برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای قطعاتی از آلبوم «بهار» و سایر آثار خاطره‌انگیزشان
دیدار زمستانی گروه «رستاک» با مخاطبانش در حضور چهره‌های سرشناس هنری
موسیقی ما جدیدترین کنسرت گروه موسیقی «رستاک» هفدهم دی‌ماه در برج میلاد تهران برگزار شد. این کنسرت به سرپرستی و نوازندگی «سیامک سپهری» و خوانندگی فرزاد و بهزاد مرادی و همراهی سایر اعضای این گروه موسیقی برگزار شد. در این کنسرت اکبر اسماعیلیپور )تار و عود(، صبا جمالی )قانون(، امید مصطفوی )تمبک، ناقارا، زنبورک و تمپو)، سپهر سعادتی (کنترباس و گیتار بیس)، دینا دوستی (کمانچه)، حامد بلند همت (سرنا، نی‌انبان و بالابان)، فرزاد خورشیدسوار (دف و سازهای کوبه‌ای)، مجید پوستی (دف و سازهای کوبه‌ای) و پریسا اینانلو دف و سازهای کوبه‌ای) نواختند.
 
اعضای گروه رستاک در این کنسرت هم گلچینی از قطعات آلبوم جدیدشان به نام «بهار» و آثار محبوب خود را روی صحنه بردند. آثاری که شامل موسیقی نواحی مختلف ایران نظیر آذربایجان، گیلان، کرمان، خراسان، لرستان، کردستان، بوشهر، فارس و بختیاری و... بود و با استقبال خوب حضار همراه شد. این اجرای گروه رستاک هم مانند برنامه‌های گذشته آنها به همت شرکت «صوت آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» برگزار شد.
 
در این کنسرت گروه رستاک میزبان جمعی از هنرمندان سرشناس بود. محمود دولت آبادی، حسن فتحی، گلاب آدینه، عبدالله اسکندری، امیرحسین رستمی، شیوا ابراهیمی و علیرضا شجاع‌نوری از جمله مهمانانی بودند که این کنسرت را تماشا کردند.
 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 18:34

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دیدار زمستانی گروه «رستاک» با مخاطبانش در حضور چهره‌های سرشناس هنری | موسیقی ما