برنامه یاد بعضی نفرات
 
علیزاده: نام آلبوم محرم بود نه سلام آقا
گفت‌وگویی کوتاه با محمد علیزاده برای انتشار آلبوم «سلام آقا»
علیزاده: نام آلبوم محرم بود نه سلام آقا
موسیقی ما- ملیکا مانی: جمع‌آوری بعضی از چهره‌های شاخص موسیقی پاپ در قالب یک آلبوم چندان کار راحتی نبوده و نیست اما عشق به سالار شهیدان، امام حسین (ع)، به انضمام همت و یاری رامین بصیرت‌نیا (تهیه‌کننده) موجب ساخت آلبومی مناسبتی با نام «سلام آقا» با حضور افرادی چون: رضا صادقی، محسن چاوشی، محمد علیزاده و مهدی یغمایی شد. در ادمه‌ی این مطلب گفت‌و‌گویی با محمد علیزاده- خواننده و موزیسین و از پایه‌گذاران این آلبوم- می‌خوانید که از ایده‌ی اولیه‌ی آلبوم «سلام آقا» تا اجرای آن می‌گوید:

ایده‌ی تولید این آلبوم از کجا آمد؟
مدتی پیش در جلسه‌ای كه من به همراه فرزاد حسنی، رامین بصیرت (تهیه كننده) و احسان حاجیان و میلاد ترابی حضور داشتیم جدیدترین كار خودم با نام «خدای احساس» كه شعر آن سروده‌ی خودم بود را اجرا كردم كه حسابی مورد پسند رامین بصیرت قرار گرفت و همان جا فرزاد نیز پیشنهاد ساخت این آلبوم را مطرح كرد كه به‌شدت مورد توجه قرار گرفت و از همان جا کار تهیه و تولید آلبوم آغاز شد.

جمع‌آوری چهره‌های شاخص پاپ در قالب یك آلبوم ایده‌ی خودتان بود یا از جایی گرفته شد؛ مثلا از ایده‌ی آلبوم «هشت» که قرار بود هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) منتشر شود اما به بازار نیامد.
نه! این طرح از سوی فرزاد حسنی بود و حتی قرار شد تا نام آلبوم نیز به‌خاطر وجود اسامی م (محمد علیزاده) ح (حسین زمان) ر (رضا صادقی) م (محسن چاوشی)، «محرم» نام‌گذاری شود. اما به‌خاطر وجود یك سری درگیری‌ها برای خواننده‌ی خوب‌مان حسین زمان، نام آن به «خدای احساس» تغییر و مهدی یغمایی نیز كه قرار بود در این آلبوم به‌عنوان خواننده‌ی مهمان حضور پیدا كند مجبور به اجرای ٤ قطعه شد.

چرا در این آلبوم یك نوع ناهم‌گونی و غیریک‌دستی در سبک موسیقی‌ها به گوش می‌رسد، علت آن چیست؟
به نظرم اصلا این‌طور نیست. در این آلبوم كه به مناسبت ماه محرم خوانده شد، هریك از خواننده‌ها به هم‌راه نوع موسیقی‌شان و با استفاده از حس و حالات خود، قطعه‌های مربوط به خودشان را اجرا كرده‌اند و هریك به نحوی و سبك خاص خود آن‌را اجرا می‌کنند.

چرا روی جلد آلبوم چهره‌ای از محسن چاوشی نیست؟
نمی‌دانم!

درست است که محسن چاوشی میل چندانی به انجام رساندن این آلبوم نداشته؟ مشکلی حین کار پیش آمد؟
نمی‌دانم. ولی این را خوب می‌دانم كه برای حضور در این آلبوم هیچ اجباری نبوده و صد البته در ابتدا باید رضایت صاحب مضمون این آلبوم- امام حسین (ع)- باشد تا این كار صورت می‌گرفت نه صرفا خود شخص خواننده!

از اولین آلبوم خودت برای‌مان بگو، با چه کسانی کار کرده‌ای؟
آلبوم من كه «سورپرایز» نامیده شده دارای 11 قطعه است كه تمام تنظیم‌های آن برعهده میلاد ترابی و ساخت ملودی آن برعهده خودم و كار ترانه‌سرایی آن برعهده فرزاد حسنی، علی بحرینی و خودم است. لازم به ذكر است كه در این آلبوم من از فضایی كاملا متفاوت استفاده كرده‌ام كه تا یك ماه و نیم دیگر توسط شركت ایران‌گام وارد بازار خواهد شد.
منبع: 
موسيقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

این که چرا عکس چاوشی بود مطمئننا خودش نخواسته چون اون هیچ وقت تشنه شهرت نبوده و عقده عکس و مصاحبه های جوروار جور نبوده و محبوبیت بالاش فقط و فقط به خاطر کار هنریش بوده

مجله اتفاق نو همه مصاحبه جامعی رو با علیزاده انجام داده تو شماره جدیدش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

نام آلبوم «سوپراستار» نیست «سورپرایز».
دارای 10 قطعه می باشد که قطعه «خداحافظ» از آلبوم برداشته شد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

خیلی دست آقای علیزاده درد نکنه واقعا آهنگهاش خیلی قشنگه حتی آهنگهایی که تو سلام آقا خونده پوز بقیه رو زد مخصوصا خدای احساس
دستش درد نکنه و به امید هر چه زودتر آمدن آلبوم جدیدش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام
برای رای دادن به محسن چاووشی به ادرس زیر مراجعه کنید.

http://www.whopopular.com/Mohsen-Chavoshi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام دوستان:
من هم امیدوارم هر چه زود تر آلبوم محمد علیزاده ی عزیز که مدت هاست منتظریم و انصافآ یکی از صداهای استثنایی موسیقی ایران هست به بازار بیاد.
در پایان امیدوارم که به وبلاگ بنده هم سری بزنید و از مطالبش استفاده کنید و نظر هم بدید.
hosn-e-yoosof.blogfa.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

حالم به هم خورد از این مجله در پیتتون که 4تا دوست جمع شدین هی از هم می نویسین.چه این نظر رو بذارین چه نذارین مجله تون به هیچ درد نمی خوره.غیر از این اکیپ دیگه کسی رو نمی شناسین که ازش چیزی بنویسین؟

k
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آقای علیزاده با همه علاقه ای که به شما دارم متاسفانه حقیقت تلخی رو باید بهتون بگم شما جنبه معروف شدن وادم بودن ندارید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آقای علیزاده واقعا صداتون وکاراتونو دوست دارم به دور از ریا چاپلوسی به نظرم کارای شما بهترین هستش .خدا همیشه فداتشم باشه من همیشه منتظر کارای جدید شما هستم .زنده باشید انشا الله.و موفق تر ازهمیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

محمد علیزاده عزیز،کارتون فوق العاده ست مخصوصا جزتو و این اولین باره...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیزاده: نام آلبوم محرم بود نه سلام آقا | موسیقی ما