برنامه یاد بعضی نفرات
 
از ۸ تا ۱۱ ژوئیه (۱۷ تا ۲۰ تیر ۱۴۰۰)
بزرگ‌ترین رویداد موسیقی پساکرونایی اروپا با حضور حدود ۱۸۰ هزار نفر برگزار شد
موسیقی ما- اولین و بزرگ‌ترین رویداد موسیقی پساکرونایی اروپا از ۸ تا ۱۱ ژوئیه (۱۷ تا ۲۰ تیر ۱۴۰۰) با حضور حدود ۱۸۰ هزار نفر در شهر نووی ساد برگزار کردند.
 
جشنواره موسیقی اگزیت که ژوئیه هر سال در کشور صربستان برگزار می‌شود، در هر دوره طرفداران موسیقی را از کشورهای همسایه در حوزه بالکان به خود جلب می‌کند؛ اما از آنجایی که بیشتر فستیوال‌های موسیقی مهم اروپایی برای دومین سال پیاپی به دلیل شیوع کرونا لغو شدند، امسال هنردوستان از کشورهایی چون فرانسه، آلمان و اسپانیا نیز برای شرکت در این رویداد به صربستان سفر کردند.
 
صربستان در امر واکسیناسیون عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و تاکنون از ۷ میلیون جمعیت خود حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه کرده است. همچنین، به گزارش وزارت بهداشت صربستان، تاکنون تنها دو مورد ابتلا به گونه دلتای ویروس کرونا در این کشور تشخیص داده شده است. بنابراین تمام شرایط لازم برای برگزاری موفقیت‌آمیز فستیوال اگزیت مهیا بود، البته علاقه‌مندان تنها به شرط ارائه مدارک واکسیناسیون یا تست پی‌سی‌آر منفی اجازه حضور در جشنواره را داشتند.
 
این در حالی است که کشورهای اروپایی همچنان از صدور مجور برای برگزاری فستیوال‌های موسیقی امتناع می‌کنند. مقامات کشور هلند با گذشت تنها چند هفته از برداشته شدن محدودیت‌های اعمال شده بر کلوب‌ها و فستیوال‌های موسیقی، همین چهار روز پیش بار دیگر محدودیت‌ها را برگرداندند تا جلوی موج ابتلا به کرونا در بین جمعیت جوان این کشور را بگیرند. اما دستکم در بین جمعیتی که این هفته در جشنواره اگزیت شرکت کردند، هیچگونه آثار نگرانی از شیوع کرونا به چشم نمی‌خورد.
تاریخ انتشار : جمعه 25 تیر 1400 - 13:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بزرگ‌ترین رویداد موسیقی پساکرونایی اروپا با حضور حدود ۱۸۰ هزار نفر برگزار شد | موسیقی ما