.
مصاحبه با معین هاشمی نسب
لمس نامحدود تجربه‌های جدید؛ از موسیقی تا سینما
تدوین: 
گفت و گو: 
plays 54510
موسیقی ما - «معین هاشمی‌نسب» سال‌ها است که با عکاسی و ساخت نماهنگ برای هنرمندان مختلف در میان اهل هنر و مخاطبان به شهرت رسیده است. اما او با روحیه ماجراجویی که دارد فعالیت‌هایش را در هنر فقط به همین دو بخش معطوف نکرده است.

او طی ماه‌های اخیر چند تک آهنگ از ساخته‌های خودش که در آنها نوازندگی هم کرده را منتشر کرده است. آثاری که آنها را از طریق پلتفرم‌های بین‌المللی موسیقی جهان به گوش مخاطبان رسانده است. اما شاید مهمترین رخداد هنری برای معین هاشمی نسب حضورش در عرصه کارگردانی فیلم کوتاه باشد. چرا که او با فیلم کوتاه «دیکته» توانست در دو جشنواره مهم بین‌المللی بدرخشد و جوایزی را کسب کند. فیلمی که داستان متفاوتی دارد و به گفته این هنرمند، ایده ساختش ریشه در دغدغه‌های شخصی‌اش دارد. اما ظاهراً او قصد دارد فعالیت‌هایش در عرصه سینما را جدی‌تر دنبال کند. فیلم سینمایی معین هاشمی نسبت به گفته خودش این روزها مراحل اولیه تولید را سپری می‌کند و او قصد دارد این فیلم را با حضور بازیگران مطرح جلوی دوربین ببرد. 

حدود دو دهه فعالیت حرفه‌ای معین هاشمی نسب بهانه‌ای شد تا در آستانه تولید فیلم سینمایی‌اش با او به گفتگو بنشینیم و او برای ما از تجربه‌های گوناگونش در همه این سال‌ها گفت.


افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
17 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو مصاحبه با معین هاشمی نسب از سایت موسیقی ما | موسیقی ما