برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدای حسین حقیقی
آلبوم عاشقانه «تماشایی» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «تماشایی» با صدای حسین حقیقی به مناسبت سالروز فرخنده ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) از سوی مرکز موسیقی ماوا  با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد. به گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی ماوا، «تماشایی» اولین آلبوم موسیقی حسین حقیقی است که در هشت قطعه اجرا و تنظیم شده است. آلبوم تماشایی شامل قطعات عاشقانه ای است که پیش از این به صورت نماهنگ و یا تک قطعه منتشر شد و اکنون به درخواست مخاطبان جمع آوری و به صورت آلبوم در اختیار مخاطبان قرار گرفت. قطعات این آلبومِ عاشقانه با آهنگسازی مهدی یغمایی، شجاعت شفایی، بابک مافی، سینا پارسیان و انوشیروان تقوی و بر اساس اشعار محمدمهدی سیار، حامد عسکری، سیدجواد پرئی، یاحا کاشانی و نفیسه سادات موسوی انجام شده است.

امید رهبران، هومن آزما، شجاعت شفاهی، حسین نظری، انوشیروان تقوی تنظیم کننده قطعات، محمد فلاحی، مرتضی جباری، شجاعت شفاهی و هومن آزما به عنوان میکس مسترینگ قطعات، میلاد حکیمی و محسن زنگنه مدیر تولید، احمد حمیدپور طراح گرافیک و طاها چوگان باز به عنوان تهیه کننده عوامل این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

در این آلبوم قطعات «ریحانه»، «خلوت خوب»، «حیفه تو نباشی»، «دورت بگردم»، «آویشن»، «تماشایی»، «خانوم خونه م» و «قرنطینه» آمده است. علاقمندان به این آلبوم هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به دو سایت https://beeptunes.com/album/570133865 و یا http://www.360pub.ir/ این قطعات عاشقانه را دانلود کنند.
 
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 13:25

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم عاشقانه «تماشایی» منتشر شد | موسیقی ما