برنامه یاد بعضی نفرات
 
ایرانگردی بهنام صفوی با آرامش
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما مطرح شد:
ایرانگردی بهنام صفوی با آرامش
موسیقی ما- لی لا رضایی: بهنام صفوی از برگزاری کنسرت خود در شهرستان‌ها خبر داد و د ر این رابطه به سایت موسیقی ما گفت: تور کنسرت‌های خود را در شهرستان‌ها آغاز کرده‌ام و قرار است به زودی روی سن بروم.

وی ادامه داد: این تور از پنجشنبه ۲۱ اردیبشهت آغاز می‌شود و روزهای ۲۱ و ۲۲ (پنج شنبه و جمعه) در آبادان برگزار می‌شود. هفته آینده در روز ۲۹ اردیبهشت نیز ادامه این تور در بندرعباس برگزار می‌شود و همین طور ادامه خواهد داشت تا شهرستان‌های دیگر.

از میان این شهر‌ها می‌توان به اصفهان، رشت و شیراز اشاره کرد و بعد از آن البته شهرهای دیگری نیز هستند که به آنجا‌ها سفر کرده و به برگزاری کنسرت خود اقدام خواهم کرد.

بهنام صفوی که دومین آلبوم خود را با عنوان آرامش به تازگی راهی بازار موسیقی کرده است در ادامه خاطر نشان کرد: به احتمال بسیار زیاد تور کنسرت‌هایم را با کنسرتی در تهران و در برج میلاد که در تیر ماه برگزار می‌شود ادامه خواهم داد.

به گفته این خواننده در این کنسرت‌ها تلفیقی از قطعات آلبوم‌های «عشق من باش»، و «آرامش» اجرا خواهد شد که در هر اجرا چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰ قطعه نواخته می‌شود.
 
وی همچنین در مورد جزییات کنسرت خود گفت: رهبری این کنسرت‌ها را مهدی فردی به عهده دارد که با تنظیم‌هایی جدید از قطعات آلبوم‌هایم با من همکاری داشته و با هم به استقبال هواداران خواهیم رفت. خوشبختانه مهدی فردی، یکی از موزیسین‌ها و تنظیم کننده‌های خوب است که کارهای بسیار خوبی را در کارنامه هنری خود دارد.

وی در خصوص آلبوم جدید خود گفت: آرامش یک هفته است که به بازار آمده و تا کنون از فروش خوبی برخوردار بوده است. یادم نرود بگویم که از همه دوستانی که آلبومم را به صورت اورژینال تهیه کرده‌اند ممنونم. چرا که شب قبل از انتشار آلبوم، قطعات در اینترنت پخش شد اما هواداران از من حمایت کردند و آلبومم را خریداری کردند و می‌خواهم از این تریبون از آن‌ها تشکر کنم که اگر هم قطعاتم را از اینترنت شنیده‌اند بار هم به خریدن آلبومم به شکل اورژینال اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: خوشحالم که این اتفاق برای آلبومم افتاده است. خوشحالم که دوستداران موسیقی من به قدری آگاهی دارند که از من و آلبومم حمایت کنند.

گفتنی است در این کنسرت‌ها نوازندگان همچون مهدی فردی (کی بورد، پیانو)، کی بورد ۲ (مجید قدیانی)، گیتار الکتریک (بابک مالکی فر، علی پورنگهبان)، گیتار بیس (دارا دارایی)، گیتار اسپانیش و آکوستیک (سعید بنازاده)، ترومپت (رضا آذرنجات)، پرکاشن (محمد شعبانی)، ترومبون (حسین شریفی)، ساکسیفون تنور (ایمان جعفری پویان)، درام (ایمان ذاکری) حضور دارند و بهنام صفوی را همراهی می‌کنند.

صفوی در پایان گفت: این یازده نوازنده از نوازنده‌های خوب کشور هستند که همراه من بوده و در کنسرت‌ها به نوازندگی اقدام می‌کنند. امیدوارم بتوانیم در کنار هم ساعت‌های خوشی را برای علاقه مندان فراهم کنیم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

افرین دوست عزیز
منم با اینکه خیلی از سایت ها متاسفانه این البوم رو برای دانلود گذاشته بودن دانلود نکردم.......اقای صفوی سه سال برای این البوم زحمت کشیدن و ما هم باید با خرید اورجینال این البوم پاسخ زحمات ایشون رو بدیم
مرررررررررررسی ارزو جان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بهنـــــــــــــام جان معــــــــــرکه ای

منم دوسه قطعه رو ازاینتـــــــــرنت گوش کــــــــردم چون هم خیلی صداتودوست دارم وهم اینکه تاالان آلبـــــــوم به دست من نرسیده

ولی قول میدم به محضی که بیاد من چندنسخه ازش میخرم

امیدوارم کنسرت هات توجنوب بیشتربشــــــــه

موفـــــــــق باشــــــــــی****ا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

چه خووووووووووووووببببب.

آلبوم آرامش رو دوست داشتم ، صدای بهنام صفوی هم عالیه.

رهبر ارکسترشم که یدونه س کلا ! مهدی فردی کارش حرف نداره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بهنام صفوی از اون خواننده هایی هست که جدا از صدا و آهنگ های خوبش به خاطر شخصیت و اخلاق خوبش دوسش دارم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بهنام جوووووووووووووووووووووونم
من و همه ی دوستام از تو و البوم فوق العادت حمایت میکنم و اون رو به صورت اورجینال می خریم......تا به همه ثابت کنیم چقد شما رو دوست داریم.........بهترین هارو برای شما ارزومندم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

البوم خوبی بود ولی البوم قبلی قوی تر بود
و تراک 9 نباید ب صورت ارکسترال اجرا میشد ترانه زیبایی داشت ولی حیف شد امیدوارم ریمیکش در البوم بعد بیاد قطعه 9

و کاشکی قطعه ای جان در این البوم قرار میداد و قطعه ای ک قبل عید منتشر شد بعضی وقتا اخمتم جذابه

منتظره البوم مازیار فلاحب و خشایار اعتمادی و سعید شهروز و محسن یگانه هستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

موفق باشید آقای صفوی واقعا آلبوم خوبی بود و با اینکه لینکای دانلودو توی اینترنت دیدم اصلا دوست نداشتم دانلود کنم و فرداش بصورت اورجینال تهیه کردم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

شما هم فقط هر موقع کامنت میذاری هی میگی منتظر آلبوم ازیار فلاحی و خشایار اعتمادی و سعید شهروز و محسن یگانه هستی !!!!!!!!!!!!
یه بار گفتی بسه دیگه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

شرمنده سیما خانم ، ولی اشتباه میکنید . بهنام صفوی سه سال برای این آلبوم زحمت نکشیده ها ، تقریبا دو سال هستش نه سه سال .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بهنام دیوونتم....آلبومت عالی بود.... همیشه ازت حمایت می کنیم...تو رشت منتظر کنسرتت هستیم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بله کلا ایشون منتظر هستن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

به نظرم آلبوم خیلی خوبی بود و این برای بهنام صفوی خیلی خوبه که دو تا آلبوم قوی ارائه داده.خیلی وقت بود که آلبومی گوش نداده بودم که از همه ی آهنگ ها یا اکثر آهنگهاش خوشم بیاد.انصافا بدون تعصب میگم که تنظیم های سیروان خسروی خیلی خوب بود و منتظر انتشار آلبوم های جدید سیروان و همچنین احسان خواجه امیری هستم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

موسیقی ما نمیشه یه عکس دیگه از بهنام بذارید؟!!!! تو همه ی مطالب مربوط به بهنام صفوی همش از این عکس استفاده میکنید!!! خواهشا اگه میشه تغییرش بدید!!! دلمون پوسید!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

این خواننده های ما چیکار میکنن که به این راحتی آهنگاشون لو میره ؟
قبلا بعد از انتشار آهنگهای آلبومها از اینترنت سر در می آوردن اما الان قبل انتشار ؟
نکنه میرن تو خیابون ضبط میکنن ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

با اینکه معتقدم نظر دادن برای چنین بیاناتی! باعث تبلیغ بیشتر میشه! ولی در انتظار بودن ایشون به کنار, واقعا کسی که در مورد ترک پشیمونم اینجوری نظر میده به نظرم چیزی از موسیقی نمیدونه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بهنام عالیه مثله همیشه-من ترک 9 رو خیلی خیلی دوست دارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ایرانگردی بهنام صفوی با آرامش | موسیقی ما