برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اين ژاکت سرما نمی‌خوری رفيق
به استقبال موسيقی تازه‌ی محسن چاووشی و آلبوم ژاکتش
با اين ژاکت سرما نمی‌خوری رفيق
موسيقی ما- رسول ترابی: محسن را مدت‌ها و سال‌های زیادی‌ است كه می‌شناسم. از همان روزهای شروع جنجالی‌اش. با هم بچه محل بوده‌ایم. خیلی وقت‌ها این شانس را داشته‌ام كه جزو اولین كسانی باشم كه آهنگ‌های در حال ساخته شدنش را شنیده‌ام. از خیلی دوستان تازه و یكی دو سال اخیرش سابقه‌ام در دوستی و رفاقت با او بیشتر است. بیشترین گفت‌وگوهای مطبوعاتی را با او داشته‌ام و... اینها را نگفتم و ننوشتم كه از اسمش نردبان درست كنم و به قول همان جوك و لطیفه معروف، خودم را به یك خواننده پاپیولار مطرح بچسبانم و بگویم «ما سه تا رو كجا می‌برید...» قصه، قصه نردبان و بالا رفتن نیست كه این روزها او نردبان خیلی‌ها شده و از اعتبارش برای خیلی‌ها كه در حد او نیستند خرج كرده است؛ خرج كردنی كه بیشترین دلیلش پایبندی او در رفاقت‌هایش است.
اگر در یكی دو خط اول از شناختن و دوستی و بچه محلی و... گفتم می‌خواستم به این برسم كه شاید بتوانم یك شناخت، رزومه و سابقه از خواننده‌ای بدهم كه با همه جنجالی بودنش، كمتر شناختی درباره‌اش وجود دارد. برعكس تمامی ملل دنیا، ایرانی‌ها كمترین اطلاعات و شناخت را از هنرمندان‌شان دارند. آنها ناخواسته حریم و حائلی بین اطلاعات اولیه و حتی خصوصی با چهره هنری، هنرمندشان به‌وجود آورده‌اند. حریم و حائلی كه باعث شده هنرمند را فقط در آن قالب خاص ببینیم و پشت صحنه حالات، روحیات، تفكرات و تز فكری‌اش را ندانیم. نتیجه اینكه اصلا نفهمیم طرف حسابمان كی هست؟ این هنرمند خواننده، بازیگر، ورزشكار یا هر شخص دیگری كه با یك آهنگ، دیالوگ، حركت و... جزئی از زندگی‌مان و لحظه‌ها و علائق‌مان را تشكیل داده اصلا كی هست؟ آیا او واقعا ارزش احساسات و دوست‌داشتن‌مان را دارد و واقعا اگر روزی فهمیدیم كه واقعیت این هنرمند تاثیرگذار در زندگی و حتی آینده ما چه تیپ و فكر و شخصیتی دارد، هنوز دوستش خواهیم داشت.

این مورد شوخی‌بردار نیست
آلبوم تازه محسن چاووشی را شنیدم. همه چیز همانی بود كه انتظار داشتم. كارها هر كدام اتفاقی با خودشان داشتند. او در این یك سالی كه از زمان انتشار «یه شاخه نیلوفر» می گذرد، بی‌كار نبوده. به نظر می رسد همان‌قدر كه درگیر خانواده‌داری و تعهد به در كنار خانواده بودن داشته و از حاشیه های سابقش فرار كره، چندین برابرش وقت صرف موسیقی‌اش كرده است. آلبوم تازه‌اش یازده قطعه دارد و او از همان سه چهار ماه پیش كه زنگ زد و برای اسم آلبومش نظرم را خواست، به اسم «ژاكت» اعتقاد داشته است. این آلبومش نه «متاسفم» است كه من هنوز هم خیلی دوستش می‌دارم و نه «یه شاخه نیلوفر» است كه با همه خوب بودن توقعات را از او برآورده نكرد.
همان روزهای اول ساخته شدن اولین آلبوم مجازش بود كه چند قطعه اش را شنیدم. عالی بودند. ترانه و ریتم‌هایش شدند تكیه كلام‌های گفت‌وگو‌هایمان. اما همان روند ادامه پیدا نكرد. یعنی همه چیز همانی بود كه می‌شنیدم ولی با آن ایده آلی كه در روزهای اول می شنیدم فرق داشت. تنظیم ها عوض شدند،لحن ها تغییر كردند،آن حس صدا جای خودش را به تر و تمیز خواندن داد و ... یه شاخه نیلوفر آن آلبوم متفاوتی كه بود نشد ولی باز هم خوب بود.
كاش تنظیم ها را یك تنظیم كننده انجام می داد
این آلبوم به نظرم فعلا مستقل ترین و متفاوت ترین آلبوم او خواهد بود. دو سه سورپرایز هم انتظار هواداران چاووشی را می كشد. قرار شده كه فعلا درباره اش چیزی نگویم. محسن چاووشی هنوز به قرار و مدارها اهمیت زیادی می دهد. مخصوصا اگر پای موسیقی اش در میان باشد.
او با كسی درباره موسیقی اش شوخی ندارد.

برگ برنده
محسن چاووشی واقعا كم گفت‌وگو و مصاحبه می‌كند. از حاشیه فراری است. از بعضی خبرنگاران هم همینطور، مدیریت حاشیه را هم خوب بلد است. او سال‌ها در دل حاشیه زندگی كرده است. دوستان زیادی ندارد. نگاهی به اسامی افرادی كه او در پشت جلد فعلا اولین آلبوم مجازش از آنها تشكر كرده است، تعداد دوستان كم او را مشخص می‌كند.البته همین اسامی محدود در آلبوم «ژاكت» كمتر شده و به رقمی نزذیك به انگشتان دست رسیده اند. او مثل حالت و حس‌ترانه‌هایش تنهاست. به شدت پایبند به رفاقت و تعهداتش است. به قول خودش زخم‌خورده رفاقت است و... در این چند سالی كه او را می‌شناسم‌ـ برعكس بسیاری از دوستان موسیقایی_ هیچ تفاوت اخلاقی و رفتاری پا به پای مطرح شدنش نداشته است. برحسب شغلی كه دارم اوج و فرود خواننده‌های زیادی را دیده‌ام. اوج و روزگار خوش خوانندگان نسل اول پاپ بعد از انقلاب را تا دوره فرود و بی‌خبری و حتی فراموش شدنشان را. تا خوانندگان تازه‌تر و امروزی. خوانندگانی را دیده‌ام كه با مطرح شدن یك آهنگ‌شان حتی خودشان را هم تحویل نگرفته‌اند، اما او طی این چند سال هیچ فرقی نكرده است. هرچند درجه عصبانیتش كمی بالاتر رفته و در انتخاب دوستان و سایر اطرافیانش سختگیرتر و سنجیده تر رفتار كرده باشد.. تغییر نكردن خصوصیات اخلاقی بزرگ‌ترین برگ برنده او برای موفقیت‌های آینده می‌تواند باشد. برگ برنده‌ای كه او باید آن را به شدت تقویت و مدام به روز كند.

احتیاطی كه شرط زنده ماندن است
تعارف كه نداریم. او جزو مطرح‌ترین خواننده های داخلی است. همیشه با دلیل و برهان صحبت كنیم تا كم نیاوریم. خواننده‌ای كه بدون هیچ امكانات تبلیغی و حتی اطلاع‌رسانی فقط و فقط با آهنگ‌هایی كه در اینترنت پخش شد، صدایش در همه جا شنیده شد. او نه تریبون صدا و سیما و نه كانال‌های ماهواره‌ای و نه حتی صفحات مجلات را برای معرفی و تبلیغ خودش در فشرده بازار رقابت بین خواننده‌ها در اختیار داشت و نه آهنگ‌هایش در تیراژی خاص تكثیر شده بودند كه در جامعه پخش شوند و آن اطلاع‌رسانی تبلیغی برای حضور خواننده‌ای تازه را بتوانند انجام دهند. او فقط و فقط با پشتوانه آهنگ‌ها و صدای خاصش توانست حتی ركورد شنیده شدنش را در مقایسه با خوانندگان مجاز و غیرمجاز تریبون‌دار بزند. به‌همین دلیل است كه می‌گویم او مطرح‌ترین خواننده داخلی است. واقعیت این است كه بعد از جنجال‌های فیلم سنتوری و پخش آهنگ‌های فیلم و جنجال‌های خاص چاووشی، انتظارها از او به‌شدت بالا رفت؛ بالا رفتنی كه همانقدر كه او را در قالب مطرح‌ترین خواننده معرفی كرد، همانقدر هم نقش تخریبی و پنهان برای او در خودش داشت. درست مثل مینی كه پایت را رویش گذاشته‌ای، اگر خنثی نكنی‌اش كه كارت تمام است و اگر بتوانی خنثی كنی‌اش كه به زندگی برگشته‌ای. او با «یك شاخه نیلوفر» حضورش را در بین خوانندگان مجاز جشن گرفت. شرایط پنجاه پنجاه بود، به‌نظر می‌رسد او توانسته مین را خنثی كند،هر چند این خنثی كردن مین را خیلی طولش داد و زود كار را یكسره نكرد و انتقادهای مختلفی را هم درباره یه شاخه نیلوفر شنید. اما او نباید زیاد مطمئن باشد و هوس كند یك‌دفعه‌ای كنار برود. احتیاط شرط عقل است. این آلبوم شاید آخرین شانس او باشد

داستان اصل یا كپی بودن
در مواجهه با هر شخص یا پدیده موفق و فراگیری همیشه سعی می‌كنیم به نوعی تخریبش كنیم و عیبی، چیزی از آن بیرون بكشیم و در بیاوریم. چرایش را هیچ وقت ندانسته‌ام. فقط منتظریم كه كسی یا چیزی با اقبال عمومی روبه‌رو شود و كارگاه عیب‌سازی‌مان راه بیفتد تا ثابت كنیم این آدم یا چیزی كه اینقدر موفق نشان داده، همچین چیز تحفه‌ای هم نیست. حالا این چه ربطی به یادداشتم دارد، عرض می‌كنم. در این سال‌ها خیلی‌ها را دیده‌ام كه وقتی آهنگی را از چاووشی شنیده‌اند یا درباره‌اش بحث شده قبل از هر نقدی برای اولین حرف و نظر درباره یك موضوع خاص با یك دیالوگ تكراری حرف زده‌اند: «این صدا واقعی نیست، همه‌اش افكت و تیون است و...» قرار شده واقعیت‌ها را بگویم. بارها صدای live زنده محسن چاووشی را شنیده‌ام. بهتان قول می‌دهم صدا، همین صدایی است كه می‌شنوید. صدایی با همین رنگ و چارچوب و وسعت. به اضافه كمی چاشنی دیلی و پژواك و تكرار صدا .او همه تلاشش را برای اثبات خودش روی لسیج در همین چند ماه اخیر انجام خواهد داد تا این شایعه ها را پاك كند.
اصلا به این شایعات و خیال‌بافی‌ها و ایرادات همیشه ثابت برای همه صداهای موفق توجه نكنید و از موسیقی لذت ببرید.

راه درست كوتاه‌ترین راه است
تعارف ندارم. محسن چاووشی هم سر موسیقی اش با كسی شوخی ندارد. همان روزها كه موضوع را گفتم ناراحتی اش را از جمله ام زیاد به چهره نیاورد. قرار شد همه چیز را به زمان بسپاریم.
او در آلبوم تازه اش نگاهی هم به پشتت سرش انداخته است. همین یكی دو ماه قبل بود كه نامه ای هر چتد دیر هنگام نوشت و ایرادات «یه شاخه نیلوفر»‌اش را به گردن گرفت، همین چند یكی دو هفته قبل هم با دو هفته‌نامه‌ی مطرحی گفت‌وگو كرد و باز هم همان حرف ها را با مخلفات بیشتر توضیح داد و تایید كرد.
محسن چاووشی پذیرفته كه دلیل اصلی انتقادات به او در آلبوم قبلی اش نوع تنظیم ها و میكس و مستر كارها بوده. اینجاست كه تفاوت تنظیم كننده وكسی كه كارش چیز دیگری ست بیشتر مشخص می شود.در آلبوم تازه اش خود او دست به كار شده و تنظیم هایی واقعا خوب و متفاوت را انجام داده است و تنظیم دو قطعه هم از شهاب اكبری تنظیم كننده آلبوم موفق «متاسفم» است. این نكته سنجی و تعارف نكردن و رساندن full تنظیم‌های آلبوم جدید به سه تنظیم برای تنظیم كننده آلبوم «یه شاخه نیلوفر» نشان می‌دهد كه او عیب كار را پیدا كرده است.
در هفته‌نامه موفقی نوشتم: «شاید مهم‌ترین دلیل برآورده نشدن انتظارات از آلبومی که می‌توانست او را دست‌نیافتنی کند، نوع تنظیم‌ها و میکس و مسترشدن آهنگ‌ها بود. محسن چاووشی هزینه برآورده‌نشدن انتظارات از آلبوم خوب «یه شاخه نیلوفر» را با اعتماد به به اصطلاح تنظیم‌کننده‌ای داد که خودش نردبان شناخته‌شدن او شد و اسم او را به عنوان تنظیم كننده معرفی كرد». زمان و تاثیراتش را دریابید. او این بار راه را درست آمده است.

هیشكی نمی‌فهمه چه حالی دارم

قدیمی‌ها و مو سفید كرده‌های باتجربه می‌گویند: «آدمی موفق می‌شود كه گذشته‌اش را فراموش نكند.» او هم گذشته‌اش را فراموش نكرده است. او در تهران هنوز با زخم روزهای جنگ در زادگاهش خرمشهر زندگی می‌كند. او هنوز غم تلخ آوارگی روزهای جنگ را فراموش نكرده است. هنوز هم تا وقت می‌كند به جنوب سر می‌زند. برای بچه‌های اهواز آهنگ می‌خواند. در وب‌سایتش عكسی از یك خانه ویران شده و باقیمانده از روزهای تصرف خرمشهر را می‌گذارد بی‌هیچ توضیحی، و منتظر نظرات مخاطبانش می‌ماند. او هنوز هم به بچه‌محل‌های سابق در خیابان خوش‌ـ هاشمی سر می‌زند و از محل قدیم و دوستانی كه خیلی‌هایشان نمی‌دانستند او همان محسن چاووشی معروف است یاد می‌كند. او هنوز هم دوست دارد كسی نشناسدش و برای دل خودش و از همان «غریبی»‌اش بخواند. دوست ندارد عكسی زیاد از او منتشر شود و مردم به چهره و نه به آهنگ بشناسندش. او با وسواس خاصی مراقب ادبیات و نوع كلماتی كه برای جواب دادن سوالات انتخاب می‌كند هست تا مبادا مخاطبی تصویر دیگری از او برای خودش بسازد. او هنوز به تیم ترانه‌هایش كه با همه نداری‌های مالی او ساختند وفادار است و ترجیح می‌دهد با حسین صفا و امیر ارجینی كار كند. او هنوز همان اعتقادات گذشته‌اش را در ارتباطات و تفكراتش دارد. هنوز با شنیدن آهنگ «كم گریه كن گلم» گریه می‌كند و... او هنوز خودش را گم نكرده است. او همیشه و هنوز، توقع‌اش از همه چیز و همه كس بالاست.
منبع: 
موسيقی قرن 21
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

دلم لک زده واسه صدای محسن پس کی این ژاکت میاد

Me.
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

و نه تریبون صدا و سیما و نه کانال‌های ماهواره‌ای و نه حتی صفحات مجلات را برای معرفی و تبلیغ خودش در فشرده بازار رقابت بین خواننده‌ها در اختیار داشت و نه آهنگ‌هایش در تیراژی خاص تکثیر شده بودند که در جامعه پخش شوند و آن اطلاع‌رسانی تبلیغی برای حضور خواننده‌ای تازه را بتوانند انجام دهند.

هیچ دشمنی با نگارنده و محسن چاوشی ندارم اما تریبون از "سینما" بهتر...!!؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

دستتون درد نکنه.
ولی دیر زدید خبر رو.مجله قرن 21 خودش دیر چاپش کرده :D
ولی بازم ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام...ما منتظریم مثل همه ی طرفدارا!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ممنون از رسول ترابی عزیز معتقدم رسول ترابی بهترین هست در حرفه خودش
من هفته پیش مجله موسیقی قرن 21 خریدم و خوندم از این مطلبی که در مورد محسن عزیز نوشته شده بود خیلی لذت بردم
شدیدا منتظر البوم محسن چاوشی هستم من که از انتظار دارم پس میفتم
از موزیک ما هم ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

وااااااااااااااااااااای بیا دیگه دق کردیم(آلبومو میگم بابا)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

دیوووووووووونتم چاوشی

هر روز که پامیشم میام ببینم البوم ژاکت اومده یا نه ولی هر بار سرخورده میشم
تو رو خدا البومتو زودتر بده بیرون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

khili mamnun az musicema.tu in bikhabari az mohsen inam ghanimat bud.chavoshi aghaye eshgho ghame.montazere jacketim

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

عاشقتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ممنون از رسول ترابی و دست اندر کاران این سایت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ا برعکس بسیاری از دوستان موسیقایی_ هیچ تفاوت اخلاقی و رفتاری پا به پای مطرح شدنش نداشته است. برحسب شغلی که دارم اوج و فرود خواننده‌های زیادی را دیده‌ام. اوج و روزگار خوش خوانندگان نسل اول پاپ بعد از انقلاب را تا دوره فرود و بی‌خبری و حتی فراموش شدنشان را. تا خوانندگان تازه‌تر و امروزی. خوانندگانی را دیده‌ام که با مطرح شدن یک آهنگ‌شان حتی خودشان را هم تحویل نگرفته‌اند، اما او طی این چند سال هیچ فرقی نکرده است.
--------

ینه چاوشی
این چاووشی کیست که عالم همه دیوونه اوست
محسن چاووشی که الکی چاووشی نشده
هر کی الان محبوبیت چاوشی رو داشت الان زمین و زمین و به اسمون میدوخت ولی چاوشی با همون حجب و حیای همیشگی و سادگی کارش و ادامه میده
محسن جان دوست داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

واقعا دیگه طاقت ندارم.......یه خبری بدبد....سایت هواداران که خبری نیست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

محسن چاوشی واقعا خواننده ی تکیه
بی صبرانه منتظر ژاکت هستیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آقا جون
میدونی چیه من عاشق صدای چاووشی هستم
و هر روز هم به موزیک ما و سایت خود محسن چاووشی سر میزنم ببینم کی آلبوم جدیدش میاد ولی واقعا یر در نمیارم چرا اینقدر سایت محسن چاووشی بدقولی میکنه و طرفداراش رو سر کار میزاره
واقعا ناراحت میشم از این رفتار

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

"هیچ دشمنی با نگارنده و محسن چاوشی ندارم اما تریبون از "سینما" بهتر...!!؟"

محسن چاووشی قبل از سنتوری هم موفق بود. با سنتوری بیشتر شناخته شد ولی من فکر میکنم سنتوری در حد یک چهارم هم توی موفقیت محسن نقش نداشت!

خودش رو ثابت کرده بود و بعد از اون بود که مهرجویی رفت سراغش!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

فکر میکنم اقای ترابی همه گفتنی ها رو گفتند چیزی نمیتوان گفت الا اینکه چاوشی تنها از نظر هنری تک نیست بلکه از نظر اخلاقی هم برترینه
اگر میشه یه خبر دقیق هم از اینکه کدوم کمپانی البوم چاوشی رو پخش میکنه و چه تاریخی به بازار میاد هم بگید مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آلبوم علی اصحابی با محسن چاووشی پخش میشه . وقتی پخش شد می فهمید علی اصحابی کیه !!!!

سلطان صدای ایران اصحابی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

محسن چاووشی چرا معروفه ؟
من جوابشو به شما دوستان میگم
به دلیل عدم تبلیغ و گوشه گیری که خود این یک نوع حاشیه سازیه !
خیلی از افراد مشهور جهان از این حربه استفاده میکنن .
من نمیدونم این عمل خوبه یا بد .
خودتون قضاوت کنین .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

حالا اگه چاووشی یه خرده بیشتر عکس مینداخت و مصاحبه میکرد همین شما ها ولش نمیکردین و بهش میگفتین عقده ایه و ندید بدیده و...!
به هر حال ما به محسن چاووشی افتخار میکنیم.. آقاست هم توی موسیقی هم اخلاق!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ma hamchenan montezere jacket hastim ... baba darim yakh mikonim too in sarma pas key bemoon jacket midin ??/

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

نمیدونم چرا هرکی از راه می رسه میخواد خودشو با چاووشی مقایسه کنه.
اصحابی هم خوبه منم خیلی دوسش دارم ولی نمیدونم چرا آهنگای سال 82 محسنو هنوز گوش میدم و برام تازگی داره ولی اصحابی آخرش یک هفته اس.
همین چیزاست که تعیین کننده است
(چاووشی داریوش اقبالی دیگر است)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

خواهشا همه بخوووووووووووووننننننننننننند!!

آقا شمایی که میگی تریبون از سینما بهتر اینو گوش کن:خود استاد مهرجویی تو اون زمان که چاوشی رو برای سنتوری انتخاب کرد گفت که یکی از دلایلش اینه که تو هر خونه ای حد اقل یک سی دی از چاوشی هست و شناخته شده است.پس سنتوری رو وقتی چاوشی کار کرد که معروف بود اما همین سنتوری رو هم انقدر عالی کار کرد که باز هم طرفدار پیدا کرد.تا جایی که حتی تو جشنواره ی سال 85 منتقدان سینمایی هم از اون تعریف کردن.حتی وقتی قرار شد سنتوری بدون صدای چاوشی اکران بشه اتحادیه تهیه کنندگان گفته بود که صدای چاوشی رو بر ندارین چون میتونه فروشه فیلم رو تا 700 میلیون بالا تر ببره.بعدشم که خبر دارین چند تا پیشنهاد دیگه ی سینمایی داشت که رد کرد حتی از تهمینه میلانی!خود میلانی تو یه مصاحبه گفته بود عجب صدایی داره این چاوشی.پس تو سنتوری هم باز این خود چاوشی بود که خودشو بالا کشید وگرنه چرا موزیک های خواجه امیری(که خیلی دوستش دارم) تو فیلم امشب شب مهتابه یا بابک جهانبخش(که واقعا مستعد هست) توی فیلم 2 خواهر انقدر فراگیر نشد؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

اقا حامد این کارا دیگه قدیمی شده که میان یه خواننده رو رقیب یه خواننده محبوب مثل چاوشی میدونن تا البوم خواننده مورد نظر فروس بره به هر حال صبح شود معلوم شود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

اون چیزی که باعث دلنشینی و وقار آهنگهای محسن میشه به نظر من شعر آهنگاشه نه ریتم و آهنگ یا تنظیم من هروقت آهنگ زائر رو گوش میدم واقعا مو به تنم سیخ می شه به نظر من بیشترین درصد گیرایی آهنگو شعر آهنگ در بر می گیره به هر حال صدای دلنشین محسن هم نقش موثری داره تو کارش
محسن جان همیشه طرفدار سرسختت بودم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

هم از موزیک ما هم از مجله موسیقی قرن 21 و شخص اقای رسول ترابی تشکر میکنم
اکثر طرفدارای چاوشی همون هفته پیش این مجله رو خریدن ولی به علت طولانی بودن مطلب کسی نتونست تایپ کنه فقط از اینکه مطلب گذاشتید تا کسایی که نتونستن مجله رو تهیه کنن این مطلب رو بخونن ممنون
ما هم مثه بقیه طرفدارای بیشمار چاووشی منتظر هنرنمایی و انفجار دیگری اون هستم

d
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

من هم با تک تک نظرات دوستان موافقم
به نظر من خدا به اون کسی نعمتش افزونی میداره که لایقش باشه
مطمئننا چاوشی هم لیاقتش داشته که خدا دوستش داشته و اونو محبوب اونم در این حد کرده
من که خودم در خارج ایرانم شاید براتون جالب باشه که چاوشی و اهنگاش از خیلی از خواننده های بزرگ ایرانی لس انجلس پرطرفدارتره
من مطلع نیستم که البوم چاوشی کی به بازار میاد ولی هر وقت اومد سعی خودمو میکنم در اینجا هم بتونم به هر نحوی که شده سیدی اریجینالشو بخرم و سهم کوچکی از زحماتشو که تنهاییامو با اهنگاش پر کردم بپردازم

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

من دوست دارم از این آقای چاوشی تست سلفژ بگیرن
ببینن چند مرده حلاجه
من که سالهاست دارم در زمینه سلفژ فعالیت میکنم و صدام مورد تایید اساتید قرار گرفته
روم نمیشه یه خط بخونم
این آقا با صدای فالش خودش ( به قول بعضی ها زخمی )
عجب رویی داره ....................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

دیگه نمی تونم ......... دیگه طاقت ندارم !!!!!!!!!!!!!!
پس کی ژاکتم می آید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

من دیگه واقا سردمه یه ژاکت می خام که این سرمای موسیقی رو گرم کنه تا کی باید این سوز رو تحمل کنم؟؟؟......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

دیگه بعد از البوم زیبای یکی بود یکی نبود سلطان مشکی نوبت هنر نمایی هنرمند تک صدای ایرانه که بترکونه با البوم ژاکت... ایشالا به زودی ... من یکی از طرفدارای رضا صادقیم ولی محسن چاووشی رو واقعا دوست دارم . تمام هوادارای محسن عزیز بچه هایی هستند که موسیقی می فهمند . به امید موفقیت های بیشتر برای خواننده های خوب ایران .رضا صادقی . محسن چاووشی .محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

محسن جان ما هم که در نیم کره جنوبی هستیم و داریم از گرما میمیریم هم ژاکت میخواهیم،چه برسه به اونا که تو سرما هم هستند
درود بر محسن چاووشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

اقای mas شما در تمام تایپک ها میای بر ضد چاوشی حرف میزنی یه بار میگی من دکترم این چرا دندوناش منظم نیست یه بار میگی فلفلم بگو بیاد منو بخوره یه بار میگی گاوم بگو بیاد سرمو ببره بسته دیگه

(با تشکر از سایت موسیقی ما که تمام نظرات رو انعکاس میدن)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

محسن چاوشی طرفدارای زیادی نداره بلکه معتادان زیادی داره . به نظر من در مورد طرفداران محسن چاوشی لفظ معتاد به کار ببریم بهتره طرفدارانی که عاشقانه خوانندشون دوست دارن و تو هر سایتی هم برید بیشترینن هیچ خواننده ای اینقدر و اونم به این صورت طرفدار نداشته و نداره و نخواهد داشت
امیدوارم محسن چاوشی عزیز با البوم ژاکت جواب طرفداراش به خوبی بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

hava sard nist ke jakat mikhaii miipaziiaa!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سخت منتظر آلبوم محسن چاوشی هستیم

Just Mohsen Chavoshi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ژاکت بیاد دیگه نه کسی اصحابی میشناسه نه صادقی
اونجور که تعریف میکنن آلبوم غوغاست
منم طرفدار سرسخت چاووشیم
بیاد دیگه ژاکت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

عشق است چاوشی . بیخود محبوب ترین و پرطرفدارترین خواننده ایران نشده
صدا 20 موزیک 20 شخصیت 20

خدمت اون دوستی هم که گفت البوم از کدوم کمپانی پخش میشه بگم که تو مجله موسیقی قرن 21 خود حسین خانی مدیر ایران گام گفت البوم توسط ایران گام میاد تاریخشم گفت نیمه دوم دی ولی دو روز دیگه بهمن میرسه و هنوز نیومده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

یه خبر بد ( شایدم خوب ) براتون دارم :
یه سایت معروف موزیک ( فارس کیدز 9)تو سایتش خبر زده :

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی که فعلا از افشای نامش معذوریم روز پنجشنبه از قدیمی ترین رسانه موزیک ( فارس کیدذ )‌ پخش خواهد شد

خدا کنه از ژاکت نباشه اهنگش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

اگر چاوشی و یگانه رو از موسیقی داخل ایران فاکتور بگیریم بدون شک موسیقی داخل ایران مذخرفه تو داخل فقط چاوشی و یگانه خوب کار میکنن مگر نه بقیشون از دم بیخودن
اساتیدی مثه داریوش و ابی و سیاوش قمیشی و معین کجا این جوجه خواننده های تازه به دوران رسیده داخلی کجا ( البته بازم بلا نسبت چاوشی و یگانه )

امیدوارم همانطور که همه نظرات بقیه رو تایید میکنید نظر منو هم تایید کنید به هر حال این نظر منه شاید یکی دیگه یه نظر دیگه باشه ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

در مورد اون اهنگ مدیر سایت هواداران گفت که اصلا اهنگی وجود نداره اگرم باشه مال سالهای پیشه خیالتون راحت به هیچ وجه از ژاکت نیست

(چاکر اقای موسیقی ما)دی:

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

اره همین مونده بود محسن چاوشی واسه موسیقی ما کاری کنه.اخه بچه جوون همین چاوشی کارش و با تقلید از قمیشی شروع کرد.همین امثال این باعث شدن اسم موسیقی داخل ایران بد در بره و همه اونور ابی ها بگن خوانندهای داخل ایران همشون تقلیدی هستن.
این 4 تا طرفدار چاوشی هم مثل طرفداران تراکتور سازی میمونند فقط بلدن شلوغش کنند.ادم های بی کار
نمی دونم چرا انقدر توهم محبوبیت چاوشی رو دارن با اون همه جنجال البومش 700 تا هم نفروخت اونوقت البوم بچه ای مثل بنیامین بالا 1 ملیون فروخت که همه اهنگ هاش ابگوشتیه
واقعا جک ترین حرفی که شنیدم همین بود.محسن چاوشی اگه بین 20 تا خواننده محبوب باشه خیلیی هنر کرده.کاشکی دوباره وزارت ارشاد برمی گشت به همون دوران قبلی همون دورانی که از خواننده تست صدا می گرفتن تا کسایی مثل این که نیم دونگ صدا هم نداره و همه صداش افکته ابرو خوانندگی رو نمی بردن.
نمی دونم بهونه جدیدش واسه کنسرت ندادن چیه؟؟بیچاره قدرت صداش در حده یه اماتورم نیست

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

از نشانه های بارز افراد فهیم قبول انتقاد و تحمل عقاید مختلف افراد است
عزیزان که شبکه اینترنت را با گود زورخانه و میدان تره بار اشتباه گرفته اید و همه را به کیش خود پندارید سعی نکنید با الفاظی که شایسته کاربران محترم شبکه نمی باشد صحنه انتقاد را به جار و جنجال عبث و بیهوده تبدیل کنید
بیشتر مطالعه کنید صبور باشید و به دنبال ارتقاء منطق و درک واقعیتها باشید
( با تشکر مخصوص از تمامی کارکنان موسیقی ما )

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

چقدر امضا جمع کنیم این آلبوم رو نده بیرون ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

خدا نکنه یکی به چاوشی چیزی بگه طرفداراش زندش نمیذارن این بیچاره ولو از روی حسادت یه چیز گفت 4-5 نفری ریختید سرش از کردش پشیمون شد تو هر سایتی عین مور و ملخ ریختیم :دی

من هنوز تو این فکرم که چاوشی میخواد تو کجا کنسرت بذاره که همه جا شن و جوابگوی کلی ادم شه بچه ها کنسرت چاوشی فرض کنید تا 7-8 تا خیابون اینور و اون طرفتر به دلیل سیل جمعیت بسته میشه و به دلیل ازدحام فشار جمعیت یه سری زیر دست و پا له میشن به امید انتشار ژاکت و بعد از اون کنسرت رویایی و بی نظیر سلطان پاپ چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ببینید پربیننده ترین خبر برای کیه
بیشترین کامنت برای کیه
همیشه ادمهای معروف حسودم دارن این نظرهارو ندید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

منتقد یا همون Mas دفعه قبلی دیدی هیشکی محلت نذاشت این دفعه اسمتو عوض کردی نظرتم طولانی تر کردی نظرت بیشتر مورد توجه قرار بگیره ؟!!! دمت خیلی خندیدیم
بهت پیشنهاد میکنم حتما با سر بپری تو اب سرد چون بد اتیشی زده ازت بیرون ( اسمایل خنده ) واقعا چه قشنگ گفتن حسود هرگز نیاسود بنده خدا موقع نوشتن نظرش معلوم نبوده درجه حرارتش چقدر بوده !!!!!!!
فقط این حرفاشو داشته باشید :
این 4 تا طرفدار چاوشی - همه صداش افکت

برو خدا شفات بده بیچاره اخر از همین حسودی میمیری :لول

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

محسن از عمق وجودم عاشقتم
بی تو سردم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

قابل توجه اقای به اصطلاح منتقد...... دلم به حالت می سوزه چون می دو نم روز به روز با این حسودی پیر می شی و می میری بدون اینکه به جایی برسی.البته بهت حق میدم اتیش بگیری هم به خاطر متن بالا و هم به خاطر مقالات بسیار زیادی که توی مجلات مختلف وتو سایتای مختلف این چند ماه به نفع چاووشی نوشته شده وبه ضرر خواننده های دیگه(مخصوصا خواننده ی محبوب تو که داری بابتش می ترکی) اخه بجه جون چرا عقل خودت رو در حد یه بچه ی 2 ساله نشون میدی..یه بار برو متن خودت رو بخون..خدا وکیلی چند نفر با حرفات موافقن؟؟خودت ازین چرت و پرتایی که نوشتی خندت نمی گیره؟؟ از جمله.......... همین مونده بود محسن چاوشی واسه موسیقی ما کاری کنه.اخه بچه جوون همین چاوشی کارش و با تقلید از قمیشی شروع کرد.همین امثال این باعث شدن اسم موسیقی داخل ایران بد در بره و همه اونور ابی ها بگن خوانندهای داخل ایران همشون تقلیدی هستن.
...................
این 4 تا طرفدار چاوشی .................. محسن چاوشی اگه بین 20 تا خواننده محبوب باشه خیلیی هنر کرده ................. صداش افکته ................. بیچاره قدرت صداش در حده یه اماتورم نیست .................. واقعا خنده داره....حاضرم قسم بخورم اینایی که نوشتی خودت هم قبولشون نداری..خود قمیشی ارزو کرد که یه روز با چاووشی بتونه بخونه..واقعا این وسعت و عظمت طرفدارای چاووشی رو 4 نفر می بینی ایا چشمات ظعیف نیستن؟؟ ایا عینکت رو چشمات هست؟؟با کنسرت میلیونی سلطان چاووشی دهنت تخته می شه فقط کمی صبر کن..ای دوست اینقد خودت رو خسته نکنن می میری و به هیچ جا نمیرسی...موفق باشی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

من نمی دونم چرا تا یکی یه حرف حقی میزنه سریع طرفدارانش می گن حسود حالا اون خواننده می خواد جواد یساری باشه می خواد محسن چاوشی می خواد بنیامین.اخه یکم فکر کن من چرا باید به محسن چاوشی حسودیم بشه؟اصلا مگه من به جز یه مخاطب موسیقی کس دیگه هستم؟؟؟مگه چاوشی کسی بشه از من کم می شه؟یا اصلا چرا باید به شخص چاوشی حسودیم بشه؟خوشگله؟صدای مخملی داره؟صدای 6 دونگی داره؟به کنسرت های ملیونیش حسودیم بشه؟به فروش البوم ملیونیش حسودیم بشه؟؟؟
وقتی تعصب تورو احاطه کرده نمی خوای قبول کنی که البوم اول هر خواننده موفقیت های بعدیش رو تضمین می کنه و نمی خوای قبول کنی البوم اول چاوشی صد در صد افکت بوده ادم چی بگه؟بابا برو البوم های چاوشی نشون یه بچه بده اصلا نمی تونه تشخیص بده این البوم ها توسط 1 خواننده خونده شده.
از اینا به کنار محبوبیت توسط دو عنصر تو همه جای دنیا شناخته می شه جمعیت کنسرت فروش البوم
می تا حالا تو هیچ جا دنیا ندیدیم 4تا نظر سنجی معیار باشه اینترنت که همه چیش مجازیه باید واقعیت و ببینی تازه همین نظر سنجی هارم خودتون قبول ندارین مثال: اگه تو یه نظر سنجی خواننده مورد علاقتون اول شد اون نظر سنجی معتبره اگه نشد یعنی تقلب کردن شما همه جوره سرتون و کردید زیر برف.
بعد خودتون تو سایت محسن همه رو دعوت می کنید به اون نظر سنجی که یکی اینجا گذاشته رای بدن می گید هر 1 ساعت یه بار می شه رای داد بعد همون واستون می شه ملاک؟؟؟؟؟یعنی خودتونم گول می زنید؟خوب شما تازه به دوران رسیده هستید سریع می خوای شلوغ کنید بقیه خوانندها طرفداراشون نیاز به این بچه بازی ها ندارن.
ولی من حرف هام با واقعیت از رو دنیای مجازی و دروغ نت نیست.اگه اون ور ابی ها رو دیگه کسی تحوب نمی گیره چرا همیشه سالن کنسرت کسایی مثل ابی و شادمهر و داریوش پره پر می شه؟تازه سالن های اونجا که مثل اینجا کوچیک هم نیست.
فرض کن ابی بیاد ایران کنسرت بگذاره چاوشی هم بر فرض محال کنسرت گذاشت قول میدم جمعیت اونا که میان واسه ابی 100 برابر باشه.
در ضمن من مثل تو نیستم با چندتا اسم بیام نظر بدم بعد خودمم تحسین کنم کلا بار اولم بود اینجا نظر میدادم.
جالب تر اینه این بابا خودش گفته اگه عکس من همه جا پخش بشه و همه من و بشناسن مهمترین عامل زندگیم از بین میره یعنی ارامش.یعنی از هموناست که تا یه چیزی شد عینک دودی میذاره بعد میان می گن وای چقدر محسن محجوب نمی خواد عکسش جایی باشه.کلا به هر دری می نزنید خودتون گول بزنید از حقایق فرار کنید هر چند شک ندارم تو خلوت خودتونم همه این چیزا رو قبول دارید.
بدرود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

این نوشته رسول ترابی خیلی قدیمیه حداقل مال 3 ماه پیشه.موسیقی ما بهتر بری الان از رسول ترابی بخوای در مورد آلبوم و اینکه چرا نمیادو.......................مطلب بنویسه نه اینکه بیای نوشته 3ماه پیشش رو تازه بذاری تو سایت!!!!

دلتون خوشه ها.

در جوابی دوستی که گفته بود علی اصحابی سلطان.............
باید بگم جک از این قشنگتر تا حالا نشنیده بودم دمت گرم نیم ساعت فقط داشتم میخندیدم.

محسن چاووشی
اون بی نظیره!

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

قابل توجه آقای سجاد که من رو با دوست عزیز منتقد اشتباه میگیرن
آقا جان هرکس یک کد مشخص داره من هم همینطور
من مثل شما نیستم که با 10 اسم نظر بدم
خواهش میکنم بدون مطالعه نظر ندید
من طرفدار ............. هستم
این آقای چاوشی اگر بقول بعضی ها استاده پس چرا رفت با آقای آهاری (سینماگر) کار کرد نگذارید من اسرار مهمی را فاش کنم
برو پسرم یه ذره اینترنت کار کن
مطالعه کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

با این آدرس تو نظر سنجی شرکت کنید- شجریان تو جهان اوله- چاووشی چهاردهم
http://8.8.247.13

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

دوستای عزیز حتما در سایت کلوب هوادارن محسن چاوشی عضو بشین :
www.mchavoshiclub.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

اقای منتقد اصلا هیچکس نمیفهمید شما این حرفا رو از حسادت زدیا ؟ هیچکس/ این حرفت خیلی جالب و در عین حال خنده دار بود :
اونور ابی ها بگن خوانندهای داخل ایران همشون تقلیدی هستن.

تو خواب دیدی اونا همچین حرفایی رو زدن ؟ خواننده های اونور اب خودشون بهتر از هر کی میدونن که با وجود خواننده هایی مثه چاوشی و بقیه تو داخل ایران دیگه به کل فراموش شدن اصلا دیگه کی لس انجلسی گوش میده همین الان همین سایت و هر سایتی که بگی نظرسنجی بذاره کی داخلی گوش میده کی اونوری 90 درصد به داخلی رای میدن اونور اب به جز چند خواننده که به تعداد انگشتان دست هم نمیرسه بقیشون از چرت هم چرت ترن
یه جای دیگه حرفت گفتی این (4 تا ) طرفدار چاوشی !!!!!! اگر این همه طرفدار چاوشی 4 نفر میبینی شک ندارم مشکل بینایی داری یا بهتره بگم کوری ...
===================

. بارها صدای live زنده محسن چاووشی را شنیده‌ام. بهتان قول می‌دهم صدا، همین صدایی است که می‌شنوید. صدایی با همین رنگ و چارچوب و وسعت. به اضافه کمی چاشنی دیلی و پژواک و تکرار صدا .او همه تلاشش را برای اثبات خودش روی استیج در همین چند ماه اخیر انجام خواهد داد تا این شایعه ها را پاک کند.

یه جا دیگه باز با صحبت هایی که رسول ترابی عزیز گفت باز گفتی صدای چاوشی افکته و چرا کنسرت نمیده خوب من در اینجا به عقل شما هم شدیدا شک کردم البته همون اول که نظرت و خوندم شک کردم ولی دیگه با این حرفت مطمئن شدم

جمع بندی من از این نظر شما اینه که شما اصلا تعادل روحی و روانی نداری حتما خودتو به یک دکتر حاذق نشون بده من و بقیه کاربران سایت موزیک ما هم برات دعا میکنیم امیدواریم شفا پیدا کنی

=============

وقتی این نظر جالب این اقای منتقد محترم !! رو خوندم یاد یکی از نظرات چند ماهه پیش تو یکی از مطالب این سایت افتادم که یه کاربری گفته بود اینجا حتی اگر تو این سایت از مایکل جکسون و پینک فلوید و ... هم مطلب بذارن بالاخره یه نفر پیدا میشه که بیاد از حسودی یه نظری بده و نفی کنه اون خواننده رو اینا طبیعیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

بارها صدای live زنده محسن چاووشی را شنیده‌ام. بهتان قول می‌دهم صدا، همین صدایی است که می‌شنوید. صدایی با همین رنگ و چارچوب و وسعت. به اضافه کمی چاشنی دیلی و پژواک و تکرار صدا .او همه تلاشش را برای اثبات خودش روی لسیج در همین چند ماه اخیر انجام خواهد داد تا این شایعه ها را پاک کند.
انشالله بعد از انتشار ژاکت اولین کنسرت محسن چاوشی برگذار میشود تا اشخاصی مثل شما که هیچ چیز از موسیقی سر در نمیاورند کری نخونند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

شمایی که میگی صدای چاوشی کاپیوتریه این یه مصاحبه هستش که

سال 84 با محسن انجاد دادن اینم حرف زدن محسن دیگه بهونتون چیه؟؟؟

http://sajadup.persiangig.com/Interview%20With%20Mohsen%20Chavoshi.wma

در انتظار ژاکت محسن که از زبان کسانی که شنیدن یک زلزله هست منتظر میمانیم

اقای منتقد لطفا دیگه فکتو ببند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

خیلی خنده داره ها به من میگه با چنتا اسم نظر میده با چند جود ip نظر میدم نه چند جور اسم اگه شما بودی اسماتو عوض میکردی تا بگی طرفدار خواننده ی من زیاده ولی محسن نیاز به این کارا نداره

به قول دوستمون شما فقط ببین پر بیننده ترین مطلب مال کیه ببین دیگه البوم بیاد بیرون چی میشه عزیز سواد اینترنتمم حداقل از تو بالا تره
حتما مثل اسمت مست کردی که با طرفدارای چاوشی در افتادی

از قدیم گفتن هر کس با هوادارای محسن جود در افتاد ور افتاد

الان فکتونو بستین؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

دوستان متاسفانه یه خبر بد اتفاق افتاده البوم ژاکت محسن عزیز عقب افتاده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

قابل توجه اقای به اصطلاح منتقد...... دلم به حالت می سوزه چون می دو نم روز به روز با این حسودی پیر می شی و می میری بدون اینکه به جایی برسی.البته بهت حق میدم اتیش بگیری هم به خاطر متن بالا و هم به خاطر مقالات بسیار زیادی که توی مجلات مختلف وتو سایتای مختلف این چند ماه به نفع چاووشی نوشته شده وبه ضرر خواننده های دیگه(مخصوصا خواننده ی محبوب تو که داری بابتش می ترکی) اخه بجه جون چرا عقل خودت رو در حد یه بچه ی 2 ساله نشون میدی..یه بار برو متن خودت رو بخون..خدا وکیلی چند نفر با حرفات موافقن؟؟خودت ازین چرت و پرتایی که نوشتی خندت نمی گیره؟؟ از جمله.......... همین مونده بود محسن چاوشی واسه موسیقی ما کاری کنه.اخه بچه جوون همین چاوشی کارش و با تقلید از قمیشی شروع کرد.همین امثال این باعث شدن اسم موسیقی داخل ایران بد در بره و همه اونور ابی ها بگن خوانندهای داخل ایران همشون تقلیدی هستن.
...................
این 4 تا طرفدار چاوشی .................. محسن چاوشی اگه بین 20 تا خواننده محبوب باشه خیلیی هنر کرده ................. صداش افکته ................. بیچاره قدرت صداش در حده یه اماتورم نیست .................. واقعا خنده داره....حاضرم قسم بخورم اینایی که نوشتی خودت هم قبولشون نداری..خود قمیشی ارزو کرد که یه روز با چاووشی بتونه بخونه..واقعا این وسعت و عظمت طرفدارای چاووشی رو 4 نفر می بینی ایا چشمات ظعیف نیستن؟؟ ایا عینکت رو چشمات هست؟؟با کنسرت میلیونی سلطان چاووشی دهنت تخته می شه فقط کمی صبر کن..ای دوست اینقد خودت رو خسته نکنن می میری و به هیچ جا نمیرسی...موفق باشی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

جون مولا شما(mas)دیگه هیچی نگو

بچه ها یه چیز جالب و جک این اقای masطرفدار بنیامین یا لهراسبیه

وقعا جالبه هه هه هه هه برو صدای همون سوسولارو گوش کن

صدای با صلابت و مردونه ی king of sad(پادشاه غم)به درد شما نمیخوره

در ضمن چرا اینقدر مسخره حرف میزنی ادم فکر میکنه با یه کلاس اول

حرف میزنه که داره ادای بزرگارو در میاره یکم بهتر حرف بزن

(با تشکر از سایت محترم موسیقی ما)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

حسود هرگز . . .

محسن چاووشی اصلا خواننده نیس , اصلا طرفدار نداره , اصلا از موسیقی سر در نمیاره ! اما چرا انقدر محبوبه ؟؟؟ تا حالا به این فکر کردید ؟ مگه الان این همه خواننده که مث قارچ سبز شدن و نمیبینید تو یه مقطع با یک یا دو ترک اسمشون همه جا و تو بیشتر سایت ها شنیده میشه بعد از 2 یا 3 ماه اصلا نه 2 سال دیگه فراموش میشن
بعضی از دوستان اسم چندتا از خواننده ها رو بردن که همه هم محترم هستن اما کدوم یکی از این خواننده ها بدون تریبون مطرح شدن ؟
کدوم یکیشون تا حالا بدون خوندن 1 ترک توی صدا و سیما مطرح شدن ؟
کدوم یکیشون بدون خوندن توی رسانه جمعی مطرح شدن ؟
کدوم یکیشون بدون داشتن آلبوم مطرح بودن ؟
چرا یه خورده با خودتون روراست نیستین ؟ تا حالا چند نفر از طرفدارای خواننده های دیگه اومدن و ضد چاوشی حرف زدن ؟
واقعیت رو قبول کنید , چاوشی طرفدار داره , اصلا 1 نفر طرفدار داره بیایید به نظرهای هم احترام بزاریم و الکی هی ایراد بنی اسراییلی نگیریم

Me.
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

من محسن چاوشی رو کاملا قبول دارم.. کارش درست بوده و هست اما سینما هم یک تریبون بوده واسه محسن...
خیلی شناخته تر و پرطرفدارتر شد بعد از سنتوری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

این mas یا همون منتقد بیچاره داره گریش در میاد
من یه پیشنهاد دارم هر کی یه روانشناس یا دکتر خوب میشناسه معرفی کنه این یارو mas ( منتقد ) بره شاید مشکل عقلانیش حل شد نظرتون چیه ؟ اقای mas شما هم شماره تلفن یا ایمیلتو بذار اینجا هر کی پیدا کرد ادرسشو برات بفرسته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام
بابت تایپ مطلب ممنون!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

اقای منتقد اگه توی نظر سنجی میشه ساعتی 1 رای داد واسه همه ی خواننده ها اینجوریه

ابی شادمهر داریوش
خداییش شما اینا رو کردی خواننده ابی که اینقدر ضعیفه اصلا نمیتونه روی شعر ملودی بسازه میره روی ملودی شعر میگه فکرشو بکنید

شادمهرم که اگه عرضه داشت تو همین ایران میموند و میخوند نه بره اونور چنتا اهنگ ... با چنتا girlبخونه شمای ... هم خوشتون بیاد بگین عجب اهنگی خود موسیقیشم که افتضاح تر مشکوکم مشکوکم شده اهنگ

داریوشم که دیگه اینقدر پیر شده نمیتونه سرپا وایسه حالا میگی کنسرت بزاره

شما 1 بار اهنگ حسرت خیس-صبوری-کم تحمل و ... رو کوش کن اگه ترسی از صداش داشت این جور اهنگی رو نمیخوند که کاملا صدا توش معلوم باشه کدوم خواننده تا این حد جرات داره؟

اقای منتقد میخواین رابطه ی ما با محسن رو که میپرستیمش اینجوری خراب کنید اگه کسی تونست 1 درصد از ایمانش به خدا رو کم کنه ما هم میتونیم دیگه ترفدار محسن نباشیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

قسم می خورم اینایی که نوشتی خودت هم قبولشون نداری..خود قمیشی گفته که میخواد یه روز با چاووشی بخونه..واقعا این وسعت و عظمت طرفدارای چاووشی رو 4 نفر می بینی ایا چشمات ضعیف نیستن؟؟ ایا عینکت رو چشمات هست؟؟با کنسرت میلیونی سلطان چاووشی دهنت تخته میکنه فقط کمی صبر کن. در ضمن زیاد نوشتن دلیل بر حقیقت نوشتن نیست که شما رفتی 20 خط نوشتی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

مصطفی سعیدی رشک علیا از کرمان- شهرک نیکزاد:

محسن چاوشی نیازی به تعریف نداره که!
محسن چاوشی بهترین خواننده ی ایرانی- چه این ور آب و چه اون ور آب- است و به قول حافظ: < می دانم و می دانی>

بنیامین بهادری، فرهاد جواهر کلام، محسن یگانه ، رضا صادقی، راما، علی لهراسبی، امین رستمی، امین حبیبی، مجتبی کبیری و اُلیفانت هم خوب هستند

341

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

Nazarin asrare dige ro fash konam!!!!!!duste aziz,agha ya khanume mas,chera chizi migi ke hame behet bekhandan?chera?khoshet miad?man cherto pert tu in nazarat ziad didam masalan baziha migan chavoshi az ghomeishi taghlid mikone amma khode ghomeishi ino ghabul nadare,amma ini ke shoma migi nazar asrare mohemio fash konam ye chize dige bud.vaghean savabe ziadi bordi modat ha bud injur az tahe del nakhandide budim,akhe mage shoma vazire etelaati?!!!ghasam mikhoram harki in nazareto khund modate ziadi behet khandid.shoma ha khodetuno gul bezananin ama khodetunam midunin ke mohsene chavoshi jaigahesh kojast motmaen bash bad az albume jacket jaigahesh chand barabar balatar az ini ke hast mishe.dar morede tarafdar dashtanam age tu in jame,e zendegi mikoni khodet miduni ke ki mahbubtare

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

چند ماه بعد:البوم چاوشی اومده.نظر شما رو به کامنت ها جلب میکنم:

طرفداران چاوشی:وای سلطان کشتی مارو با این اهنگات...
سلطان یه دونه ای!!!بقیه برن....
این البوم تو دنیا بی نظیره....!!!
یه دونه ای... محسن دوست داریم..(موج مکزیکی)

(یکی میاد نظر مخالف میده)
طرفداران چاوشی:حسود تنگ نظر!چشم دیدن محبوبیت محسنو نداری...
یه عده حسود.......
اینا یه مشت...که نمی تونن ببیننمحسن سلطان پاپه و.......

این پیش بینی بود مطمئن باشید بعد انتشار البوم همینارو می بینید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آقایون و خانوما ...
توجه :
محسن چاووشی ضعیف ترین خواننده ایه که توی ایرانه .
این آقای عزیز ضربه های زیادی به موسیقی کشورمون زده :
ترانه های سیاه رو وارد موسیقی پاپ کرد
گوش موسیقایی خیلی از جوونامون رو میشه گفت نابود کرد .
کسی که با صدای صاف و رسا و روی نت خواننده هایی مثل حامی ، دکتر اصفهانی ، خواجه امیری و ... لذت میبره محاله با صدای خش دار (ببخشید جسارت کردم همون زخمی و با مرام ! ) لذت ببره .
قسمتی از تفسیر سوره لقمان :
( مربوط به آثار غنا )
برخی انسان ها از طریق نوشیدن شراب و تزریق هروئین می توانند خود را وارد دنیای بی تفاوتی کنند و برخی با شنیدن سخنان باطل در دنیای بی تفاوتی به سر می برند .
کسانی که میگویند چاووشی عشقه و یا امثال اینها ، کسانی هستند که یک لذت کاذب و نوعی بی خیالی موسمی طی میکنند .
وگرنه یکی از آهنگهای این استاد! را نزد هر موزیسینی ببرید از هیچ جنبه ای ( صدا ، ملودی ، ترانه و ... ) مورد قبول واقع نمی شود .
خدا شاهده که حرف هایم را از روی قصد و غرض نگفتم .
چند روزه میام نظرهای این پست رو میخونم و برام جالبه .
من هم نظر خودم رو گفتم .
( با تشکر از سایت موسیقی ما که محفلی رسمی برای دوست داران موسیقی است .)

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

متاسفم برای این کاربر عزیز که در گمراهی بسر می برد
من Mas هستمو بس
نه آن لفظ ناپسند
به هر حال تا زمانی که چنین افرادی باشند باید اینچنین خواننده ایی هم باشد
خواننده فقط .............
عزیزم شما ip ت مشخصه خواهش میکنم دیگه بدترش نکن(سجاد)
دوست عزیز تو هم ظرفیت این اسرار رو نداری ( hamidreza
من بخاطر اینکه عزیزان بیشتر از این داغون نشن دیگه تو این صفحه نظر نخواهم داد
بازم میگم خواننده باید دست کم دوره آواز رو بگذرون
بای بای بای بای بای بای بای بای بای بای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

بابا چرا اینقدر داغ کردین
خوب باشه محسن بدترین . شما چرا اینجا نظز می دین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

دوست عزیز منتقد که اسم خودتو مثلا کذاشتی منتقد ، اطلاعاتی که داری در حد 0 هم نیست ،، چون فلن رکورد فروش دست محسن چاووشیه ،، بنیامین تو خواب میبینه همچین رکوردی داشته باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

اول مهران:اگه شما کمی زیاد نه کمی اطلاعات داشتین میدیدین که استاد شجریا گفته بهترین خواننده ی پاپ محسن چاوشیه این سنتی

اقای قمیشی گفته چاوشی بهترینه و خیلی دوست داره با ایشون بخونه و اقای جمشید هم گفته بهترین خواننده ی داخل چاوشیه اینم لس
انجلسی

اقای یاس بهترین خواننده ی رپ گفته توی پاپ از محسن چاوشی خوشم میاد با مدرک(مصاحبه ی ایشون)

حالا شمایی که یک ذره موسیقی حالیت نمیشه اومدی میگی میسیقی ایرانو خراب کرده و این حرفا؟؟؟؟متاسفم برات

جواب اقای mas
اگه لیاقتشو داشتی بهت اون حرفو نمیزدم بگو کم اوردی در مقابل عضمت طرفداران چاوشی که میخوای دیگه نظر ندی

این است عضمت سلطان غم محسن چاوشی(king of sad)

در ضمن خوانندتم نگفتی ببینیم کدوم ... هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

بچه ها نظر مهران و بخونید از خنده بترکید خداییش هیچ جوکی نمیتونست به اندازه نظری که این داده منو بخندونه :

قسمتی از تفسیر سوره لقمان :

( مربوط به آثار غنا )

برخی انسان ها از طریق نوشیدن شراب و تزریق هروئین می توانند خود را وارد دنیای بی تفاوتی کنند و برخی با شنیدن سخنان باطل در دنیای بی تفاوتی به سر می برند .

به کلاس اموزش قران خوش امدید

کسانی که میگویند چاووشی عشقه و یا امثال اینها ، کسانی هستند که یک لذت کاذب و نوعی بی خیالی موسمی طی میکنند

به کلاس تفسیر قران خوش امدید

خدا شاهده که حرف هایم را از روی قصد و غرض نگفتم .

کاملا مشخصه خدا چنان بزنه به کمرت تا اخر عمرت یادت نره قسم الکی و دروغ نخوری

در ضمن دوستان نگران نباشید سایتی که میگفت اهنگ جدید پخش میکنه اهنگ چند سال پیش از چاوشی رو پخش کرد _( سایت های فارس کیدز و موزیک باران ) که طرفدارای چاوشی از خجالتشون در اومدن یکیشون مجبور شد اهنگو حذف کنه این سایت ها برای بازدید بیشتر این کارارو میکنن ژاکت هم از شانس ما افتاد بعد اربعین انگار

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

agha ya khanume mass akhe shoma chejur migi ke ma zarfiate in asrario ke shoma midunin nadarim?shoma ke rast migi!duste azizam che khube ke adam harfi nazane ke digaran injur behesh bekhandano badesh khodetam natuni jaamesh koni.shoma ke rast migi.vali khoda vakili khili harfet khandedar buda!!khili bahal gofti!toro khoda oun raz haro efsha kon?!june ma efsha kon?!nemishe efsha koni?!khahesh mikonam tajdide nazar kon tu afkaret aghaye afshagar

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

duste aziz aghaye mehran nazare shoma baraye khodetun va ma ghabele ehterame vali az dide man kamelan ghalat va namarbute.be in did bekhai negah koni kolle musighi ghena mahsub mishe ke ham khode shoma va ham aksariate jame,e ino nemipazire.shoma nazare khodeto ba jame,e va karshenasa jaam nakon aksare karshenasa che tu iran va che kharej az iran music va ahangsazio sedaye aghaye chavoshio tu musighie ma pishtaz midunan.ouni ke be jame,e zarar mizane amsale adamaei manade sasi mankan,hosein mokhte ,saeid kermani va... hastan ke malum nist javun haye maro be koja mikhan bebaran.man khodam 22salame vali negarane nasle bad az khodam hastam ke ba in ahangaye puch va bi mohtava bozorg mishan ke tushun kalamate zeshti mesle "biaresh dokhtar khalato"(ba ozr khahi az kasaei ke in nazaro mikhunan)vojud dare na kasani mesle chavoshi ke az matn haye vaghean ba sharaf va sedaye besyar matin va delnavazi bahre mande.man khili haye digaro mishnasam ke deleshun ba in seda mire tu asemun.lotf kon be in salighe ha ehteram bezar.az ye edde hasud,hamejur enteghade puch va bi asasio karde budan,ini ke shoma migi ke sedaye chavoshi vase jame,e zarar dare dige maskhare tarinesh bud. dar morede seda ham ini ke shoma migi nazare ghalate shomast pishnehad mikonam ahanghaei mesle sange sabur,rahe karbala,rafighe khub va va va... gush koni khube barat.chavoshi jaigahesh malume jalebe ke dar morede sedaye chavoshi in harfaro khundim.bazi az nazarat mesle hamuni ke goft sedaye chavoshi vase ejtema zarar dare hatta arzeshe javab nadare vali che konim ke deldadeye chacoshi nemitune jeloye in chiza sokut kone

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

در جواب مهران:

ببین دوست عزیز خیلی باحالی واقعا برات متاسفم که چنین تهمت هایی به محسن چاووشی پاک ترین موزیسین ایران دادی واقعا برات متاسفم.
این دین و اسلام نیست.من واقعا برات متاسفم همسن شماها هستین که یه دین رو با ارزش هاش زیر سوال میبریم محسن چاووشی صداش یه نعمت بزرگه واسه ما که شاکر خداییم تا هر وقت که این صدا به گوشمون میرسه.
من بازم هزار بار واسه شما آدم عقب مونده بی دین متاسفم.

محسن چاووشی
اون بی نظیره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

اه....حیف شد جناب mas یه سوژه خندمون کم شد.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام به عاشقان موسیقی فاخر زیرزمینی ....
جواب همه دوستانو میدم :
آقای سجاد فکر نمیکنم شخصیت بزرگی مثل استاد شجریان خودشون رو با این حرف زیر سوال ببرن . این از سنتی .
اگه برای شما خواننده هایی مثل یاس و یا جمشید ( این یکیو اصلا نمی شناسم ) معیاره آره من موسیقی حالیم نمیشه .!!!!!
جواب رضا :
اگه قسم دروغ خوردم خدا به کمرم بزنه(من که از خودم مطمئنم) ولی به همون خدا چون با
قرآن شوخی کردی یه روزی چوبشو میخوری .
آقای حمیدرضا :
وای به حال جامعه ما که نگارنده ی نسل بعدش دلداده های محسن چاووشیه .......... !!!!!! (واقعا متاسفم )
آقای دانی :
یه ذررررررررررررررره منطقی فکر کن .
مگه کسی که معروفه ، خوبه ؟
همینو میتونی جواب بده .
آقای علی :
برو خدارو شکر کن که بهت گوش داده ولی نه برای اینکه صداهای بیخودی گوش بدی .
عقب مونده کسیه که صدای خشدار رو یکی از نعمتهای بزرگ خدا میدونه .
در آخر میگم این نظر منه و از سایت بسیار عالی موسیقی ما میخوام نظرهایی که شامل توهینه نشون داده نشه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

دوستان آلبوم ژاکت 27 بهمن وارد بازار می شود.
این هم صحبت های دلنشین و زیبای خود محسن چاوشی راجع به زمان انjشار ژاکت :

سلام

آره قبول دارم تاخیر بده ، ما ناخواسته یادگرفتیم برای بعضی کارها تاخیر داشته باشیم

خیلی اوقات بخشیده می شیم و گاهی اوقات هم...!

اصلا اجازه بدین این بار هم مثل خیلی از مواقع دیگه از (بخشیده شدن) حرف بزنیم.

تا 26 بهمن منتظر ژاکت نباشین ، خدارو شکر نه مشکل مجوز داریم ، نه بحث تکثیر و چاپ

و اینجور چیزا وسطه ، حتی دیر بیرون اومدن "ژاکت" به سرد شدن هوای زمستون امسال هم

ربطی نداره ، داستان خیلی سادس :

به این نتیجه رسیدیم که فرصت بدیم تا تمام روزای عزا سپری بشن ، از اربعین گرفته تا سالروز

رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع). فکر میکنم ژاکت باید روزی

منتشر بشه که حال دل همه ما خوب باشه.

تقویم رو بررسی کردیم و رسیدیم به 27 بهمن یعنی روز سه شنبه که خیلیا اون رو تو ایام هفته

روز مقدسی می دونن.

اگه این تاخیر چند روزرو هم نمی بخشین لااقل بهم اجازه بدین که فکر کنم منو بخشیدین ،

حالا می بخشین یا باید فکر کنم که منو بخشیدین؟!

"محسن چاوشی"

منبع : http://www.mchavoshifans.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ببین اقا مهران تو یه ادم نادانی دقیقا مثل اون اقای منتقد...شما طرفدارای خواننده های دیگه دارید اتیش می گیرید .می دونید چرا؟؟ چون چاووشی البومم که نمی ده بازم تو موسیقی کشور می تازه و سروری می کنه و همه جا ازش اسم هست..یه بار با مصاحبه هاش واخلاق و ادب بسیار خوبش که زبون همه رو به تحسین از چاووشی وا می داره.. یه جا دیگه هم با طرز حرف زدنش با هواداراش که همه رو شگفت زده می کنه.با اهنگا و البوماش هم یه جور دیگه..چه خوبه که توی حرفامون خدا رو هم در نظر بگیریم و رضایت خدا رو هم در نظر بگیریم. شماها به هیچ جا نمیرسن چون خدا باهاتون نیست..خدا با محسن چاووشیه که اینقد پیش ما عزیزش کرده.بهتره دیگه ازین به بعد ازین حرفای اب دوغ خیاری زده نشه چون هیچ دلیل و برهان و منطقی پشت حرفاتون نیست..بس کنید دیگه ..برید خجالت بکشید..میگی که محسن چاووشی خواننده نیست؟؟؟!!!!!تو واقعا جلوی خودت از اینکه این چرت و پرتا رو تایپ کردی خجالت نکشیدی؟؟؟تو از مهر جویی هم بیشتر می فهمی که چاووشی رو اون روزا بین این همه خواننده ی معروف و مشهور برای فیلمش انتخاب کرد؟؟؟استاد شجریان گفته تو پاپ بهترین چاووشیه..حالا تو از این 2 اساتید هم بیشتر می فهمی؟؟؟؟فکر نکنم.. چون تو و امثال تو کاملن نادان و بی منطقند و در این حد هم نیستند..در اخر هم یه نصیحت به برادر عزیزم و امثالهم.... این قد خودتون رو اذیت و خسته نکنید پبر می شید و می میرید و به هیچ جا نمی رسید......موفق باشید دوستان. محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

اق مهران پس جواب بقیه ی هوادارا چی؟
اگه میخواستی بنوسی فعلا پاش بودی باید نقطه چین میزاشتی واسه

باقی طرفدارا چون طرفدارای محسن جون بی نهایته تو با این مغز گوچیکت چطور میخوای جواب این همه هوادارو بدی عزیز
هان عزیز؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

Duste aziz aghaye mehran,man nemikham bi ehterami konam aslan ham inkaro dust nadaram faghat mikham tu ye fazaye salem tabadole nazar dashte bashim.duste aziz shomaei ke miai ayate sharife ghorano mostanade harfe khodetun gharar midi,khube ke tu nazaratetam yekam khodaro dar nazar begiri.shoma be ghole khodet oumadi tu nazare ghablit javabe HAMEYE tarafdaraye chavoshio dadi vali man ke javabi nadidam!!esme tak take tarafdaraye mohseno avordio vaseye aghaye hamidreza motasef budi,vase felani ham motasef budi,felani ham ke az nazaret hichi nemifahme,vase felani ham moteasef budi ke sedaye khash daro dust dare,felani aghab munde dunesti.. .dadashe man inaei ke shoma neveshti ke javab nabud man ke tooshun 1kalame harfe mantegh nadidam.shoma vase man niazi nist ke moteasef bashi.bale man asheghe khanandei hastam ke sharafe matnhaye ahangash az sharafe sar ta paye heikale bazi ha bishtare.man asheghe khanandei hastam ke tu sheresh mige “DELAT RA KHANEYE MA KON*MOSAFA KARDANASH BA MAN/BE MA DARDE KHOD EFSHA KON*MODAVA KARDANASH BA MAN/BIAVAR GHATREYE ASHKI*KE MAN HASTAM KHARIDARASH/BIAVAR GHATREYE EKHLAS*DARYA KARDANASH BA MAN”. Man moftakharam ke asheghe khanandei basham ke tu sheresh mige “GUYAD GHARIBE MADAR , EI YADEGARE HEIDAR , FARDA BORIDE HANJAR , DAR DASHTE KARBALAEI”.man eftekhar mikonam ke asheghe in khanande hastam ke tedade khili ziadi az ahangash taghdimie be amamane masum baghie matn hasham besyar sangino nabe.shoma baraye man va tarafdaraye aghaye chavoshi moteasef nabash duste aziz.kash be jaye ounjur javab dadan zarei mantegh tu nazaret bud.dar morede sedaye aghaye chavoshi ham haminghadr bedun ke hamin sedaye be ghole shoma khash dar(ke ma eftekhar mikonim be in khashe tu sedash,chon ke in sedaeio ke mohsen dare ro hedyeye asemuni midunim)morede taeide asatide ziadi che dar dakhele keshvar va che kharej az keshvar gharar gerefte.dar akharam 2bare hamun negaranio ke tu nazare ghablim dar morede nasle baad az khodam matrah kardamo tekrar mikonam va vase shoma ham moteasefam ke in delnegaranie man ke delnegaranie khili haye dige ham hasto be shukhi gereftid.az dustaye azizamam mikham ke be kasi tohin nakonan bekhoda ina faghat hamino mikhan

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آخ دلم واست میسوزه مهران
آب سرد بدم؟
داری از تو میسوزی
آخه نمیدونم چطور در مورد محسن چاووشی حرف میزنی
هرچند میدونم ته دلت داری محسنو تحسین میکنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

معلوم نیست این مهران کجاش داره میسوزه که توی تمام صفحات

مربوط به محسن نظر میده خیلی جالبه زور بهش داره ما اجازه نمیدیم

صدای محسن رو گوش کنه تحریمش کردیم از گوش دادن به صدای

سلطان بزرگ محسن چاوشی اگه این خشو تو صداش نداشت که

اونم مثل خیلی از خواننده ها صداش تکراری بود دلیل اصلی موفقیتشم

همین خش صداش بون هیچ خواننده ای خش به این جذابی و

دل نشینی نداره برای مثال متین دو هنجره کی صداشو با اون همه خش گوش میده

یا محمد یاوری کی صداشو گوش میده؟؟؟

محسن خشی داره تو صداش که ادمو از خود بی خود میکنه تمام

طرفدارای محسن به صداش اعتیاد دارن که دی هیچ خواننده ی دیگه

ایم جور اعتیاد و عامل تعصبی پیدا نمیشه این منشا بودن

این همه طرفدار تعصبی هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آقایون عزیز به خودتون بیاین .
من دارم از قرآن به عنوان دلیل محکم استفاده میکنم .
لا اقل طرفدار کسی باشین که ارزشش رو داشته باشه .
کسی که نه تنها از نظر آکادمیک بلکه از همه نظر هیچ چیز از موسیقی نمیفهمه باید موسیقی رو کنار بزاره .
به خدا قسم همش لذت کاذبه ...
ترانه ای مثل خودکشی ممنوع از آهنگهای یک رپر تاثیر بدتری روی جوونامون داشت .
مگه هر کسی که رفت تو استودیو خوند ، شد خواننده ؟
این سایت انصافا خوب رو با نظرهای کورکورانه کدر نکنید .
اگه واقعا دوستش دارین برین توی وبلاگ هواداران .
اونجا آدم های غیر منطقی فراوونه .
از قدیم گفتن واسه کسی بمیر که برات تب کنه .
همین خواننده وقتی با طرفداری الکی شما بالا رفت جواب سلامتون رو هم نمی ده .
نمونش هم زیاده .
حیف که نمیتونم اسم ببرم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

Mohsene chavoshi ghabl az albume moteasefam maruf bud vali bad az moteasefam dige pishtaz shod shoma ham negarane javab salam nadadanesh nabash.aghaye mehran kamelan moshakhase ke nazaratet az ruye kine hast amma malum nist dalile in hame kine va dorugh chie?ehtemalan tarafdare yeki az oun khanandehaei hasti ke ghablan mohsen chavoshi beheshun ejaze midad zire ahangash bekhunan vali alan azashun joda shode?ehtemalan az tarafe kasaei hasti ke bedune ejazeye chavoshi ahangesho tu conserteshun khundano chavoshi jeloshuno gereft?2bare migam shoma esme ghorano be dahanet nayar.nazari ke tu safheye marbut be nameye chavoshi gozashti neshun dahandeye mahiate vagheie to bud.toei ke be mohsen chavoshi tohmate motad budano khaltur budan bi hoviat budan mizani ghoran mifahmi??boro bache boro az khoda khejalat bekesh.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

اقا که چه عرض کنم ولی تو خیلی داره بدون اطلاعات فکت میجنبه

کنترلش کن تا کنترلش نکردن الان محسن توی بالا ترین سطح

طرفدارا هستش بازم میاد با طرفداراش دردو دل مینه از بخشش

حرف میزنه و حتی اهنگایی که این همه روش کار میکنه رو هم متعلق به

هواداراش میدونه ولی تو به شعور میگی جواب سلامتونم نمیده خودتم میدونی چاووشی هنوزم میتونه بیشتر از این بره بالا

تو قران حالیته مرج میبندم تا حالا 1 ایه قران رو هم نخوندی

اصلا ما میخوایم لذت کازب داشته باشیم بینم کی میخواد

فکشو تکون بده تا ببندمش اقای مهران هنوز اینقدر عرضه نداری

اسم خوانندتو بگی حالا اومده به سلطان سلاطین توهین میکنی

یه زده عرضه داشته باش بگو طرفدار کی هستی

البته اگه میدونی عرضه چیه همه اینجا میدونن میخوای محسن رو خراب کنی تا به فروش البوم جدیدش لطمه بزنی

معلوم هم هست از طرف چه کسایی هستی همونایی که با البوم محسن البومشون میاد بیرون اگه قرار بود با این حرفا

یک نفر از طرفدارای محسن کم شه دیگه بهش نمیگفتن سلطان

اینقدر محبوب بود که مثل بعضی از خواننده ها نباشه که

یه باره "معروف" نه محبوب میشن و با یه البوم ضعیف دیگه اسمی

ازشون باقی نمیمونه حتی با انتشار البوم به قول بعضی ها

ضعیف یه شاخه نیلوفر هم سلطان موند و هیچ کدام از طرفداراش

ترکش نکردن اونم با قدرت محبوبیت نه معروفیت

این است جادوی محسن چاووشی سلطان غم(king of sad)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

بابا زود باش دیگه کار داریم!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

محسن انتظاره هم رو به یک سورپرایز یربه یر کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

محسن چاوشی چند سالی است که مطرح شده است و کارهای بسیار خوبی را هم ارائه داده است . در اوائل کارش بیشتر مردم او را بخاطر شباهت حدودی صدا ، شعرها و آهنگ هایش با سیاوش قمیشی بیشتر پسندیدند و کارهایش بهمین خاطر بیشتر به چشم آمد اما بعدها خود وی این موضوع را تکذیب کرد . حتی بسیاری صدای وی را با صدای مجتبی کبیری اشتباه گرفته بودند و خیال میکردند آلبوم جدید کبیری است که وی در آلبوم بعدی خود در تراک اول آهنگ خودکشی به طرز زیرکانه ای با بردن اسم خودش این موضوع را مشخص کرد . در هر حال چاوشی کارهای بسیار خوبی را روانه بازار کرده است و در این شکی هم نیست ولی هر چه رو جلو میرود صدای او بیشتر آّب و رنگ فیلتر و افکت های صوتی میگیرد و کم کم صدای اصلی چاوشی دارد محو می شود ... کسانی که آلبوم های اخیر چاوشی را گوش کرده اند شاهد این هستند که محسن چاوشی علاقه خاصی به خش دار نشان دادن صدای خودش دارد و اینقدر اینکار را افراطی انجام میدهد که شنونده از شنیدن این صدای خش دار مصنوعی زده می شود . گرچه شاید برای طرفداران وی این موضوع عادی شده باشد اما اگر بی طرفانه و عادلانه به آلبوم جدید وی با نام ژاکت نگاه کنیم خواهیم دید که چاوشی هیچ چیز خاصی ارائه نداده است . شعر ها در سطح خوبی نیست ، آهنگ ها روی ذهن راه می روند و آنگونه که باید روی شعر سوار نیستند ، صدای چاوشی نیز کاملا مصنوعی است و سراسر افکت است . راز و رمز ماندگاری یک خواننده این است که حتی در سن پیری با صدای خودش بخواند و صدایی شفاف و ساده داشته باشد اما محسن چاوشی با قرار دادن این افکت ها و اینگونه صدابرداری در استودیو کار خودش را هم برای خواندن در کنسرت های احتمالی سخت تر میکند چون همگان میدانند که صدای اصلی وی با صدای استودیویی او زمین تا آسمان فرق دارد . آلبوم ژاکت طبق آخرین نظر سنجی عمومی بسیار پر سر و صدا بیرون آمد چرا که در سرتاسر شهر بیلبوردها و تبلیغات آن به چشم میخورد اما به هیچ وجه انتظارات اهالی موسیقی را برآورده نکرد ... این موضوع شاید درسی باشد برای چاوشی تا از این به بعد بیشتر به صدا و شعر و موسیقی خوب بها بدهد و مانند آلبوم های اول وی شاهد صدای نزدیک تری به خودش باشیم ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

در مورد نظر این به اصطلاح منتقدان چند جمله رو می خوام بگم:
1- خیلی ها دلیل شهرت چاوشی رو به خاطر شباهت صدای اون به قمیشی می دونن حالا یه سوال.چرا مجتبی کبیری که صداش کپی برابر اصل قمیشیه این همه طرفدار نداره اصلا خود سیاوش مگه این همه طرفدار داره؟!
2- در مورد نظر فوق فیلسوفانه مهران خان هم باید بگم یه کمی کمتر چرت در کن.موسیقی حرام به موسقی گفته میشه که توش از کلمات وجملات زشت وغیر اخلاقی استفاده شده باشه یا از این موسیقی جهت کارهای نادرست استفاده بشه.ترانه های محسن به قول خودش جزو شریف ترین ترانه هاست.
ترانه خودکشی رو که مثال زدی اگه واقعا گوش کردی(که بعید می دونم می فهمی که محسن با یک جمله از حضرت علی (ع) کل بار سیاهی ترانه رو گرفته وبه طرف امیدواری سوق داده در ضمن بهتره به اهنگ ها امام راض (ع) توی همون آلبوم خودکشی ممنوع ویا راه کربلا گوش کنی وبعد از خودت فتوا صادرکنی وبگی موسیقی محسن حرامه و چند تا چرته دیگه.همین حرفها رو می زنین که مردم رو از دین فراری می دین.
3- نمی دونم چرا همه گیر دادن به اینکه صدای محسن صدای خودش نیست وپر از افکته؟ حالا چندین نفر با محسن مصاحبه کردن
کدوم اگه صدا مال خودش نبود که توی حرف زدنش هم مشخص می شد.در ضمن مگه همین بنیامین خواننده محبوب شما آلبومش پر از افکت های تابلو نیست
4- اون شخصی که لطف کردن وگفتن می خوان اسرار رو فاش کنن لطفا هرچه سریعتر اقدام کنند ممکنه محسن در بره(آخر خنده)
5- نمی دونم تا کی ما باید شاهد این باشیم که افراد به جای کمک کردن به همدیگه برای بالا رفتن اون هایی که بالا هست رو تلاش می کنن پایین بزنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

من میخوام بدونم محسن چاوشی چرا مصاحبه تصویری نمی ده
مگه نمی گین صداش عالی چرا یه کار زنده اجرا نمی کنه تا برای اونای که میگن صداش دستگاه ثابت بشه صدای واقعی خودشه

مرسی تو و مرسی شما

آرزوی بهترینارو برات دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

محسن جان خیلی دوست دارم صدای تورو می شنوم یه ارامشی به من دست میده
ارزو می کنم در آلبوم های بدیت بهترین بهترینها باشی

از طرف دوستار همیشگی ات از خاک سوادکو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود با اين ژاکت سرما نمی‌خوری رفيق | موسیقی ما