برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای دومین بار
«تارا قهرمانی» کودک شگفتی‌ساز دنیا شد
موسیقی ما- «تارا قهرمانی» دو بار از طریق کارشناسان  gcpawards ، کاندید  کسبِ جایزه و عنوان «کودک شگفتی ساز دنیا» در سال‌های ۲۰۲۰ «هند» و ۲۰۲۲ « دوبی » شده است.

او در 10 سالگی ، به عنوان نوازنده‌ی سنتور با یک گروه آهنگساز حرفه‌ای هندی و در کنار  کودکان نابغه موسیقی از کشورهای مختلف در یک ویدیو کلیپ (به نام we are the champions که میلیون ها بازدید داشته است، همکاری کرده و بدین طریق از طریق شبکه های اجتماعی مورد شناسایی کارشناسان قرار می گیرد.

 رسالت این بنیاد این است که هر سال ۱۰۰ کودک شگفتی ساز را در زمینه های مختلف فعالیتی مثل موسیقی، هنر، ورزش، علوم پایه و... شناسایی می‌کند و بعد از بررسی فعالیت‌های آن‌ها از والدین‌شان می‌خواهد جهت ارزیابی این هنرمندان جوان درکمیته داوران بین المللی در وبسایت  به نشانی www .gcpawards.com ثبت نام و رزومه ارسال کنند.

تارا قهرمانی از 5 سالگی  فراگیری موسیقی را  به طور جدی و با ساز تنبک آغاز کرد و در هشت سالگی، هم‌زمان با ساز تنبک مشغول به فراگیری نوازندگی ساز سنتورشد. او دوره مقدماتی فراگیری ساز سنتور را نزد «علی ابراهیمی» و دوره متوسطه و عالی را نزد «علی بهرامی‌فرد» و «مینا افتاده» فراگرفته است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 12:28

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 12:03

ماشلله تارا خانوم کاربلد و نازنین

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «تارا قهرمانی» کودک شگفتی‌ساز دنیا شد | موسیقی ما