برنامه یاد بعضی نفرات
 
«ساعت ۲۵ شب» در برج میلاد
گزارشی متنی و تصویری از کنسرت رضا یزدانی؛
«ساعت ۲۵ شب» در برج میلاد
موسیقی ما - گلنسا اردلان: شب گذشته (۲۶ اسفند) آخرین کنسرت سال ۸۹ رضا یزدانی در سالن همایش‌های برج میلاد در دو سانس اجرا شد. پیش از ورود گروه به سالن یک ویدئو کلیپ از برج میلاد پخش شد و بعد از حدود ۲۰ دقیقه گروه با تشویق مردم روی سن آمدند. در آغازگروه موسیقی «شهر دل» را نواخت تا رضا یزدانی هم روی سن حاضر شد. پس از پایان قطعه «شهر دل» رضا یزدانی برای انتخاب قطعه بعدی از تماشاگران پرسید: «دوست دارید سری به لاله زار بزنیم؟ یا نه بریم کافه نادری و یک قهوه بخوریم؟»
بهروز پایگان: «الان نزدیک عید لاله زار شلوغه.»
«اصلا بیاید یک مقدار نزدیک‌تر، بریم کوچه ملی.»

نکته‌ای که اجرا‌ها را زیبا‌تر می‌کرد نور‌پردازی بسیار خوبی بود که با ویدئو کلیپ‌هایی که مطابق با قطعات پخش می‌شد هماهنگی زیبایی داشت.

برای سومین قطعه «اتاق یخ زده» همراه با پخش ویدئو کلیپی اجرا شد. حرکت و حس خوب رضا یزدانی و گروهش هنگام اجرا و نور‌پردازی و رقص نورهای خیلی خوب اجرا‌ها را جذاب‌تر کرده بود.

رضا یزدانی برای انتخاب هر قطعه شیوهٔ جالبی را پیش گرفته بود و برای انتخاب چهارمین قطعه گفت: هر موزیکی که میلاد عدل خاص و با «گیتار الکتریک» زد‌‌ همان را می‌خوانیم؛ به این ترتیب قطعهٔ «یکی در می‌ون» اجرا شد که البته تغییر کوچکی که در تنظیم این قطعه داده شده بود و ریتم تند‌تر آهنگ این قطعه را زیبا‌تر کرده بود.

پس از اتمام این قطعه رضا یزدانی «حسن فتحی» را که از میهمانان این سئانس بود معرفی کرد و گفت: «الان به نظرم لاله زار خلوت شده بهتره که یک سر بریم لاله زار» و قطعهٔ «لاله زار» به همراه پخش قطعاتی از فیلم «حکم» مسعود کیمیایی اجرا شد.

بعد از به پایان رسیدن این قطعه رضا یزدانی یادی از «مسعود کیمیایی» که بیمار است کرد.

قطعه بعدی «کارتون» بود که با موزیک پلنگ صورتی و فیکس شدن نور صورتی روی سن اجرا شد.

رضا یزدانی بعد از اتمام این قطعه به تماشاگران که همگی درخواست «مش رمضون» را داشتند گفت: «اجازه بدید ببینیم چقدر وقت داریم، ساعت من الان ۲۵ است و قطعهٔ «ساعت ۲۵ شب» با تشویق تماشاگران اجرا شد و بعد از این قطعه، نوبت به «حس تاریخ» رسید. رضا یزدانی از علی اوجی مدیر برنامه‌های گروه تشکر کرد و اوجی برای اعلام حضور هادی کاظمی، همایون نصیری (سرپرست گروه دارکوب) و ملیکا شریفی نیا روی سن آمد و همچنین از مرحوم «خسرو شکیبایی» و «ناصر عبداللهی» نیز یاد کرد؛ در ادامه نیز تماشاگران را به دیدن کلیپی از تمرین‌های گروه دعوت کرد.

پس از پایان کلیپ بخش دوم کنسرت با قطعهٔ «مرگ تدریجی یک رویا» و پخش کلیپی از قطعه‌های این سریال شروع شد.

پس از مرگ تدریجی یک رویا قطعهٔ «کی فکرشو می‌کرد» و پس از آن قطعهٔ «شمال» با همراهی ساز دهنی «میلاد عدل خاص» اجرا شد؛ بعد از این دو قطعه بالاخره قطعه‌ای که تماشاگران درخواست آن را داشتند «مش رمضون» اجرا شد.

ترانهٔ «طهران-تهران» نیز جزء قطعاتی بود که طرفداران بسیاری داشت اما این قطعه به صورت کامل اجرا نشد و رضا یزدانی توضیح داد: وزارت ارشاد مجوز این کار را به ما داده اما فرصت و مجالی برای تمرین قطعه نبود اما ترجیع بند این ترانه با همراهی تماشاگران خوانده شد.

بعد از پخش ترانهٔ فیلم «رئیس» رضا یزدانی اعضای گروهش را به این ترتیب: بهروز پایگان (سرپرست گروه)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک)، پیام زمانی (درام)، آرش زمانیان (گیتار باس) و میلاد عدل خاص (گیتار الکتریک) معرفی کرد و برای اختتامیهٔ کار، ترانهٔ «خلیج فارس» را اجرا کرد.

همچنین از میهمانان سئانس دوم کنسرتمی توان به بهرام رادان، روزبه نعمت اللهی، امیر آقایی، کامبیز دیر باز و لاله اسکندری اشاره کرد.
منبع: 
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

reza binazire

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

عاشقتم رضا جون. مازیار احمدپورم با اون گیتارش فوق العادس دوسش دارم. موفق باشییییییییییییید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

عاشق صدا و حس فوق العاده رضا یزدانی عزیز هستم امیدوارم کنسرت بعدیش رو بتونم برم پاینده باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

این گروه بی نظیر ....آقای میلاد و آقای آرش دوستون داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

number one....harf nadare...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ساعت ۲۵ شب» در برج میلاد | موسیقی ما