.
plays 589198
 موسیقی ما- سالِ سخت، سخت‌تر می‌گذشت اگر دمِ مسیحایی کادر درمان، همراهِ وطن نبود. اگر سپیدپوشانی آیت‌ِ برهان هستی نمی‌شدند و خاموش و بردبار، نقشِ عشق نمی‌زدند. آنان هم‌آوازِ دلواپسی‌های مردمان سرزمین‌شان شدند و گاه از جان‌شان گذشتند تا میهنِ عشق در فصل رویش، روی خزان نبیند.

این ویدیو که «موسیقی ما» با حضورِ محترمِ بزرگانِ موسیقی ضبط کرده، تنها ادای دِین کوچکی است به تمام بزرگوارانِ کادر درمان که در بیش از یک سال گذشته، سروقامت بر عهد خویش ایستادند برای سلامتِ ایران.

در این یک سالی که از حضورِ ویروسِ منحوس کرونا در ایران گذشت و جانِ آن همه عزیز را ربود، مراکز درمانی به عنوان خط مقدم جبهه مقابله با کرونا بودند و پزشکان و پرستاران به عنوان سربازان بهداشت تمام تلاش خود را کردند تا کمی از آلام و دردهای شهروندان بکاهند. در این یک سال جامعه‌ی موسیقی نیز بسیاری از عزیزانِ خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد و بسیاری دیگر دچار این بیماری شدند و از آن رهایی پیدا کردند؛ این ویدیو که در تابستانِ سال 99 با حضور تعداد زیادی از هنرمندان و چهره‌های موسیقی ضبط شده است، تلاشِ کوچکی از «موسیقی ما»ست برای تقدیر از کادر درمان و سپاسی برای پزشکان و پرستارانی که بیش از هر زمان دیگری تقدس و شرافت حرفه‌ای را به منصه ظهور رساندند و روزانه شاهد صحنه‌های فراموش نشدنی از نمایش قهرمانانه ایثار و فداکاری آنها بر بالین بیماران بودیم. آنان سوگند خود را با جان و دل تجلی بخشیدند که روزی گفته‌اند: «خود را نسبت به حفظ قداست حرفه پزشکی متعهد می‌نمایم.»

امیدواریم که این ویروس هر چه زودتر از جامعه‌ی بشری و کشور ما رخت بربندد، اما نام و جانفشانی پزشکانی که برای حفط جان همنوعان خود به مقام والای شهادت نائل آمدند در حافظه تاریخی مردم ایران چنان حک شده‌است که هیچ گاه ازیاد و خاطره‌ها پاک نخواهد شد. اگر در مقطعی عده‌ای در دفاع از آب و خاک جان خود را از دست دادند این روزها هستند کسانی که در دفاع از سلامت مردم در برابر کرونا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خدمات بی منت خود را به مردم ارزانی می‌دارند.

لطفا این ویدیو را که در آن بسیاری از چهره‌های بزرگ موسیقی حضور دارند، مشاهده کنید و برای احترام به کادر درمان در ایام نوروز،‌ بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت تا وطن هر چه زودتر از این ویروس رهایی یابد. 


کیهان کلهر
همایون شجریان
لوریس چکناواریان
سهراب پورناظری
بردیا کیارس
حمید هیراد
رضا صادقی
علی زندوکیلی
هانا کامکار
امید نعمتی
رضا یزدانی
رضا بهرام
مهدیه محمدخانی
بهرام دهقانیار
بیژن کامکار و نجمه تجدد
غزل مهدوی و شایان شکرابی
یلدا عباسی
حامد همایون
محمد اصفهانی
آتنا اشتیاقی
یلدا صمدی
سپیده خداوردی
نادر مشایخی
نیلوفر لاری پور
ماکان بند
سالار عقیلی
حسین غیاثی
جمیدرضا نوربخش
شهرام شعرباف
سیناساعی
نازلی بخشایش
علی رهبری
بهداد بابایی
بهزاد عمرانی
عبدالوهاب شهیدی
مهرناز دبیرزاده
امید حاجیلی
پروین بهمنی
سامان احتشامی
نیما مسیحا
نیوشا بریمانی
روزبه بمانی
امیرعباس گلاب
تینا جامه گرمی
بهزاد عبدی
حسام الدین سراج
احسان خواجه امیری


دیدگاه‌ها

پنجشنبه 5 فروردین 1400 - 11:38

با سپاس از تلاشهای قهرمانهای سلامت در این 2 سال

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
8 + 1 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو تقدیر ستاره های موسیقی از کادر درمان از سایت موسیقی ما | موسیقی ما