برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پی درخواست مقامات مبنی بر «مهار فرهنگ افراطی طرفداران»
چین حساب طرفداران «بی‌تی اس» را بست
موسیقی ما- شبکه‌ی اجتماعی ویبو در چین، حساب گروه «کی پاپ» موسوم به «بی تی اس» و هواداران دیگر کی پاپ‌ها را مسدود کرد. پلتفرم پیشرو رسانه‌های اجتماعی چینی «ویبو» در پی درخواست مقامات مبنی بر «مهار فرهنگ افراطی طرفداران»، حساب ده‌ها طرفداران گروه‌های «بلک پینک»، «بی تی اس» و سایر گروه‌ها و هواداران مهم «کِی پاپ» را تعلیق کرد.
 
 این اقدام چند روز پس از انتشار عکس‌هایی از یک جت سفارشی که توسط حساب محبوب طرفداران ویبوی  چینی برای جیمین، یکی از اعضای گروه «بی تی اس» تأمین شده بود، آغاز شد. این هواپیما که در عکس‌های ستاره و اعلامیه «عشق ابدی» نشان داده شده، به عنوان هدیه تولد با بودجه عمومی برای جشن ۲۶ سالگی وی در اکتبر در نظر گرفته شده بود.
 
ظرف چند ساعت، این پلتفرم اعلام کرد که به دلیل شکایات آنلاین، همچنین ۲۱ حساب دیگر طرفداران «کی پاپ» را تعلیق می‌کند، از جمله چهار عضو دیگر «بی تی اس»، سه مورد مربوط به گروه «بلک پینک»، سه مورد مربوط به «اگزو» و پنج مورد مربوط به گروه موسیقی «ان سی تی» است.
 
 چین طی چند سال اخیر با موجی از تهاجم فرهنگی مواجه شده که بیشتر برآمده از ارتباطات و الگوبرداری فرهنگی کره جنوبی از آمریکا و سلبریتی‌های این کشور است که به کشورهای اطراف از جمله چین هم سرایت کرده، از این رو این کشور عزم خود را برای مقابله جدی با ورود هرگونه تهاجم فرهنگی و الگوبرداری افراطی جزم کرده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 13:31

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چین حساب طرفداران «بی‌تی اس» را بست | موسیقی ما