برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همکاری هنرمندان سرشناس ایرانی و خارجی
آلبوم احسان یاسین یک سال پس از فینال «عصر جدید» منتشر می‌شود
موسیقی ما- «احسان یاسین» که یکی از فینالیست‌های فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید با اجرای «احسان علیخانی» بود اولین آلبومش را روانه بازار خواهد کرد. این آلبوم با نام «ماه من» طی روزهای آینده در ایران و پلتفرم‌های معتبر موسیقی جهان منتشر می‌شود. آلبوم ماه من شامل هشت قطعه است که در مراحل تولید آن چهره‌های مطرح و چند هنرمند جوان عرصه شعر و موسیقی حضور داشته‌اند.

احسان یاسین سال گذشته با شرکت در مسابقه عصر جدید و اجرای آثار معنوی و عرفانی که اغلب از ساخته‌های خودش هم بود توانست نظر مثبت داوران و بینندگان آن رقابت را جلب کند. او اکنون با همان سبک آثار و تجربه بیشتر که حاصل همکاری با چهره‌های سرشناس موسیقی و ترانه از ایران و کشورهای دیگر است اولین آلبومش را با ترانه‌هایی به زبان‌های فارسی و انگلیسی و عربی ارائه خواهد کرد.

این خواننده جوان طی سال‌های گذشته هم تک‌آهنگ‌هایی به زبان‌های فارسی و عربی و انگلیسی تولید و منتشر کرده است. برخی از این آثار هم با همصدایی خوانندگان خارجی نظیر رضا زکریا و محمد طارق و... در پلتفرم‌های جهانی موسیقی منتشر شده بود. به گفته دست اندرکاران تولید آلبوم ماه من، این پروژه هم با نگاهی به جذب مخاطبان عرب زبان و همچنین انگلیسی‌زبانان تولید شده است.

آلبوم ماه من با صدای احسان یاسین از سوی کمپانی «نورانیک میوزیک» تولید شده و قرار است علاوه بر پخش فیزیکی و دیجیتالی در ایران، توزیع گسترده‌ای در پلتفرم‌های معتبر موسیقی جهان داشته باشد.
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401 - 12:43

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم احسان یاسین یک سال پس از فینال «عصر جدید» منتشر می‌شود | موسیقی ما