برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دنبال افزایش خشونت‌ها علیه آسیایی‌تبارها در آمریکا
اعضای «بی‌تی‌اس» درباره‌ی تبعیض‌ نژادی علیه خود سخن گفتند
موسیقی ما- به دنبال افزایش خشونت‌ها علیه آسیایی‌تبارها در آمریکا، اعضای گروه موسیقی «بی‌تی‌اس» برای نخستین بار درباره تبعیض‌های نژادی علیه خود سخن گفتند و تجربیاتشان را با طرفداران خود به اشتراک گذاشتند.

به گزارش سی‌ان‌ان، اعضای این گروه در حسابِ کاربری خود در توییتر نوشتند: «ما لحظاتی را به یاد می‌آوریم که به عنوان آسیایی‌ها با تبعیض مواجه شده‌ایم. ما بدون‌هیچ‌ دلیلی دشنام شنیده‌ایم، و به خاطر ظاهرمان مورد تمسخر قرار گرفته‌ایم. حتی از ما پرسیده شده است که چرا آسیایی‌ها، انگلیسی صحبت می‌کنند؟ کلمات قادر به بیان درد ناشی از نفرت و خشونتی که به این دلیل با آن مواجه شده‌ایم، نیست.»

به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا، حملات علیه آسیایی‌ها در آمریکا به صورت چشمگیری افزایش یافته است. پژوهش‌های مرکز مطالعات بررسی نفرت و افراط‌گرایی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا-سن برناردینو نشان می‌دهد که جرائم ناشی از نفرت نژادی علیه آسیایی‌تبارها در شانزده شهر بزرگ آمریکا در سال ۲۰۲۰، حدود ۱۴۹ درصد افزایش یافته است.

اعضای گروه موسیقی بی‌تی‌اس در بخش دیگری از پیام خود، با ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان خشونت‌های اخیر، برای آنها آرزوی صبر و‌ شکیبایی کردند.

گروه «بی‌تی‌اس» در زمینه‌های اجتماعی بسیار فعال است و در ژوئن سال ۲۰۲۰، یک‌ میلیون دلار به جنبش «جان سیاهپوستان مهم است» نیز کمک کرد.
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 11:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اعضای «بی‌تی‌اس» درباره‌ی تبعیض‌ نژادی علیه خود سخن گفتند | موسیقی ما