برنامه یاد بعضی نفرات
 
به خوانندگی «عیسی سلیمیان» و سرپرستی «محسن آقایی»
گروه «آوای موج» هفته‌ی اول آذر روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - گروه موسیقی «آوای موج» به خوانندگی «عیسی سلیمیان» و سرپرستی «محسن آقایی» اولین هفته آذرماه ۱۳۹۷ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. اجراهای این گروه در قالب یک تور از اوایل آذرماه در بوشهر آغاز می‌شود.

در این اجرا محسن آقایی (نوازنده نی‌انبان و سرپرست گروه)، عیسی سلیمیان (خواننده)، علیرضا فرحی (نوازنده پرکاشن)، سیاوش آزاد (نوازنده تمپو)، فرهاد گلگون (نوازنده دم دم)، امین باسره (نوازنده عود)، میثاق نامی (نوازنده قانون)، فرهاد راد (نوازنده ضرب و تمپو)، مجید مرادپور (نوازنده گیتار بیس)، مهدی عبدی (اجرای حرکات آئینی) حضور دارند.

«بهروز فرح شیرازی» -روابط عمومی گروه- درباره جزئیات تور کنسرت‌های این گروه موسیقی گفت: «آوای موج، تور کنسرت‌هایش را ابتدای آذر ماه از بوشهر آغاز کرده و هفتم این ماه، میهمان تالار وحدت خواهد بود و پس از آن در شهر‌های اصفهان، شیراز، اهواز، تهران (آزادی) و رشت به اجرای کنسرت می‌پردازد.عیسی سلیمیان که پس از خداحافظی ابدی استاد محمود جهان با گروه موسیقی آوای موج به ما پیوسته، از خوانندگان پر شور و حال موسیقی بوشهر است، ایشان به گوشه‌های اوج موسیقی جنوب تسلط دارد و با مُنگه‌ها و شلوغ‌کاری‌های موسیقی زنده بندری را اجرا می‌کند.»

گروه موسیقی آوای موج، گروهی فولکلور است که به عنوان یکی از جوان‌ترین و فعال‌ترین گروه موسیقی نواحی ایران در سه دوره قبلِ جشنواره بین المللی موسیقی فجر همواره به عنوان پرفروش‌های این رویداد هنری، در بخش موسیقی نواحی دست پیدا کرده است.

آوای موج کار خود را به صورت حرفه‌ای از سال ٨٣ از بوشهر آغاز کرده و در این مدت توانسته به عنوان یکی از پرچم‌داران موسیقی نواحی ایران، فواصل موسیقی نواحی خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان را کوتاه کرده و با کنسرت‌های جنوبی، با تنوعی از موسیقی نواحی یاد شده تور کنسرتی خود را از ابتدای آذر ماه و از زادگاه خود شهر بوشهر از سر گیرد. از فعالیت‌های امسال این گروه، می‌توان به شرکت در جشنواره نی انبانِ کشور ترکیه و حضور در جشنواره موسیقی نواحی و چند رویداد موسیقایی دیگر اشاره کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آبان 1397 - 12:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «آوای موج» هفته‌ی اول آذر روی صحنه می‌رود | موسیقی ما