برنامه یاد بعضی نفرات
 
در قالب پروژه‌ای به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» شنیده خواهد شد
موسیقی «بابک زرین» و صدای «محمد اصفهانی» برای «مرد نقره‌ای»
موسیقی ما - جدیدترین همکاری «بابک زرین» و «محمد اصفهانی» به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما» این دو هنرمند پس از مدت‌ها در قالب تیتراژ فیلم‌سینمایی «مرد نقره‌ای» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. تیتراژ این فیلم مضمونی درباره ایران دارد و ترانه آن توسط «علی ایلیا» سروده شده است. بابک زرین علاوه بر آهنگسازی و تنظیم تیتراژ فیلم سینمایی مرد نقره‌ای، موسیقی متن این پروژه را هم ساخته است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آهنگ تیتراژ و همچنین موسیقی متن مرد نقره‌ای با حضور ارکستر زهی بزرگ و همراهی جمعی از نوازندگان سرشناس موسیقی ایران ضبط شده است.
 
همکاری دوباره محمد اصفهانی با محمدحسین لطیفی پس از مدت‌ها رقم خورده و همین موضوع برای خیلی‌ها یادآور تیتراژ خاطره‌انگیز سریال «وفا» خواهد بود. سریالی که نوروز سال 1385 از شبکه سوم سیما پخش می‌شد.
 
از سوی دیگر این هفته قرار است موزیک‌ویدیوی تیتراژ این پروژه ضبط شود. در موزیک‌ویدیوی این آهنگ، بابک زرین پیانو خواهد نواخت و محمد اصفهانی هم حضور دارد.

مراسم اکران خصوصی مرد نقره‌ای با حضور عوامل موسیقی و سایر دست‌اندرکاران پیش از آغاز جشنواره فیلم فجر در تهران برگزار خواهد شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که از این فیلم به عنوان یکی از گزینه‌های حضور در جشنواره فجر امسال یاد می‌شد.
 
دکتر محمد اصفهانی در حالی تیتراژ مرد نقره‌ای را اجرا کرده که طی چند وقت اخیر در سکوت پیگیر مراحل تولید آلبوم جدیدش است. آلبومی که هنوز جزئیات دقیق آن مشخص نیست اما اطلاعات مختصری که از آن تا امروز منتشر شده خبر از حضور چهره‌های مطرح در لیست عوامل تولیدش می‌دهد. بابک زرین هم در هفته‌های اخیر با موسیقی متن و آهنگسازی تیتراژ ابتدا و پایان سریال «دل» مهمان مخاطبان بوده است. سریال دل به کارگردانی «منوچهر هادی» از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 14:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی «بابک زرین» و صدای «محمد اصفهانی» برای «مرد نقره‌ای» | موسیقی ما