برنامه یاد بعضی نفرات
 
«پازل بند» پس از چهار سال روی صحنه رفت
کنسرتی بدون توقف...
موسیقی ما- گروه «پازل» شب گذشته  جمعه 12 خرداد - پس از چهار سال در برج میلاد روی صحنه رفت. علی رهبری و آرین بهاری که سال‌هاست در قالب «پازل بند» فعالیت‌های خود را در موسیقی پاپ پیش برده‌اند، پس از سکوتی چهارساله در تهران روی صحنه رفتند و در این بین از آغاز روند فعالیت‌های جدیدی نیز سخن به میان آوردند.
 
علی رهبری در ابتدای کنسرت گفت: «ما پس از چهار سال در تهران روی صحنه می رویم و دلایل مختلف کاری و غیرکاری باعث شد شما را کمتر ببینیم. کرونا و برخی اتفاقات اجتماعی باعث لغو چندباره کنسرت‌های ما شد؛ ولی همین باعث شده که این ایام تولیدات جدی و خوبی را داشته باشیم و قطعا با دست پر برگشته‌ایم. امشب در یک کنسرت بدون توقف با شما هستیم و حتما شب ویژه‌ای را با هم می سازیم.»
 
نوع چیدمان آثار برای اجرا در این کنسرت به گونه‌ای بود که آثار پرمخاطب این گروه که پیش‌تر در قالب آلبوم «قایق کاغذی» منتشر شده است، به‌صورت ریمکس اجرا شد و خواننده گروه به‌صورت زنده این قطعات را خواند.
 
آرین بهاری نیز در حاشیه برگزاری این کنسرت توضیح داد: «ما در گروه پازل از همان ابتدای شکل گیری سعی کرده‌ایم به لحاظ موسیقی پیشگام باشیم و از زمان خود جلوتر حرکت کنیم. سبکی که پازل با موسیقی الکترونیک‌اش به مخاطبان و موسیقی ایران ارائه کرد، به خوبی مورد استقبال قرار گرفت و خیلی زود به روندی همگانی تبدیل شد. این موضوع برای ما خوشایند است و قطعا تلاش داریم بار دیگر در دوره جدید فعالیت‌هایمان از زمان جلوتر باشیم. این اتفاق در آلبوم جدید پازل رونمایی خواهد شد که در ماه های آینده منتشر خواهد شد.»
 
تاکید بر ایجاد جذابیت های بصری با استفاده از نور و افکت‌های تصویری، همخوانی قابل توجه حاضرین در سالن و آغاز کنسرت راس ساعت اعلام شده از جمله محاسن کنسرت پازل در برج میلاد بود.
 
 این کنسرت به همت موسسه «آوای صلح» و تهیه کنندگی مهیار ضمیری در دو سانس و در برج میلاد روی صحنه رفت.
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 12:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرتی بدون توقف... | موسیقی ما