برنامه یاد بعضی نفرات
 
در هشتمین سالگرد درگذشت همایون خُرّم
«بردیا صدرنوری» آلبوم تصویری بداهه‌نوازی‌‌های خود روی آثار خرم را منتشر کرد
موسیقی ما- «بردیا صدرنوری» نوازنده پیانو مجموعهای از بداهه‌نوازی‌های خود روی آثار زنده یاد همایون خرم را در هشتمین سالگرد درگذشت این هنرمند شهیر موسیقی ایرانی در قالب یک اثر تصویری منتشر کرد.

این نوازنده و آهنگساز در یادداشت کوتاهی به مناسبت انتشار این اثر تصویری نوشته است: «هشت سال از درگذشت آهنگساز و نوازنده ویلون بزرگ کشورمان، همایون خرّم گذشت؛ اما همایون خرّم با آهنگ‌های دلنشین و مهربانی و اخلاق انسانی مثال زدنی‌اش، همواره در قلب دوستدارانش زنده است و زنده خواهد بود. روحش شاد.»

بردیا صدرنوری فراگیری پیانو را از ۱۰ سالگی با سبک کلاسیک، نزد استاد فهیم ممتازی آغاز کرد. او بعدها  به سبک نوازندگی موسیقی ایرانی روی آورد و در این راه از آموزش‌های کیومرث پارسای بهره برد. او از سال ۶۶ تاکنون کنسرت‌های متعددی را به صورت تک‌نوازی، گروه‌نوازی و هم‌نوازی در همکاری با گروه های موسیقی «خنیا» به سرپرستی پری ملکی، ارکستر «مهر» به سرپرستی ناصر ایزدی و گروه «سیمرغ» به سرپرستی افشین قرشی اجرا کرده است. وی همچنین سرپرستی گروه موسیقی «مهرآور» را نیز برعهده دارد.

کتاب «طرح جامع موسیقی کشور» و آلبوم‌های موسیقی «زندگی جاریست»، «آوای زندگی»، «خاطره‌ها»، «فراقی»،«نیایش» «عاشقانه در باران- با شعر و دکلمه بابک صدرنوری»، «مهر و ناز»، «دورها آوایی است- با همنوازی دودوک؛ صادقی چراغی» و چندین تک آهنگ از جمله آثاری است که تاکنون از بردیا صدرنوری منتشر شده است.این هنرمند همچنین در آلبوم موسیقی «بهانه‌ی تو» و «نگاه آسمانی» به آهنگسازی ناصر ایزدی به همنوازی پیانو با آواز مهدی فلاح و سالار عقیلی پرداخته است. مدیریت جشنواره و جایزه موسیقی استاد همایون خرّم (نوای خرم) ازجمله فعالیتهای این هنرمند طی سال های اخیر بوده است.

جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) نیز از جمله رویدادهای موسیقایی بخش خصوصی است که طی سال‌های اخیر با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و و استفاده از نمونهها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای  هنرمندان گروه سنی زیر 18 سال توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدرنوری برگزار میشود.  در این جشنواره غیر دولتی نوازندگان  تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان موسیقی ایران که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی شرکت می کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 13:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بردیا صدرنوری» آلبوم تصویری بداهه‌نوازی‌‌های خود روی آثار خرم را منتشر کرد | موسیقی ما