برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهارش این جوری باشه ...
آلبوم‌ها و ترانه‌های محبوب فصل گذشته موسیقی ایران انتخاب شدند؛
بهارش این جوری باشه ...
موسیقی‌ما - با نظر کاربران سایت موسیقی‌ما محبوب‌ترین آلبوم‌ها و ترانه‌های فصل بهارموسیقی ایران انتخاب شدند. بر اساس این گزارش بعد از گذشت بیش از 8 ماه که آلبوم «یه شاخه نیلوفر» محبوب‌ترین آلبوم میان علاقه‌مندان موسیقی در سایت موسیقی ما بود، آلبوم «تنها تو می‌مانی» توانست با حمایت هوداران علیرضا افتخاری جایگاه محبوب‌ترین آلبوم فصل را از آن خود کند.
بر خلاف انتظارها هیچ کدام از آلبوم‌های پاپ عرضه شده به بازار موسیقی ایرانی از جمله آلبوم «88» بنیامبن و «فصل تازه» احسان خواجه‌امیری نتوانستند محبوبیت «یه شاخه نیلوفر» را تکرار کنند و این‌بار یک آلبوم موسیقی سنتی محبوب‌ترین آلبوم فصل شد.
آلبوم‌های «ماه و مه» (حسین علیزاده) و «ساعت 9» (سیروان خسروی) به‌ترتیب رتبه‌های دوم و سوم جدول محبوب‌ترین آلبوم‌های فصل را به خود اختصاص دادند. همچنین آلبوم «آه باران» (محمدرضا شجریان) نتوانست موفقیت‌های آلبوم‌های قبلی استاد را تکرار کند و در رده چهارم محبوب‌ترین آلبوم های موسیقی فصل قرار گرفت. در آخر نیز آلبوم جدید احسان خواجه‌امیری باعنوان «فصل تازه» که چند ماهی از انتشار آن می‌گذرد، رده پنجم محبوب‌ترین آلبوم موسیقی فصل بهار را از آن خود کرد.
در قسمت ترانه‌های محبوب فصل نیز قطعات زیبای  «مه» و «ماه» از آلبوم «ماه و مه» حسین علیزاده عنوان محبوب‌ترین ترانه‌های بهاری را از آن خود کردند.
با توجه به اختلاف کم امتیاز ترانه‌ها، در این بخش رقابت سخت‌تری شکل گرفت و شاهد تغییرات بیشتری در جدول محبوب‌ترین ترانه‌های فصل بودیم که در نهایت ترانه‌ «خسته‌ام از این کویر» از آلبوم «تنها تو می‌مانی» سومین ترانه محبوب فصل شد تا به راحتی به‌توان فصل بهار امسال را از آن موسیقی سنتی دانست.
همچنین ترانه‌های «نمی دونی» از آلبوم «فصل تازه» و «کجای دنیای» از آلبوم «88» نیز به ترتیب در رده‌ چهارم و پنجم قرار گرفتند.
لازم به ذکر است که همه علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی می‌توانند در سایت موسیقی‌ما به آلبوم‌ها و ترانه‌های محبوب‌شان امتیاز بدهند و در پایان هر فصل آلبوم‌ها و ترانه‌های محبوب بر اساس این امتیاز‌ها انتخاب می‌‌شوند.
منبع: 
موسيقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 تیر 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

خیلی خوشحالم که استاد افتخاری با آلبوم تنها تو میمانی ثابت کرد که اگه خودش بخاد میتونه بعد از استاد شجریان دومین سنتی خوان برتر کشور باشه و صدای گرمش برخلاف گفته خیلی ها بسیار محبوب و طرفدار داره به امید آلبوم های پرمحتوای دیگر از ایشان .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

به نظر من كه نظر سنجي درست نيست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

دروغ گو ها !

کسی آلبوم برتر شما رو به عنوان 100 امین آلبوم برتر هم قبول نداره!

نتایج نظرسنجی فقط نظر مدیر سایت هست !

و نظرسنجی کاملا الکیه !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

من یه انتقاد از مسئولان این سایت دارم :
به نظر من درست نیست که البوم های پاپ و سنتی با هم تو نظرسنجی شرکت داشته باشند اینطوری اصلا نظرسنجی جالب نیست
مثلا البوم نفس های بی هدف که بعد از البوم یا شاخه نیلوفر حقش بود جا بگیره به دلیل اینکه اینقدر بهش منفی دادن رفت رتبه 20 البوم چاوشی هم خیلی صفر گرفت و امتیازش اومد پایین
هنوز هم دیر نشده و میتونید این کارو کنید حتی نظرسنجی در سایت بذارید و بگید ایا با جدا کردن البوم های سنتی با پاپ موافقید یا نه ؟
ممنون میشم درباره نظرم جواب بدید
موسیقی ما: شاید بهتر باشد آلبوم های موسیقی در ژانر‌های مختلف را در بخش‌های جداگانه ارزیابی کنیم اما دوست عزیز توجه داشته باشید که تعداد آلبوم‌های موسیقی که در ایران منتشر می‌شود هنوز به تعداد قابل توجه‌ای نمی‌رسد و خوشبختانه امکان گوش دادن همه آن‌ها برای علاقه‌مندان موسیقی فراهم است بنابراین سایت موسیقی ما فعلا برنامه‌ای برای جدا کردن این بخش‌ها از هم ندارد. البته شاید در آینده این اتفاق بیافتد. در ضمن این تلفیق خود به خود می‌تواند در علاقه‌مند کردن کاربران به ژانر‌های مختلف موسیقی موثر باشد. درباره امتیاز صفر دادن‌ها نیز قبلا توضیح داده‌ایم که هر کاربر فقط یکبار می‌تواند رای بدهد که البته در آینده نزدیک با عضوگیری سایت تنها کاربران عضو می‌توانند در رای‌گیری ها شرکت کنند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

اول ازتون تشکر میکنم که جوابمو دادید ولی در مورد این دو قسمت :

دوست عزیز توجه داشته باشید که تعداد آلبوم‌های موسیقی که در ایران منتشر می‌شود هنوز به تعداد قابل توجه‌ای نمی‌رسد و خوشبختانه امکان گوش دادن همه آن‌ها برای علاقه‌مندان موسیقی فراهم است

خوب بله اگر مثلا البوم ها رو فصلی در نظرسنجی شرکت میدادین حق با شما بود مثلا در فصل بهار به جز 3 البوم سیروان بنیامین جواهر کلام واقعا البوم دیگه ای تو سبک پاپ نیومد که بهش بشه گفت البوم و مجبوری هم که شده باید البوم های سنتی رو شرکت میدادیم ولی وقتی نظرسنجی موزیک ما شامل تمام البوم های یک سال اخیرکه به بازار اومده هست خوب اینطوری تعداد البوم ها زیاده و با وجود البوم های خوانندگانی مثه چاوشی یگانه بنیامین خواجه امیری فرزین سیروان شهروز و ... میتونیم سبک پاپ با سنتی جدا کنیم و نظرسنجی بهتری انجام بدیم و اینطور نشه که در 10 تا البوم سال تو موزیک ما 7 تاش سنتی باشه
----
البته در آینده نزدیک با عضوگیری سایت تنها کاربران عضو می‌توانند در رای‌گیری ها شرکت کنند.

خیلی خبر خوبی بود این کار خیلی فواید داره فقط یه تاریخ احتمالی برای انجام این کار بگید خوبه
بازم ممنون از شما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

نظرسنجی که خودتون برگزار میکنید و خودتون نتایجش رو تعیین میکنید!

بازدیدکنندگان این سایت آلبوم بنیامین 88 رو به رده اول رسوندند اما شما برای اینکه آلبوم های مد نظرتون بیان بالا خودتون دست به کار شدید

و توی روزهای آخری هم که به زور آلبوم افتخاری رو رسوندید به رده اول!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

آلبوم بنیامین هیچ حرفی برای گفتن نداره. اینو طرفدارهاشم می دونن. هر کسی می تونه صدای بنیامین رو در بیاره و با یک آهنگ با یک ریتم و صدای بغض آلود و غمبار آهنگ بخونه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

خیلی جالبه آهنگای بنیامین رتبه بالایی دارن ولی آلبومش نه .فکر میکنم آلبوم هم از همین ترانه ها درست شده باشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

اينقدر حسادت نكنيد لطفا،اين آلبومو بدون پيش داوري گوش كنيد،اين آلبوم بينظيره و با شكوه، 100 ميليون تومان براي اين آلبوم كه با اركستر با شكوهي اجرا شده هزينه كرده تهيه كننده آلبوم،چرا فكر ميكنيد همه بايد آلبوماي عوامانه و سطح پايينو بپسندن؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

شما فصل بهار رو از تیر ماه شروع می کنید.آخه تا آخرای خرداد ماه(یه شاخه نیلوفر) اول بود .شما بعد از 2هفته از فصل بهار نتایج رو اعلام کردید جالبه تواین 2هفته افتخاری اومده بالا ی لیست.اگر از نظر ترانه بخواهیم نگاه کنیم ترانه اشاره شده درست است ولی آلبوم خیر.
در کل فصل بهار (یه شاخه نیلوفر) اول بود،لطفا به شعور ما(بازدید کنندهای ثابت) توهین نکنید و متن رو اصلاح کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

وای اخه یه شاخه نیلوفر و که همه عالم و ادم می دونند ضعیف ترین البوم سال بود
شما همش از چاوشی حمایت می کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

به استاد افتخاری خوشحالم که به روزهای طلایی نیلوفرانه برگشتیومبارکی است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

آلبوم بنیامین مورد استقبال مدیر سایت صرفا نبود دیگه درسته؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

آهنگاي بي مجوزم ... بيچاره ها!اونا خيلي بهتر از اين يارو بوقيه مي‌خونن!

الان آهنگاي زير زميني بيشتر طرفدار داره بوقيا!شپلخ بشين الهي!سر همين انتخابات لعنتي كلي آهنگ خوندن كه تركوند!مثه ايران سبز و از اين دست كارا كه همه شنيدن!
الانم كه آهنگ ندا شاهين...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

خدا وکیلی توی کل ایران بگردید 1000 نفر پیدا میکنید که اصلا این آلبوم مسخره رو گوش داده باشند ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

این آلبوم مسخره نیست،این عقاید شماست که مسخره است،مشکل شما اینه که فکر میکنید همه عوام هستند و سلیقه عوامانه دارند،شما احتمالا کنسرت های استاد شجریان رو ندیدی تا بدونی موسیقی سنتی چقدر طرفدار داره یا از تیراژ 3 میلیونیه آلبوم نیلوفرانه استاد افتخاری بی خبری،نیازی نیست خدارو وکیل بگیری اگه سواد خوندن و نوشتن داری برو اینایی که گفتمو سرچ کن اگر هم بی سوادی میتونی از آدمهای فرهیخته و اهل فرهنگ که تعدادشون خیلی زیاده ولی شما نمیبینی بپرسی،احتمالا از اون مو سیخیا هستی که چون دوستان و اطرافیانتم مثل خودت هستن از جامعه خبر نداری،عزیزم همه جا ایران زمین و یا میلاد نور نیست،متاسفم برای این مغز کوچکت که هرگز نخواهد فهمید سیمین بهبهانی کیست،قیصر کیست و فرهنگ با ح نوشته میشه یا ه !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

فقط محسن چاوشی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهارش این جوری باشه ... | موسیقی ما