برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هنرمندی رادمان توکلی و حمید قنبری
«به رنگ نوا» در پاس‌داشتِ مقام هنری «حسین علیزاده» منتشر شد
موسیقی ما- «به رنگ نوا» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی منتشر شده در ژانر موسیقی ایرانی است که با هنرمندی رادمان توکلی نوازنده تار و حمید قنبری نوازنده تمبک منتشر شد. این اثر به مقام هنری «حسین علیزاده» تقدیم شده است.

«زندگی»، «آواز درآمد»، «ضربی گردانیه»، «آواز بیات راجه»، «چهارمضراب نوا»، «نیشابورک»، «ای عشق»، «آواز نهفت»، «ضربی مَجُسلی»، «آواز گَوِشت- عشیران – دوگاه – بیات ترک»، «ضرب اصول بیات ترک (بر اساس نواخته‌های حسین علیزاده و محمدرضا لطفی)»، «ادامه آواز بیات ترک و فرود به نوا» و «به رنگ نوا» قطعات تشکیل دهنده این آلبوم هستند.

رادمان توکلی با انتشار متنی در توضیح این یادداشت نوشته است: «نوا، برایم سپاسی‌ست در مواجهه با زیبایی، از او که آن را آفرید... نیایشی که تنها کلامش نام اوست. و هنگامی که شروع به نواختنش کنی حسی مرکب از هر نوایی که در عمق جانت نشسته همراهت می‌شود و به دستان و پرده‌های ساز می‌آید. آن حال غریب نی در نوا، زندگی که بی‌ تو به سر نشد، پرده‌ای که با زخمه ساز تو نو گشت و آن باده‌ای که تویی… این اثر تلاش‌ ‌کوچکی است برای سپاس از او که این همه نغمه زیبا را در جان‌ ما می‌نوازد و چراغی می‌افروزد که دل را روشن و رهنمای‌جان می‌شود. سپاس از او.»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 15:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «به رنگ نوا» در پاس‌داشتِ مقام هنری «حسین علیزاده» منتشر شد | موسیقی ما