برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی
مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران برگزار شد
موسیقی ما- مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران با حضور سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد اله یاری فومنی (مدیرکل دفتر موسیقی)، اعضای هیأت امنا، مدیرعامل، بازرس قانونی، اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری و حسابرس مستقل دوشنبه 31 خردادماه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی نیکنام انزابی مدیر عامل انجمن گزارشی از عملکرد انجمن بر اساس استانداردهای حسابرسی و فعالیت های انجمن در سال 1399 از جمله تولید آلبوم های موسیقی، فعالیت های پژوهشی، کمک به شعب استانی انجمن ها، حمایت از ارکسترها، جشنواره های فجر، نواحی و جوان ارائه کرد. همچنین حسابرس مستقل انجمن موسیقی ایران ضمن قرائت  گزارش منتهی به اسفند سال 1399، عملکرد انجمن موسیقی ایران را مقبول خواند. بازرس انجمن نیز ضمن تایید عملکرد انجمن، مقبول شدن عملکرد را کاری مهم و شایسته قدردانی خواند و از کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امورهنری  و مدیران انجمن قدردانی کرد.
 
اعضای هیات امنا نیز از معاونت هنری برای ایجاد اتساق و انضباط مالی در موسسات و انجمن ها تشکر کردند و نظرات خود را برای پیشرفت و توسعه انجمن مطرح کردند.
 
بنا به اعلام روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد، مجمع عمومی موسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور انسجام و انضباط اداری و مالی بیشتر از سال ۱۳۹۷ به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می‌شود و تکالیف قانونی هر موسسه نیز توسط کمیته حسابرسی تا حصول نتیجه پی گیری خواهد شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 18:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران برگزار شد | موسیقی ما