برنامه یاد بعضی نفرات
 
با ترجمه‌ی نگار پارسا و ویرایش پیمان مدنی
سه جلد نهایی کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» منتشر شد
پیمان مدنی (نوازنده‌ی پیانو) از انتشار سه جلد نهایی کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» خبر داد. این کتاب با ترجمه‌ی نگار پارسا از سوی انتشارات دلواژه منتشر شده است. دو جلد اول این کتاب اوایل تابستان منتشر و مورد استقبالِ مخاطبان قرار گرفته است.

 این کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان در فاصله‌ی سنی 4 تا 15 سال قابل استفاده است و مدنی ویرایشِ آن را به عهده داشته است. این نوازنده‌ی پیانو درباره‌ی این اثر می‌گوید: «هر پنج جلد کلیاتی از مباحث تئوری موسیقی را دربرمی‌گیرد. همچنین تمرین‌های جلد اول و دوم با استیکر حل می‌شود و با استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های شاد آموزش داده شده است تا برای کودکان قابل فهم‌تر باشد. این مجموعه مختص رشته و ساز خاصی نیست و مناسب برای همه رشته‌های موسیقی است.»

به گفته‌ی او این مجموعه کار را برای اساتید راحت‌تر می‌کند و طبق یک روند آکادمیک مدرن پیش می‌رود و می‌تواند یک منبع آموزشی مناسب برای اساتید موسیقی کودک باشد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه استقبال از دو جلد اول خیلی زیاد بود به نحوی که در بیشتر آموزشگاه‌های تهران و شهرهای دیگر این دو جلد تدریس می‌شود در نتیجه تصمیم گرفتیم که هر چه سریع‌تر سه جلد دیگر را منتشر کنیم تا به صورت کامل و جامع‌تر در دسترس همه قرار گیرد.
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 09:35

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سه جلد نهایی کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» منتشر شد | موسیقی ما