که باید حمایت شن ...
سیروان خسروی - ماهان بهرام خان - بهروز صفاریان - پاشا یثربی - کوشان حداد و ... واقعا" حیف نیست فقط از کارای یکیشون لذت ببریم؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

میدونی چیه؟؟؟

200 یا 300 نفر هستند که همه جا از محسن یگانه و محسن چاوشی حرف میزنن.
تا محسن ها تو یه روزنامه ی کوچولو اوب میشن، همه جارو پر میکنن.
تا این 2 تا محسن میخوان آلبوم بدن،جو رو بهم میریزن به نفع محسن ها
.
بعد از پخش آلبوم هم میگن 3 میلیون فروخت.
بابا مگه انریکه یا مایکل جکسون آلبوم داده که 3 میلیون بفروشه
.
ماکه تو این 2 سال،هیچ کاره قوی و فراتر از موسیقی ایرانی،از محسن یگانه و چاوشی نشنیدیم.
ایشالله که در آینده بشنویم.

.
.
.
موسیقی ما تایید کن.
میدونم هواداره محسن یگانه و چاوشی هستید.اما تایید کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

چرا سالن میلاد نمایشگاه ؟ متاسفانه کیفیت صدا و کمبود امکانات هنوز رفع نشده . برگزاری دو سانس در یک شب هم کیفیت رو بیشتر پایین میاره . چرا کنسرت گذاران فقط به فکر درامد بیشترن ؟ من با اینکه منتظر این کنسرت بودم اما تا اجرای بعدی و سالن بهتر منتظر میمونم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

بزرگی سیروان و فقط طرفداراش میتونن حس کنن چون بقیه چیزی از موسیقی نمیدونن فقط گوش میدن اونم چی چند روز بعدش میندازنش دور. سیروان نیازی به طرفدارایی نداره که آهنگشو تو یه محدوده زمانی کوتاه گوش کنن.
هنوز ک هنوزه آلبوم اول سیروان واسم تازه گی داره... جاده ی رویاها که تو راهه مطمئن باشین یه فوق آلبوم هست نه یه آلبوم معمولی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

یکی منو بگیره فقط !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

بالاخره ما داریم به جاده رویاهامون میرسیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

من از سیروان و سبک خوندنش خوشم میاد ولی نمیشه گفت یک گام از موسیقی ایران جلوتره چون خواننده هایی چون یگانه- چاووشی- صادقی هنوز بهترینن و سیروان خیلی کار داره تا به اینا برسه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

همه این خوانندها که نام بردین خوبن...هر کدوم زیبایی خاص کار خودشونو دارن..اینم قبول کنیم زیبایی از نظر هرکس...مقیاسش..متفاوته..زیبایی از نظر من...تو..اون..یا دیگری فرق میکنه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

سیروان غیر قابل مقایسه اس با خواننده های داخل ایران!!!بیخود که تو مجله ترانه ماه که تخصصی ترین مجله موسیقی ایرانه نفر اول نشده!!بعضیا با این همه ادعا سیزدهم شدن اونم با داشتن آلبوم تو همون سال ولی سیروان آلبومی نداشت!!هروقت اون افراد تونستن یه تراک بدن که تو سطح جهان مطرح شه بیان خودشونو با اسطوره ایی مثل سیروان مقایسه کنن!!به قول آقا رضا که همین بالا نظر دادن شما هروقت تونستین صدای لایو خواننده محبوبتونو بشنوین بیایین اظهارنظر کنین و اونارو با پدر موسیقی الکترونیک ایران مقایسه بفرمایید!!مقایستون جک سال بود دوستان!!لطفا تایید شه!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

مثل اینکه بالاخره به جاده رویاها رسیدیم،هوادارا اماده که قراره زندگیمون رویایی شه.!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

طـرفـدار یـگـانـه ام ولـی , این پست راجع به سیروانه , چه ربطی داره به یگانه و چاوشی که میاین ربطش میدن به این 2 نفر ؟؟

پست اول خیلی جالبه , بنده خدا نظرشو داده و بعد یکی دیگه میاد از یه خواننده دیگه میگه , چه ربطی دارن اینا به هم ؟ نه استایل نه سبکشون نه آهنگسازیاشون و ... همه چیشون با هم فرق مکینه و بعد میاین مقایسه میکنیدشون با هم ؟

عـجـب ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

اون موقع که سیروان شروع کرد به این سبک کار کردن هیچکس تو ایران این مدل موسیقی رو اصلا نمیشناخت!!سیروان بود که راهو برای کسایی مثل ماهان بهرام خان باز کرد...!!!اگه سیروان نبود عمرا کسی دنبال این مدل موسیقی نمیرفت و این افرادی که نام میبرید همون موسیقی اصیل و سنتی کار میکردن و میخوندن!!دوستان یکم واقع بین باشید!سیروان حق بزرگی به گردن موسیقی این مرز و بوم داره!!!من که دستشو میبوسم چون اون بود که منو به موسیقی علاقه مند کرد!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

منم موافقم
تو شبکه های اجتماعی هم اگه نگاه کنیم سیروان 50 60 هزار نفر از محسن چاووشی و یگانه طرفدار بیشتر داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

باشه شما میگین اگ هاقای چاوشی اوله چر طذ فدارش هروز کم تر می میشن یگانه مگه کار الکترونیک میکنه که با سیروان مقایسه میکنید من ماهان بهرام خان دوست دارم ولی هنوز نه به تعدادسیرواناهنک تنطیم کرده نه مثل سیروان سه تا از اهنگاش نرفتند تورادیوی هلندی ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

خواننده : بهنام صفوی
...

آهنگساز : بهنام صفوی، شهاب رمضان، زانیار خسروی
...

تنظیم کننده : سیروان خسروی، بهنام صفوی، زانیار خسروی، امیر میلاد نیک زاد، سیاوش صدری، امیر عظیمی
...

ترانه سرا : سید محمد کاظمی، مریم اسدی، پگاه موسوی، امیر ارجینی، دانیال طهماسبی
...

نوازنده ها: بهنام صفوی، سیروان خسروی، زانیار خسروی (پیانو و کیبورد)، امیذ حجت، امیر طبری، امیر میلاد نیک زاد (گیتار اسپانیش)، میثم مروستی (سه تار و ویولن)، پدرام فر یوسفی (ویولن و ویولا)، امیر عظیمی (ویولن)، آتنا اشتیاقی (ویولن سل)، آرمین قیطاسی (فلوت)، آرین قیطاسی (
...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

آقای سیروان دیدی مجوز بهت دادن؟ببینم حالا دوباره کی رو متهم میکنی
تبریک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

دو تا خواننده ی دیگه هم میزدی تکمیل میشد :|

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

... حرفت درست ، ولی همون سالی که شما میگید ماهان هم داشت تو سبک R&B فعالیت میکرد ، این سبک از هاوس و این حرفا هم به روز تره ، هیچکس داخل ایران نمیدونست Rythem & Blues چی هستش هنوز هم خیلی ها نمیدونن . پس آدم بیاد رو این ادعا کنه دیگه ؟ نه ، من میدونم سیروان چقد زحمت کشیده ، آلبوم هایی که تنظیم میکرد اون سالها که خیلی هم زحمت میکشید و خیلی هاتون نشنیدید ، تراک هایی هست ماله سیروان که نمیدونید تنظیم کرده ، بعد ادعای زیادی هم دارید . آفرین ، از هنرمندتون حمایت کنید ولی ازش بخواید بیشتر براتون مایه بذاره ، این حق شماست. هیچکس نمیتونه سابقه سیروان و زحماتش رو زیر سوال ببره اما در حال حاضر من به عنوان یک صاحب نظر که کارم موسیقی هست به جرات میگم تنظیم های "ماهان بهرام خان" خیلی حرفه ای تره و خلاقیت کاری بیشتری رو میبینم تو این جوان . با انینکه سنش پایین تره و خیلی خوب تونسته خودش و جا بندازه...قدر استعداداتون و بدونید. سیروان آخر موسیقی نیست.(هیچکس نیست!)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

شما هم هر موقع تو یه مجله آلمانی اسمت رو کنار استاد شجریان آوردن و گفتن موسیقی ایرانی مفتخر به داشتن چنین استعداد هاییست فن میکنم اون موقع باید صحبت کنید ، در ضمن از اینکه استاد صفاریان رو همتون نادیده میگیرید و به سیروان لقب اسطوره رو میدید بسیار ممنونم و درجات بالای درک خودتون رو از موسیقی نشون میدید. تو این موسیقی سبک هیت سیروان عزیز هم که فعلا بهرام خان پیشی گرفته و به زودی بعیده حرفی برای گفتن داشته باشه هنرمند محبوبتون(اگه همچنان با کار ضعیفی مثل نه نرو بفرستیدش تو رادیوی غربی!)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

دیگه تمام شرکت ها هم میدونن که محسن خان قرارداد 400000 تایی میبنده و همیشه به بالای 2 و 3 چاپ مجدد میرسه . یکم اطلاعاتتون رو ببرید بالا .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

چه برداشت باحالی کردیییا!!! میگم اگه اون دوستتون گفت یه گام از ایران جولوتره منم پس میگم جایگاه ماهان تو موسیقی ایران از جایگاه یانی تو موسیقی دنیا هم بیشتره! از نظر ادبیاتیم که هوادارای سیروان خیلی خوبن!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

ما که خراکمون موسیقی الکترونیکه امیدوارم امسال 2 آلبوم توپ ببینیم و حال کنیم .
راس 01:11 ماهان بهرام خان و جاده رویاها سیروان خسروی .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

واقعأ فکر میکنید نه نرو ضعیف بود؟؟؟واقعأ براتون متأسفم دوست عزیز؛من تراک جدید بهرام خان و شنیدم؛صادقانه میگم که دچار سردرد شدم؛نه ترانش مفهموم داشت؛نه ملودی قابل توجهی!!به معنای واقعی کلمه چیزی نداشت برای گفتن!!من نمیدونم با که استدلالی نه نرو رو از فراموشی ضعیف تر میدونید؛برام خیلی جای تعجب داره؛این هنرمندانی که نام میبرید تمام هنرشون تو همون کامپیوترشون سیو شده؛اگه کامپیوترشونو بگیری از خودشون هیچی ندارن!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

من واقعا متاسفم الان چه ربطی به محسن چاووشی و یگانه داشت به نظرم تنظیمات سیروان عالیه اما خوانندگی اش متوسطه و امیدوارم تلفط سین کار کنه و شعراش پر محتوا تر بشه بعد ماهان بهرام خان در حد کیه ؟!‏

H
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

ماهان بهرام خان حد نداره...

H
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

آهنگ فراموشی همه چیز داشت... ترانه ، ملودی ، تنظیم ، مهندسی صدا ... اظهار نظر شخصی تون رو برای آهنگ های سیروان نگه دارید... کار شما نیست آهنگ های ماهان بهرام خان رو نقد کنید... ماهان بهرام خان معنای واقعی موسیقیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

دوست محترم قطعا سیروان از نظر مهندسی صدا خیلی خوبه واقعا از نظر علمی سیروان عالیه منم قبول دارم این و ، من نظر شخصیم رو میدم که چون خودمم کارم همینه تقریبا یه مقدار خودم رو صاحب نظر میدونن ، البته دوستان هر کدوم برای خودشون صاحب نظری هستند.
ولی این مسئله خیلی ملموسه،کار نه نرو ی سیروان خیلی کپی برداری کارای روز دنیاس البته جای خوشحالی داره که داخل ایران کسی رو داریم که اینقدر استاندارد کار میکنه ، حالا یه بخث هست که استاندارد بودن همه چیز نیست ة خوب اگه اون ریتم یکنواخت که هر kickش متشکل از یک بک لوپ و یک ضربه نهایی و یه پارمتر پد هستش و مدام تکرار میشه انصافا بعد مدتی روی اعصاب میره،یعنی اولش تازس ولی بعد کمی اذیتت میکنه ولی قبول دارم که ملایمه کارش، ولی اگه اون ملودی شهاب اولش نمیخوابید که با پیانو نواخته شده واقعا کار گیرایی نبود .سیروان قابل تحسینه ولی بازم میگم خلاقیتی که "ماهان بهرام خان" تو کاراش داره انصافا سیروان حداقل الآن دیگه نداره ، نمیدنم شاید تاثیرات سربازه ولی وقتش که آزاده،البته کار غیر موسیقی هم میکنه دیگه ...
ولی خوب ، شما اون سبک کار و دوس نداری ، خیلی سادس گوش نکن ، ولی وقتی کار و تو یه محیط با اسپیکرای خیلی قوی و امکانات صدایی بالا گوش میکنی انصافا میگیردت ، مخصوصا اینکه این کار اصلا سبکش باید شاد و با حالت دنس باشه ولی خوب این داستان جالبی که معشوق فراموشی میگیره و مرد همچنان باورنکردنی اون و دوس داره هم در نوبه خدش خیلی جالب بود که به عاطفه ابراهیم تبار باید تبریک گفت ، نکته بعدی فضا سازی کار ماهان هست در واقع جوری وکال کارر رو گرفته که تمام اتفاقات مثل فیلم واست میگذرن و بعد متاثر میش ، البته ماهان یه خصلت تو کاراش داره که متاسفانه یا خوشبختانه باید با سیستم خیلی قوی ای کاراش و گوش کرد ، که خیلی ها از این امکانات محروم اند و به تعبیری حق مطلب رو نمیتونن بگیرن . دم اونایی که کار و درک کردن گرم ، مهم نیست بگن کار عالی بود و خوشم اومد ، همین که این موزیک به روز و پر هیجان و پر زحمت رو درک کنند و بگن واقعا حرفه ای کار کرده ولی مثلا من دوس ندارم ، خودش یه دنیا ارزش داره.
من انتظار دارم طرفدار سیروان هممونطرو که خود سیروان آدم باحال و خوبیه ، منطقی باشن و ببینن اگه کسی داره واقعا عالی کار میکنه، باز هم میگم سیروان اخر موزیک نیست،ما اصلا در دنیا هم آخر موزیک نداریم این همش سلیقس ، ولی من به شما قول میدم سورپرایز های عجیبی در راهه که ماهان کم کم همش و نشون میده ، این فقط شعور بالا و انرژی شما رو میرسونه که حتی اگه از کاری هم خوشتون نیومد تاییدش کنید و حرفه ای بودنش و زیر سوال نبرید.منم نه نرو رو تایید میکنم ولی در مقام سیروان این کار اصلا جالب نبود ، این به این معنیه که من سیروان و خیلی بالاتر از این حد میدونم که حتی این تراک یکی از کارهای آلبومش هم هست که نا امید کنندس ، سیروان قابلیت های بالایی داره ، در حال حاضر حداقل تو این سبک ماهان خیلی جلو هست و داره انصافا عالی کار میکنه.
انشاالله که همه عالی کار کنن.

...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

تنظیم کننده های برتر ایران
1-سیروان خسروی
2-مهران عباسی
3-امیر اسید
4-زانیار خسروی
همین و همین!!
فقط این چند نفر تنظیم کنندن.باقی دوستان........................!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

حد و اندازه هر هنرمندی رو کاراش و اثری که تولید میکنه تعریف میکنه؛نه حرفایه طرفداراش!!موزیک ما چرا اون یکی نظرمو تایید نکردی؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

آفرین بر شما مخاطب فهیم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

خیلی خیلی خوشحالم و بی صبرانه منتظر 18 آبان و اجرای زیبای سیروان عزیز هستم...
مثل همیشه موفق باشین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

اصلا سیروان خواننده نیست که با بزرگانی مثل چاوشی مقایسه بشه. سیروان تنظیم کننده.چاوشی خواننده صاحب سبک وقدیمی مثل مقایسه کردن ... میمونه خواهشا هرچیزی که باعث ازارتون میشه به چاوشی ربطش ندید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

آقای ادبیات ..!!!

فکر کنم مفهوم "سبک" با "جایگاه " یه کوچولو متفاوت باشه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

دوستانی که از آهنگ نه نرو ایراد میگیرند..
این آهنگ در چارت رادیوی funxهلند بین آنهمه آهنگ اول شد...
آهنگی که نه براش ویدیویی ساخته شد نه تو شبکه های ماهواره ای چیزی ازش پخش شد...
فقط به خاطر خود کار...
سیروان سبک هاوس رو در ایران رواج بیشتری داد..
مثل بقیه تو کارهاش هی تکرار و تکرار و تکرار نکرد ..
تنظیمش عالیه....و درسته که آهنگهای اولیش شعرهای قوی نداشتند ولی الان این موضوع دیگه وجود نداره
آهنگهای پرفروش خواننده های دیگر هم ایشون تنظیم کردن مثل آلبوم رمانتیک شهاب رمضان..
طبق خبرهای جدید و موثق هم ایشون قراره به زودی با انریکه کار کنن....
لطفا هم اگر نظری در باره محسن چاوشی و دیگر خواننده ها دارید ربطی به سیروان نداره..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

khodaee vaghti shenidam kheyli khoshhal shodam.moteasefane tu conserteshoon ke nemitunam sherkat konam ama bi sabrane montazere albome jadid hastam.migam hala nemishe ke demoye albom ro zudtar bezarin tu sayt ta ma ye kam aroom beshim.dige taghatemun tamum shod...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

Khodaee vaghti shenidam kheyli khoshhal shodam.moteasefane tu conserteshun ke nemitunam sherkat konam ama bi sabrane montazere albome jadid hastam.migam nemishe demoye albom ro ye kam zudtar bezarin tu sayt la aghal ye kam aroom shim dige taghatemun tamum shod...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجوز کنسرت و آلبوم «سیروان خسروی» با هم صادر شد | موسیقی ما