برنامه یاد بعضی نفرات
 
دبیر جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد خبر داد
ثبت نام در جشنواره موسیقی امیرجاهد تمدید شد
موسیقی ما- «مهدی مساح بیدگلی»، دبیر جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد از تمدید این رویداد تا 25 اسفندماه در بخش‌های دونوازی، گروه نوازی و پژوهش خبر داد.
 
مهدی مساح بیدگلی با اعلام تمدید ثبت نام ده روزه این رویداد گفت: «پنجمین دوره جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد در شرایطی شروع می شود که به دلیل اتهابات اخیر در کشور هنوز اجراهای دوره چهارم برگزارنشده است. به دلیل اتفاقات اخیر و بنا به درخواست شرکت کنندگان، تمامی اجراهای دوره چهارم به سال آینده یعنی سال 1402 موکول شده و قرار است اجراهای دوره چهارم و پنجم به صورت همزمان در تابستان سال 1402 برگزار شود.»
 
دبیر جشنواره سراسری امیر جاهد گفت: «تلاش می کنیم نتایج اولیه پنجمین دوره این جشنواره در اردیبهشت ماه سال آینده اعلام شود و کلیه اجراها در تابستان در معرض دید مخاطبان قرار گیرد. دردوره پنجم این رویداد محدودیتی برای اجرای سازهای مختلف نیست و متقاضیان ابتدا باید آیین نامه جشنواره را به دقت مطالعه کنند و تمام مدارک را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.»
 
علاقه‌مندان به حضور در جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت نام به آدرس www.moeenjahed.ir  مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 - 12:46

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ثبت نام در جشنواره موسیقی امیرجاهد تمدید شد | موسیقی ما