برنامه یاد بعضی نفرات
 
با تجربه‌ی فضاهای مختلف
«علی میر» آلبوم «خاکسترانه» را منتشر کرد
موسیقی ما- «علی میر» به تازگی آلبوم «خاکسترانه» را منتشر کرده است. او در این آلبوم خاطره را با فرم‌های موسیقایی درآمیخته تا این زبان شخصی امکان ارتباط میان نسل گذشته و حال و آینده را میسر کند. متن ترانه‌ها، که به جز سه قطعه از پریسا میر و غلامرضا دلنوازی، باقی متعلق به علی میر است از زبان غالب ترانه‌های پاپ فراتر رفته و فضاهای مختلفی را تصویر می کند که همین ویژگی در کنار رنگ متفاوت هر آهنگ، سبب شکل گیری آلبوم متنوعی شده است. 

آهنگ‌سازی این آلبوم همچون سرایش ترانه‌ها به عهده‌ی خود میر بوده است. البته به جز دو قطعه که از آثار غلامرضا دلنوازی و حمیدرضا دلنوازی است. تنظیم آلبوم به عهده ی حمیدرضا دلنوازی بوده است و در قطعه ی بیگانه نیز رضا تاجبخش او را در تنظیم این آهنگ همراهی کرده است. میکس و مسترینگ کل آلبوم نیز کار درخشان ایمان حجت است.

«علی میر» در آلبوم «خاکسترانه» همکاری با نوازندگان شناخته شده‌ی موسیقی همچون استاد کریم قربانی، ناصر رحیمی، فردین لاهورپور، رضا تاجبخش، علیرضا دریایی، امید حجت، نگار نوراد، سروش عمومی، حسن اکبریان، امین رحیمی، نوید صالح زاده، هلیا مجتبوی، مهرشاد نصرالهی را نیز تجربه کرده است.
تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 19:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «علی میر» آلبوم «خاکسترانه» را منتشر کرد | موسیقی ما