برنامه یاد بعضی نفرات
 
ملودی خاطرات قدیمی...
یک روز در تمرین گروه «آرس نوا»، رکورد دار مقام‌های نخست جشنواره موسیقی فجر
ملودی خاطرات قدیمی...
موسیقی ما - بهمن بابازاده: رکورد دار کسب مقام‌های نخست جشنواره موسیقی فجر در بخش رقابتی، امسال هم با توپ پر به این جشنواره می‌آید و باز هم غافلگیری‌های زیادی را برای مخاطبان موسیقی دارد. برای سر در آوردن از چند و چون اجرای این گروه پر انر‍ژی، سری به تمرین این گروه در روزهای واپسین آماده شدنشان زدیم تا بیشتر در جریان جزئیات این برنامه قرار بگیریم.

از‌‌ همان بدو ورود ما به محل تمرین گروه، دیدن چهره‌های شاخصی چون امیر بکان (عضو هیئت مدیره خانه موسیقی) و امید حاجیلی چندان اتفاق عجیبی نیست. اعضای گروه در حال تمرین و آخرین مرور‌هایشان برای اجرا در جشنواره هستند و هر چقدر که از زمان حضورمان می‌گذرد، ملودی‌ها بیشتر و بیشتر آشنا به نظر می‌رسند.

  • اوشین، پسر شجاع و زورو
قسمت بزرگی از قطعات نواخته شده، از قدیمی‌ترین موسیقی‌های فیلم و سریال‌های معروف پخش شده در دو دهه گذشته است که با سلیقه و ظرافت خاصی کنار هم قرار گرفته‌اند.

موسیقی متن سریال پر خاطره «سالهای دور از خانه» (اوشین)، موسیقی کارتون پسر شجاع و زورو از دیگر بخش‌های برنامه این گروه است که خاطرات قدیمی فراوانی را در ذهن هر بیننده‌ای تداعی می‌کند.

  • انقدر اول شدیم تا وارد بخش جنبی شویم!
آرمین قیطاسی، سرپرست گروه «آرس نوا» که از نوازندگان با سابقه و خوش نام کشور است در مورد برنامه‌ها و سایقه این گروه می‌گوید: «سالهای زیادی است که در کنار هم کار می‌کنیم و امسال هم در برنامه‌ای ویژه موسیقی متن پربیننده‌ترین سریال‌های دو دهه گذشته را به اجرا خواهیم پرداخت.»

او در مورد رکورد دار بودن این گروه در جشنواره موسیقی هم گفت: «انقدر در دوره‌های قبلی اول شدیم تا بالاخره مسئولین متقاعد شدن که اجرای ما را به بخش جنبی جشنواره منتقل کنند تا جا برای ارائه آثار دیگران باز شود. ما هم از این تصمیم استقبال کردیم و امسال در این بخش به اجرای برنامه خواهیم پرداخت.»

او در مورد جزئیات برنامه‌اش نیز گفت: «طیف عظیمی از موزیسین‌های مطرح داخلی از جمله مخاطبان ما هستند که این باعث افتخار ماست. برای همین به نظرم بالا بودن سطح آثار اجرایی در روند برنامه هیچ نقصی وارد نخواهد کرد.»

  • وقتی حاجیلی سکوت کرد
امید حاجیلی از جمله مهمانان ویژه تمرین گروه بود که در بخشی از محل تمرین به تماشای اجرا و تمرین گروه مشغول بود. این خواننده و نوازنده سر‌شناس هم در پاسخ به این سوال که چرا امسال در هیچ یک از گروه‌های حاضر در جشنواره موسیقی حضور ندارد، ابتدا سکوت کرد و سپس به گفتن چند جمله کوتاه اکتفا کرد: «متاسفانه شرایط جوری نبود که بخواهم در این جشنواره حضور داشته باشم. ولی پس از جشنواره در برنامه‌های بسیاری از دوستان خواهم بود.»
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ملودی خاطرات قدیمی... | موسیقی ما