برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور هنرمندانی چون محمدعلی بهمنی، عبدالجبار کاکایی، امید صباغ نو، میثم یوسفی و حسین غیاثی
فعالیت «گروه مشاوران هنر» مجمع صنفی ناشران موسیقی آغاز شد
موسیقی ما- مدیر عامل مجمع صنفی ناشران موسیقی از آغاز به کار «گروه مشاوران هنر» این مجمع با هدف بهینه‌سازی آثار انتشار یافته در حوزه های مختلف موسیقی خبر داد.

«محسن رجب پور» -مدیرعامل مجمع صنفی ناشران موسیقی- با اعلام آغاز فعالیت «گروه مشاوران هنر» این مجموعه صنفی توضیح داد: «خوش‌بختانه بعد از سال‌ها تلاش و رایزنی که با مدیران ادوار مختلف دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته بود، توانستیم «گروه مشاوران هنر» مجمع صنفی ناشران موسیقی را راه اندازی کنیم. البته آنچه در گام اول فعالیت‌های این گروه انجام خواهد گرفت، حضور در بخش شعر و بعد از آن موسیقی است که بتوانیم دراین راستا پیرامون یک سری از وظایف دفتر موسیقی وزارت ارشاد کمک‌هایی را انجام دهیم.»  

وی درباره جزییات فعالیت «گروه مشاوران هنر» مجمع صنفی ناشران موسیقی گفت: «به هر حال همان‌گونه که اشاره کردم مجمع صنفی ناشران موسیقی بعد از رایزنی و جلسه‌های مختلف با مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای بهینه‌سازی آثار انتشاریافته در حوزه‌های مختلف موسیقی، گروه مشاوران هنر را تاسیس کرده است. این گروه در مرحله اول، در رابطه با متون و ترانه‌های ارسالی به دفتر موسیقی، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.»‌

مدیرعامل مجمع صنفی ناشران موسیقی در بخش دیگری از صحبت های خود با معرفی تعدادی از شاعران مطرح کشورمان در مجموعه «گروه مشاوران هنر» بیان کرد:  «گروه مشاوران هنر متشکل از  محمدعلی بهمنی، عبدالجبار کاکایی، امید صباغ نو، صابر قدیمی، هما سعادت، میثم یوسفی و حسین غیاثی  تعدادی از شاعران و ترانه سرایان برجسته و شناخته‌شده حوزه موسیقی هستند که امروزه خود از دست اندرکاران فعال تولید ترانه و آثار موسیقی به حساب می آیند. به همین منظور با توجه به تعامل و همکاری دفتر موسیقی، بازبینی و تایید گروه مشاوران در قدم اول می‌تواند زمینه‌ای برای برقراری همکاری بیشتر اعضای مجمع صنفی و دفتر موسیقی به دنبال داشته باشد. با توجه به حجم بالای متون ارسالی به سامانه مجوز دفتر موسیقی، اشعار بررسی شده توسط این گروه می تواند با رویکرد و اولویت ویژه‌ای بررسی شود. اولین بخش از حوزه فعالیت این گروه به موضوع متن و ترانه اختصاص دارد اما مجمع صنفی امیدوار است در آینده ای نزدیک موضوع آهنگسازی و تنظیم آثار موسیقی را نیز با حضور هنرمندانی متخصص در این حوزه به شورای خود اضافه کند.»
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 13:22

دیدگاه‌ها

دوشنبه 17 آذر 1399 - 19:39

سلام،
عزیزان، مدیران، دست اندرکاران، لطفا یه مقدار هزینه کنید فونت ‌های سایت رو یک بار با یه فونت قابل خوانا تعویض کنید، ما الان هزاران فونت خوب فارسی داریم. من نمی‌دونم چرا بعد از این همه سال حتی در این مورد تصمیمی نمی‌گیرید. فارغ از غالب بسیار قدیمی حداقل سایز و اندازه پست ‌هارو بروز کنید که خواندن باشد. اصلا قابل خوادن نیست برای خواننده.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فعالیت «گروه مشاوران هنر» مجمع صنفی ناشران موسیقی آغاز شد | موسیقی ما