برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین کنسرت خواننده تیتراژ «ممنوعه»
رضا بهرام با «آتش» روی صحنه می رود
موسیقی ما – خواننده تیتراژ سریال «ممنوعه» در تاریخ 16 تیر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی نخستین کنسرت رسمی خود را روی صحنه خواهد برد.

به گزارش «موسیقی ما»، رضا بهرام که در ماه های گذشته با خواندن آثاری چون: «از عشق بگو»، «بیمار»، «کجایی»، «دیوانه»، «مو به مو»، «آتش»، «شب‌های بعد از تو»، «گل عشق» و «آرامشی دارم» توانسته مخاطبان زیادی را در فضای مجازی به سمت آثارش بکشاند، نخستین کنسرت رسمی خود را در تهران روی صحنه خواهد برد.

بلیت فروشی این کنسرت در حالی هنوز آغاز نشده که کمتر از 5 روز به این برنامه زمان باقی مانده است. رضا بهرام پیش از اجرای تهرانش در تاریخ 13 تیر ماه نیز در جزیره کیش روی صحنه خواهد رفت تا نخستین دیدار با دوسدارانش را در خارج از پایتخت تجربه کند.

این خواننده جدیدترین هنرمند نسل جدید موسیقی پاپ در ایران است که با استفاده از فضاهای تلفیقی توانسته در ادامه جریان این سبک موسیقی در ایران خودی نشان دهد و خیلی زود به محبوبیت برسد.

فضایی که هنرمندانی چون آرون افشار نیز در همین مسیر توانسته اند به خوبی آثارشان را در اختیار دوستداران موسیقی قرار دهند و به مرور این مسیر بیشتر و بیشتر مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار گرفته است.

گفتنی ست موسسه فرهنگی هنری ققنوس تهیه کننده کنسرت رضا بهرام در تهران است.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تیر 1398 - 11:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا بهرام با «آتش» روی صحنه می رود | موسیقی ما