برنامه یاد بعضی نفرات
 
به آهنگسازی مهرداد پازوکی و خوانندگی محمد یادگار
تک آهنگ «سراب» با شعری از «فریدون مشیری» منتشر شد
موسیقی ما- تک آهنگ «سراب» به آهنگسازی مهرداد پازوکی و خوانندگی محمد یادگار روی شعری از فریدون مشیری در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
 
بلورچی از ناشران پیشکسوت موسیقی کشورمان که این روزها در همکاری با مهرداد پازوکی آهنگساز پیشکسوت و محمد یادگارخواننده، قطعاتی از جدیدترین ساخته های این دو هنرمند را در بازار موسیقی منتشر می کند، گفت: «قطعه «سراب» تازه ترین اثر مشترک مهرداد پازوکی و محمد یادگار است که در قالب تک آهنگ از طریق موسسه در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. این اثر با ارکستر و سازبندی ملی ضبط شده و مبتنی بر موسیقی ایرانی است. «سراب» سومین قطعه از همکاری مهرداد پازوکی آهنگساز برجسته موسیقی کشورمان با محمدیادگار خواننده جوان و خوش صداست چرا که طی ماه های اخیر قطعاتی همچون «به سفر فکرنکن» و «آرزوی نقش بر آب» از این ۲ هنرمند را منتشر کردم و طبق برنامه بلندمدتی که در دست داریم سه قطعه دیگر نیز منتشر و در نهایت در قالب یک آلبوم موسیقی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.»
 
بلورچی با اشاره به انتشار جهانی این آثار نیز گفت: «تا به امروز این سه اثر همزمان با سایت های داخلی در پلتفرم های خارجی نیز منتشر شده تا هموطنانمان در سراسر دنیا بتوانند آنها را بشنوند.»
 
این نوازنده سنتور در ادامه در خصوص نقش حمایت پیشکسوتانی چون مهرداد پازوکی از خوانندگان جدید بیان داشت: «مهمترین کاری که پیشکسوتان در هر شغل و جایگاهی می توانند انجام دهند حمایت از نیروهای تازه وارد است. این مسـأله درزمینه موسیقی خیلی پررنگ تر است. وقتی که جناب پازوکی قبول زحمت می کنند که آهنگسازی یک آلبوم را با یک صدای جدید برعهده بگیرند انگیزه مضاعفی هم به خواننده دراین مورد به خصوص به آقای محمدیادگار و هم به شرکت تولید کننده و تهیه کننده موسیقی می دهد که خود نشان دهنده این است که این آهنگساز قصد دارد تمام تجربه هایش را به نسل بعدی انتقال دهند و دوست دارند این مسیر روشن باشد. پیشکسوتانی همچون جناب پازوکی می توانند چراغ راه مسیر پیشرفت موسیقی باشند و در نتیجه بسیار کمک کننده به نسل جوان و انگیزه دهنده به نسل جوان و کمپانی‌های موسیقی خواهند بود.»
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 - 14:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تک آهنگ «سراب» با شعری از «فریدون مشیری» منتشر شد | موسیقی ما