برنامه یاد بعضی نفرات
 
در «بکاستیج» چه خبر است؟ ً!
گزارشی متفاوت از کنسرت فرزاد فرزین؛
در «بکاستیج» چه خبر است؟ ً!
موسیقی ما - بهمن بابازاده: شاید برای همه کسانی که در یک کنسرت زنده موسیقی حضور دارند، اتفاتی که در «بک استیج» یا‌‌ همان پشت صحنه برنامه رخ می‌دهد، بیشتر از خود برنامه جذابیت داشته باشد. اما این بخش از یک برنامه زنده هیچوقت در رسانه‌ها منتشر نمی‌شود و اولا هیچ خبرنگاری هم نمی‌تواند به راحتی وارد این مکان که معمولا در کنترل شدید مسئولان برگزاری برنامه است، حضور یابد.

گزارش زیر از همه حاشیه‌های بک استیج کنسرت فرزاد فرزین تهیه شده است. گزارشی که به خاطرش، نویسنده این مطلب در طول دو سانس برگزاری کنسرت، حضور در پشت صحنه را به هیجان داخل سالن ترجیح داد...

  • گریم با ‌‌نهایت ریزه کاری...
فرزاد فرزین در حین آماده شدن برای حضور در پارت دوم سانس اول برنامه است و موسیقی بی‌کلام در حال پخش در سالن است. فرزاد لحظه به لحظه با سالن ارتباط دارد: «اسپانیش رفت؟ تک نوازی کیبورد تمام شد؟»
 
نفوذی‌های سالن با بی‌سیم با فرزاد در ارتباط‌اند. تا جایی که ممکن است فرزاد در پشت صحنه با صدای پائین صحبت می‌کند تا قدرت صدایش را برای حضور در روی صحنه حفظ کند. فقط چای می‌خورد و سفارش یک hype را برای بین دو سانس به مسئولین تدارکات می‌دهد. در حینی که فرزاد در حال تعویض لباس‌هایش است، آقای گریمور با جزئیات تمام در حال پرداخت بروی چهره فرزین است. آقای خواننده ولی اصلا به گریم توجهی ندارد و لحظه‌ای ارتباط‌اش با سالن قطع نمی‌شود.

  • یک سوال پیچیده
مسئول لباس آقای خواننده چند دقیقه‌ای است که با لباس این سانس فرزاد در حال کشتی گرفتن است و آخر سر هم صدایش در می‌آید: «آقا ما که نفهمیددیم این لباس سر و ته‌اش کجاست؟!»

این جمله باعث انفجار خنده در اتاق می‌شود و تمرکز فرزاد را هم از بین می‌برد تا خودش برای لباسش و پیدا کردن سر و ته آن دست به کار شود!

  • نوازنده‌ها به یاد آقای سوپر استار
تعدادی از نوازندگان سابق یکی از سوپر استار‌های بزرگ سینما که به تازگی وارد عرصه خوانندگی هم شده، در حال تعریف تجربه‌های تمرین با این سوپر استار بززرگ هستند و سوتی‌های او را با صدای بلند تعریف می‌کنند و با صدای بلند در حال خنده هستند. با نگاه‌های غضبناک رهبر ارکس‌تر، آقایون نوازنده به این بی‌نظمی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها پایان می‌دهند. فرزین در اتاق انتهایی بک استیج است و چیزی از این بی‌نظمی‌ها احتمالا به گوش‌اش نرسیده. والا قطعا برخورهای بیشتری با آقایون می‌شد.

  • یک شام تکراری
در بین دو سانس بسته‌های غذا به سالن پشت صحنه می‌رسد. نزدیک به چهل نفر در حال غذا خوردن هستند. باز هم مثل همیشه‌‌ همان چلوکباب‌های تکراری و خسته کننده. از این چهل نفر از قرار یک نفر هم بلد نیست مه‌مان داری کند و برای نویسنده این مطلب که به دعوت خود دوستان کنسرت گذار آنجاست، حای یک تعارف خشک و خالی بزند!

  • هجوم سوپر استار‌ها
حمید لولایی، لیلا اوتادی، حسام نواب صفوی و یکتا ناصر جزء چهره‌هایی هستند که برای دیدن فرزاد به سالن پشت صحنه می‌آیند. فرزاد در عین خستگی و استرس بالا، با ‌‌نهایت حوصله با آن‌ها برخورد می‌کرد و کلی تحویلشان می‌گیرد.

اما حضور هادی کاظمی، بیشتر از بقیه مورد توجه حاضرین قرار گرفت. این بازیگر محبوب نقشهای طنز، با شوخی‌ها و طنازیهای خاصاش هم یک شام چرب و چیلی نصیباش شد، هم کلی به بچه‌های گروه انرژی داد.
 
  • Opening کم نظیر
فرزاد فرزین در مصاحبه قبل از کنسرت‌اش اظهار کرده بود که قطعا با برنامه‌ای خاص و متفاوت رو به رو خواهیم شد. در خاص بودن Opening این برنامه قعطا نباشد شک و تردیدی داشت. کلیپی پخش شد و در حیف پخش به یک باره فرزین با پاره کردن کاغذ کالکی که ویدئو کلیپ بروی آن در حال پخش بود و در لحظه اوج خود نیز قرار داشت، وارد استیج می‌شود تا سالن به هوا برود. ما به متفاوت بودن کنسرت شما ایمان آوردیم آقای فرزین!

  • سالنی بدون یک صندلی خالی
سالن میلاد یکی از شلوغ‌ترین شب‌های خود را پشت سرگذاشت و در حالی که تبلیغات چندانی برای کنسرت از سوی عوامل کنسرت گذار صورت نگرفته بود، حتی یک صندلی خالی هم در سالن دو هزار نفره نیلاد وجود نداشت. فرزاد با این اجرا فروش بالای برنامه‌های بعدی‌اش را هم تضمین کرد.
منبع: 
روزنامه تماشا
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

kaaresh doroste farzad......omidvaram hamin sabke house ro edame bede...albate ba hozore KOOSHAN!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

به فرزاد فرزین تبریک میگم .

و امیدوارم دیگه با خواننده های سطحی و ضعیف کنسرت مشترک نزاره .....
و قدر صداشو بیشتر از اینا بدونه که بخواد با خواننده های ضعیف حتی رابطه دوستی برقرار کنه .

به رهبرش هم تبریک میگم که خیلی زود فهمید نباید با خواننده های ضعیف و شانسی کار کنه و زود خودشو کشید بیرون و با خواننده های صداداری مثه حامی و فرزین همکاری کرد .

یک خواننده کار اصلیش خوانندگیه کسی که ادعای آهنگسازی و تنظیم و مسترینگ و ترانه سرایی داره هیچ وقت نمی تونه مثل کسی که همه انرژیش رو روی خوندنش معطوف می کنه جلو بره و موفق بشه .

چون واقعا حیفه ....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود در «بکاستیج» چه خبر است؟ ً! | موسیقی ما