برنامه یاد بعضی نفرات
 
به رهبری آیدین بیات و اجرای چند قطعه موسیقی اصیل ایرانی
ایرانی‌ها در فستیوال بلغارستان در‌خشیدند
موسیقی ما - هنرمندان کودک و نوجوان مرکز آموزش موسیقی «خوش هنر» مدال طلای فستیوال بین‌المللی فولکلور 2018 بلغارستان را از آن خود کردند.
 
فستیوال بین‌المللی فولکلور 2018 بلغارستان که با حمایت سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) برگزار می‌شود، امسال در هشتمین دوره خود که از یکم تا دوازدهم شهریور اجرا شد و در آن بیش از دوهزار نفر در قالب افزودن بر صد گروه در دو رده سنی و 9 رشته شرکت داشتند، شاهد درخشش هنرجویان این آموزشگاه موسیقی بود.
 
این هنرمندان کودک و نوجوان، طی دو روز به رهبری آیدین بیات چند قطعه موسیقی اصیل ایرانی را اجرا کردند که با استقبال حاضرین مواجه شد. هیأت داوران به اتفاق، در بخش گروه‌های زیر 18 سال، مدال طلای فستیوال را همراه با هشت جایزه دیگر به آنها دادند. هنرمندان کودک و نوجوان این مجموعه را امیر وفاییان و سروش کوشان همراهی می‌کردند.
 
با توجه به ارزش ویژه فستیوال فولکلور 2018، کلیه رقابت‌ها هم‌زمان از بیست شبکه کابلی و شبکه ماهواره‌ای Travel tv ؛ Euro Folk TV؛ Rodina و سایت‌های معتبری مانند TVeurofolk به صورت زنده پخش شده است. همچنین یکی از شرایط پذیرش گروه‌های هنری در فستیوال مذکور، کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های بین‌المللی در گذشته است.
 
تعدادی دیگر از هنرجویان خوش هنر فروردین ماه امسال هم با شرکت در فستیوال ژوتم فرانسه و نیز در دو سال گذشته با هنرنمایی در فستیوال‌های جهانی open spain و «پراگ چک» جوایز متعددی را کسب کرده بودند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1397 - 10:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ایرانی‌ها در فستیوال بلغارستان در‌خشیدند | موسیقی ما