برنامه یاد بعضی نفرات
 
نخستین کنسرت خواننده نوظهور پاپ
سینا درخشنده روی صحنه رفت
موسیقی ما - سینا درخشنده از خوانندگان نوظهور موسیقی پاپ کشورمان شنبه ۳۱ فروردین اولین کنسرت رسمی خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، نخستین کنسرت رسمی سینا درخشنده شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهرانن برگزار شد.

این اجرا که به گفته برگزار کنندگان کنسرت در زمان کوتاهی به فروش رفته بود، با ریمیکسی از برخی قطعه‌های سینا درخشنده که آثارش طی ماه‌های قبل با استقبال مواجه بوده، آغاز شد. پیش از اجرای نخستین قطعه این کنسرت که نامش «دلدار» بود، یکی از اعضای گروه از هواداران خواست تا دوربین موبایل‌هایشان را روشن کنند و لحظه ورود سینا درخشنده روی صحنه را ضبط کنند.

این خواننده جوان پس از اجرای نخستین قطعه، به پدر و مادرش خوشامد گفت و از آنها برای زحماتشان تشکر کرد.

«هوای عشق»، «حس قشنگ»، «بِم می خندی»، «دلدار»، «یه نفر»، «یارهمیشگی»، «سرسری» و «کوکه حالم» از جمله قطعه‌هایی بودند که در این کنسرت توسط سینا درخشنده اجرا شد.

علی علیپور و حسین فلاح نوازندگان کیبورد، فربد حاجی حیدر نوازنده پرکاشن، مرتضی محمدخانی نوازنده درامز، سعید خانزاد نوازنده گیتار، علیرضا حق جو نوازنده گیتار، مهرداد امامی فر نوازنده ساکسیفون، سهیل بنیادی نوازنده ویولن و فرهاد بهرام نوازنده گیتارباس و رهبر ارکستر گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می‌دادند.

فرزاد فرخ، حمید هیراد و نصراله رادش از مهمانان ویژه این کنسرت را که به همت مؤسسه «آوازی نو» برگزار شده بود، تشکیل می‌دادند.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 - 12:18

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سینا درخشنده روی صحنه رفت | موسیقی ما