برنامه یاد بعضی نفرات
 
لغو دقیقه نودی حضور خواننده پاپ در یک برنامه تلویزیونی
بنیامین بهادری مجری «تب تاب» نشد!
موسیقی ما – اطلاع رسانی حضور «بنیامین بهادری» به عنوان مجری در برنامه «تب تاب» از سوی مسئولین این برنامه تلویزیونی در حالی اتفاق افتاد که شب گذشته نخستین قسمت ازاین تاک شو روی آنتن شبکه سه سیما رفت و در حالی دوستداران بنیامین منتظر دیدن خواننده مورد علاقه خود بودند، مجری برنامه فرد دیگری بود و علی علیپور نیز به عنوان مهماندراین برنامه حاضر بود.

به گزارش «موسیقی ما»، پس از عدم حضور بنیامین بهادری به عنوان مجری برنامه، گمانه زنی های اولیه حاکی از عدم توافق مسائل مالی بنیامین و تهیه کننده برنامه و در مراحل بعدی نیز ممانعت مدیران صدا و سیما برای حضور بنیامین به عنوان مجری در شبکه 3 ، بود.

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که بنیامین حتی در روزهای اولیه نشر این خبر نیز در صفحات شخصی خود هیچگونه اطلاع رسانی ای در این باره انجام نداد و مشخص بود هنوز قطعیت واضحی برای حضور دراین برنامه وجود ندارد.

تهیه کنندگان «تب تاب» نیز حاضر به گفتگو در این باره نیستند و درتلاشند موانع موجود برداشته شود و سکوت تر دو طرف و عدم تمایل برای توضیح درباره این ماجرا مشخصا از پیگیری های پشت پرده برای انجام شدن این اتفاق حکایت دارد که قطعا در روزهای آینده مشخص خواهند شد.

«تب تاب» در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید شده است و سوالات آن از طریق اس ام اس از سوی مردم طراحی می شود و مجری از مهمان برنامه جواب ها را مطالبه می کند.

تهیه‌کنندگی این برنامه را مریم جلالی و عباس اختری بر عهده دارند و از نکات قابل توجه آن تعاملی بودن این برنامه و حضور پررنگ مخاطبان و نظرهای آنان در این برنامه است
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آذر 1397 - 09:54

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بنیامین بهادری مجری «تب تاب» نشد! | موسیقی ما