برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای موسیقی متن مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست»
«حبیب خزایی‌فر» جایزه جشنواره سینما حقیقت را دریافت کرد
موسیقی ما- مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» به کارگردانی «سام کلانتری» جایزه‌ی بهترین موسیقی متن را از نگاه هیات داوران جشنواره‌ی سینما حقیقت، نصیبِ «حبیب خزایی‌فر» کرد.

این مستند همچنین  جایزه ویژه هیات داوران بخش بین الملل برای «بهترین کارگردانی» و «بهترین فیلم هنر و تجربه» را به دست آورد و اعلام شد این فیلم، بیشترین رای تماشاگران را هم به خود اختصاص داده و جایزه «بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران» نیز، نصیبِ آن شد.

 این فیلم پیش از این کاندید پنج جایزه اصلی در پنج رشته «بهترین کارگردانی»، «بهترین فیلمبرداری»، «بهترین تدوین»، «بهترین صدا» و «بهترین موسیقی» در جشنواره حقیقت امسال شده بود.

فيلم پرماجراى «جایی برای فرشته‌ها نیست»، آخرین ساخته «سام كلانترى»، مستندساز ايرانى است كه داستانى عجيب و دیدنی را از مسیر سخت زندگی حرفهای اعضای تیم ملی اسکیت هاکی دختران ایران به تصوير مى كشد. تهیه‌کنندگی این کار به عهده «محمدشکیبانیا» و «محسن شاه‌محمد میراب» بوده است. 

رقيبان خارجى اين فيلم، هشت مستند بلند از كشورهاى مختلف دنيا، بودند. اين فيلم محصول مشترک موسسه فرهنگی‌هنری تنجرین و مرکز‌گسترش سینمای مستند و تجربی است.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 - 13:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حبیب خزایی‌فر» جایزه جشنواره سینما حقیقت را دریافت کرد | موسیقی ما