برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگ‌سازی آرمان مهربان و خوانندگی متین رضوانی‌پور، مهدی محمدی، سیدمحسن حسینی
دومین نواحی اشک به قطعه سوم و چهارم رسید
موسیقی ما- ای سپرده در خرابه جان، سومین قطعه از قطعات دهگانه آلبوم نواحی اشک۲ در دستگاه سه‌گاه با خوانندگی مهدی محمدی و تنظیم آرمان مهربان به صورت صوتی و نماهنگ منتشر شده است.
 
ساقی لب تشنگان نیز چهارمین قطعه از قطعات دهگانه آلبوم نواحی اشک۲ در آواز دشتی با خوانندگی متین رضوانی‌پور و تنظیم آرمان مهربان منتشر شده است. طراحی گرافیک این آثار را انوشیروان مانی برعهده داشته است.
 
آلبوم نواحی اشک ۲ به همت مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت فرارسیدن محرم ۱۴۴۳ منتشر می‌شود، هدف از تولید این آلبوم بازسازی نواهای مذهبی - آئینی مرتبط با واقعه عاشورا و ارج‌گذاری به هنر اصیل آواز خوانی مبتنی بر ردیف آوازی موسیقی دستگاهی ایران است، در همین راستا آلبوم نواحی اشک (۱) درماه محرم سال گذشته تولید شد و آلبوم نواحی اشک (۲) به مناسبت ماه محرم امسال در دست تولید است.
 
آلبوم نواحی اشک (۲) شامل ۱۰ قطعه؛ اشک عزا، این دل تنگم عقده‌ها دارد، ای سپرده در خرابه جان، ساقی لب تشنگان، طفلان مسلم، حضرت قاسم(ع)، حضرت علی اصغر(ع)، شه زاده اکبر(ع)، حضرت ابالفضل(ع) و عزیمت به شام است. این آلبوم به صورت صوتی و کلیپ در روزهای اول تا دهم محرم، گام به گام به صورت مجازی منتشر خواهد شد و پس از دهه اول محرم به صورت آلبوم در دسترس عموم قرار می‌گیرد.
 
آهنگساز این آثار آرمان مهربان و خوانندگان آنها متین رضوانی‌پور، مهدی محمدی، سیدمحسن حسینی و سبحان منکشف (خواننده نوجوان) هستند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مرداد 1401 - 14:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دومین نواحی اشک به قطعه سوم و چهارم رسید | موسیقی ما