برنامه یاد بعضی نفرات
 
شب گذشته در برج میلاد اتفاق افتاد
رونمایی از آلبوم «آذربایجان» رحیم شهریاری در یک کنسرت با تِم کریسمس!
موسیقی ما - خواننده پاپ آذربایجانی شب گذشته – یکشنبه 9 دیماه - در حالی در برج میلاد روی صحنه رفت که پس از مدت ها نخستین رونمایی از آلبوم جدیدش «آذربایجان» را با همراهی دوستدارانش جشن گرفت.

به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت رحیم شهریاری که همزمانی آن با کریسمس و حضور تعداد زیادی از ارامنه در سالن برنامه باعث شده بودبا تِم کریسمس برگزار شود، با اجرای قطعات جدید آلبوم «آذربایجان» آغاز شد و به مرور با اجرای قطعات فولکلور آذری و آثار پاپ پرطرفدار مثل: «باخ باخ»، «لاله لر»، «علی بالا» و... شب شاد برج میلاد را ساخت.

رحیم شهریاری در ابتدای صحبت های خود گفت: «امشب مفتخریم که در حضور شما دوستداران موسیقی آذربایجانی از آلبوم جدیدم رونمایی کنیم. آلبومی که برایش بیش از صد میلیون تومان هزینه شده و تنها دلخوشی ما این است که شما آنرا گوش می کنید و از آن لذت می برید.»

وی با اشاره به حضور بیش از بیست ساله گروه «آراز» در عرصه موسیقی آذربایجانی گفت: «بیش از بیست سال است که در ایران و همه جای دنیا موسیقی آذربایجانی را فریاد زده ام و افتخار می کنم که این موسیقی و مخاطبانش همیشه وفادارترین مخاطبان را درسراسر دنیا داشته است. یک ماه دیگر در «سن خوزه» و کالیفرنیا کنسرت بزرگی را برگزار خواهم کرد و اجرا در تبریز و تمدید کنسرت تهران (15 اسفند در برج میلاد) اجراهای امسال من را تشکیل می دهند.»

این خواننده سپس پشت پیانو نشست و قطعاتی چون «کوچه لر»، «ساری گلین» و... را اجرا کرد که با همخوانی دوستداران موسیقی همراه بود.

وی گفت: «سالهای زیادی را قبل از ورود رسمی به فضای موسیقی در مراسم های خصوصی به اجرای برنامه می پرداختم و باور کنید آنقدر انرژی داشتم که 6 الی 7 ساعت برنامه را یک نفس می خواندم و امروز احساس می کنم که چقدر خوب میشد اگر بتوانیم در سال جدید یک کنسرت 6 ساعته را در تهران برگزار کنیم. خود من برای یک اجرای اینچنینی به شدت انرژی دارم و همه سعی ام را برای این برنامه خواهم داشتم که روی صحنه برود.»

اجرای ترانه «یاشا آذربایجان» که همه حاضرین در سالن به صورت ایستاده آنرا با رحیم شهریاری همخوانی کردند آخرین بخش کنسرت این خواننده در شب شاد و پرانرژی برج میلاد بود.

موسسه «کامیاب بهاران» به تهیه کنندگی علی حق شناس برگزار کنندگان کنسرت رحیم شهریاری بودند.

این اجرا در انتها به خانم بیماری که قرار بود پس از این کنسرت در بیمارستان برای جراحی بستری شود، تقدیم شد.

عکس ها: حسین راد
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 09:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رونمایی از آلبوم «آذربایجان» رحیم شهریاری در یک کنسرت با تِم کریسمس! | موسیقی ما