برنامه یاد بعضی نفرات
 
دلیل لغو کنسرتِ «ناصر زینعلی» در شیراز چه بود؟
تهیه‌‌‌کننده: نمی‌دانیم!
موسیقی ما- «ناصر زینعلی» (خواننده‌ی موسیقی پاپ) قرار بود ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه در سالن حافظ شیراز به روی صحنه برود؛ اما هر دو شب از کنسرت‌های او با وجود داشتن مجوز از ارشاد استان و فروش کلیه بلیط‌ها، لغو شد. این در حالی است که این خواننده به تازگی در جریان جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه رفته بود و بلیط فروشی‌هایش برای اجرای کنسرت‌های آتی در شهرهای دیگر همچنان ادامه دارد.
 
در این میان «اشکان اروجیان» (تهیه‌کننده‌ی این خواننده) در گفت‌وگویی با «ایسنا» در این باره گفته است: «برای لغو این برنامه توضیحی به ما داده نشده است و خودمان هم مشکلی نداشتیم؛ نه ممنوع‌الفعالیت بودیم و نه اتفاقی رخ داده بود. الان هم بلیط فروشی کنسرت یکی دیگر از شهرها را آغاز کرده‌ایم. ماجرا از این قرار بود که وقتی به شیراز رسیدیم، با صدور نامه‌ای مدیر شرکتی که مجوز کنسرت را دریافت کرده بود خواستند و به او اطلاع دادند که باید هر دو شب از کنسرت لغو کنیم.»
 
اروجیان در پاسخ به اینکه چه نهادی خواستار لغو کنسرت شده بود، پاسخ می‌دهد: «ظاهرا شورای تأمین شیراز دستور لغو این کنسرت را صادر کرده بود؛ ولی به هر حال ما متوجه نشدیم که کار فرمانداری بود یا ارشاد؛ زیرا فرمانداری می‌گفت لغو کنسرت‌ها دستور ارشاد بوده و ارشاد می‌گفت دستور فرمانداری بوده است.»
 
او درباره ضررکردی که در پی لغوی کنسرت‌ها برای آنها پیش آمده بیان می‌کند: «هزینه بلیط‌ها را به مخاطبان بازگرداندیم ولی در نهایت متوجه ضرر مالی زیادی شدیم؛ زیرا هزینه‌های پرواز، سالن، هتل و پرداخت شده بود و باید دستمزد گروه‌های نور و صدا و بچه‌های اجرایی را هم پرداخت می‌کردیم.»
اروجیان در پایان تصریح می‌کند که گفته می‌شود ممکن است دلیل لغو این دو شب اجرا به خاطر رفتارهای برخی تماشاگران در کنسرت قبلی باشد ولی در نهایت ما علت اصلی را متوجه نشدیم.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 11:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تهیه‌‌‌کننده: نمی‌دانیم! | موسیقی ما