برنامه یاد بعضی نفرات
 
با انتخاب برترین آثار موسیقایی پیرامون وجود مبارک حضرت رسول اکرم»
برگزیدگان جشنواره موسیقی و نغمه‌های محمدی معرفی می‌شوند
موسیقی ما- آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی، بعد از ظهر بیست و نهم خرداد به صورت مجازی در سالن مهر حوزه هنری برگزار می‌شود. 

این جشنواره در دو بخش تجلیل از «برترین آثار موسیقایی پیرامون وجود مبارک حضرت رسول اکرم» و «حمایت از ۱۰ هنرمند یا گروه هنری برتر برای تولید ۱۰ اثر شاخص موسیقایی پیرامون حضرت رسول اکرم» برگزار شده است.

در بخش حمایت از آثار هنرمندان یا گروه‌های هنری، علاقمندان می‌توانستند در گونه‌های متنوع حوزه موسیقی و سرود، طرح و ایده تولیدی خود را در موضوع جشنواره به همراه سوابق و نمونه آثار ارسال ‌کنند که شورای علمی جشنواره پس از ارزیابی، ۱۰ هنرمند یا گروه هنری برتر را طی فرایندی تخصصی (از ایده تا تولید) برای تولید اثر شاخص، مورد حمایت قرار می‌داد.
 
بنابراین گزارش موضوعات این جشنواره عبارت بودند از شخصیت والای پیامبر اکرم، پیامبر اکرم در قرآن کریم، پیامبر اکرم، محور وحدت، پیامبر اکرم و عترت.
 
آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی ساعت ۱۸ بیست ونهم خرداد ماه به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن مهر حوزه هنری برگزار و همزمان در فضای مجازی از طریق sepehrsoorehonar@ music.center.hh@ و hoze.honari@ پخش می‌شود.
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 - 15:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزیدگان جشنواره موسیقی و نغمه‌های محمدی معرفی می‌شوند | موسیقی ما