برنامه یاد بعضی نفرات
 
با مشارکت بنیاد رودکی
«نصیر حیدریان» مسترکلاس رهبری می‌گذارد
موسیقی ما- سومین دوره مسترکلاس‌های رهبری ارکستر با مشارکت «نصیر حیدریان» -استاد دانشگاه گراتس وین- در مرکز آموزش بنیاد رودکی برگزار می‌شود.

این بنیاد در راستای اهداف و مأموریت‌های خود و در راستای کشف و پرورش استعدادهای درخشان هنری و تربیت نسل آینده ارکسترهای ایران اقدام به برگزاری سومین دوره مسترکلاس‌های رهبری ارکستر با مشارکت استاد نصیر حیدریان، استاد دانشگاه گراتس وین در مرکز آموزش این مجموعه کرده است.
 
این دوره از مسترکلاس‌ها در ادامه دو مسترکلاس پیشین مرکز آموزش هنری و در دو سطح مبتدی و پیشرفته از ۱۳ بهمن شروع و تا نیمه اسفندماه در یکی از سالن‌های بنیاد رودکی ادامه خواهد یافت.
 
مسترکلاس رهبری ارکستر پیشرفته با همراهی ارکستر زهی ۱۵ نفره و به صورت گروهی برگزار می‌شود و در پایان دوره‌ها نیز یک کنسرت با مشارکت ارکستر زهی و برگزیدگان مسترکلاس‌ها در تالار رودکی برگزار خواهد شد.
 
مسترکلاس دوم تحت عنوان تکنیک و اصول رهبری ارکستر،  برای متقاضیانی که تاکنون در این مسترکلاس‌ها شرکت نکرده‌اند برنامه‌ریزی شده است.
 
به اعضای شرکت‌کننده در این دوره از مسترکلاس‌ها، گواهی شرکت در دوره اعطا می‌شود و نیز امکان ادامه کلاس‌ها به صورت مستمر و مجازی پس از اتمام این دوره نیز وجود خواهد داشت.
 
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 12:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «نصیر حیدریان» مسترکلاس رهبری می‌گذارد | موسیقی ما