برنامه یاد بعضی نفرات
 
هنرپیشه‌ی نام‌دار تور کنسرت‌های خود را برگزار می‌کند
جانی دپ یک آهنگ در باره دادگاه امبر هرد ساخت
موسیقی ما- جانی دپ یک آهنگ در باره دادگاه امبر هرد ساخت که این آهنگ روز جمعه ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر ۱۴۰۱) منتشر شد و یکی از دو ترانه‌ای است که دپ برای آلبوم مشترک خود با جف بک، گیتاریست انگلیسی، نوشته است.
 
آلبوم ۱۸ که در ۳ سال گذشته ضبط شده، علاوه بر این دو قطعه ۱۳ آهنگ دارد که بیشتر کاور آثار هنرمندان مطرحی چون جان لنون، بیچ بویز و ولوت آندرگراوند هستند.
 
جانی دپ ۵۷ ساله و امبر هرد ۳۴ ساله پس از چهار سال آشنایی، در فوریه سال ۲۰۱۵ در لس‌آنجلس ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۷ کار آنها به طلاق کشید. رابطه زناشویی این زوج هالیوودی در این دو سال فوق‌العاده پرتنش بود و حتی با توهین و برخوردهای فیزیکی همراه شد. تاکنون هر یک دیگری را به شروع درگیری متهم کرده است.
 
 
در این میان، جانی دپ سخت تلاش می‌کند کارنامه خود را از ننگ همسرآزاری و ضرب و شتم همسر سابقش پاک کند. او در همین راستا علاوه بر شکایت علیه روزنامه سان، از امبر هرد نیز به‌خاطر مطلبی که علیه او و با اتهام خشونت خانگی در روزنامه واشنگتن پست منتشر کرده، شکایت و درخواست دریافت ۵۰ میلیون دلار غرامت کرد و موفق شد دادگاه را به نفع خود به پایان برساند.
 
ستاره فیلم‌های چارلی و کارخانه شکلات سازی و ادوارد دست قیچی در جریان دادگاه بارها همراه بک روی صحنه رفت و قرار است در تور اروپایی این گیتاریست نیز در کنارش حاضر شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 16:01

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جانی دپ یک آهنگ در باره دادگاه امبر هرد ساخت | موسیقی ما