برنامه یاد بعضی نفرات
 
در سومین شب فستیوال «ققنوس»
«چارتار» از سه قطعه جدید رونمایی کرد
موسیقی ما - شب موسیقی تلفیقی فستیوال «ققنوس» با اجرای گروه «چارتار» برگزار شد و اجرای سه قطعه تازه از غافلگیری‌های این کنسرت برای مخاطبان چارتار بود. هرچند که آرمان گرشاسبی (خواننده گروه) به طنز از زمان انتخاب شده برای اجرای کنسرتش انتقاد کرد.

سالن «تهران رویال‌هال» شب گذشته میزبان اجرای پرمخاطب گروه «چارتار» بود که در دو سانس 17:45 و 22 روی صحنه رفته بود. اجرا با قطعه آلبوم آخر گروه یعنی «دریا کجاست» آغاز شد و با اجرای قطعه «آغوش» ادامه پیدا کرد.

پس از اجرای این قطعات آرمان گرشاسبی در سخنانی گفت: «خوشحالیم که از اولین اجراکننده‌ها در سالن تهران رویال‌هال هستیم. هرچند که به دلیل پارکینگ نامناسب این محل مجبور شدیم که در ساعت پنج و چهل و پنج دقیقه کنسرت بگذاریم. برگزارکنندگان اصرار داشتند که اجرا ساعت ۵  باشد و ما قبول نکردیم. من فکر می‌کنم ساعت 5 بعد از ظهر بیشتر مناسب کلاس زبان باشد تا کنسرت! »

او سپس با اشاره به استیج بزرگ سالن گفت: «از نکات جالب اینجا بزرگی استیج است که هر چقدرقدر می‌دویم به انتهایش نمی‌رسیم اما امشب تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به شما خوش بگذرد.»

گروه در ادامه قطعه «دور» را نواخت و گرشاسبی در میانه اجرا به مخاطبان گفت: «من روی این قطعه تعصب دارم؛ پس چرا با من نمی‌خوانید؟» سپس مخاطبان شروع به همخوانی با او کردند.

گرشاسبی پس از اجرای قطعه «خلق» که فضای متفاوتی نسبت به سایر قطعات «چارتار» دارد، خطاب به مخاطبان اظهار کرد: «همیشه بعد از خواندن این ترانه مجبور می‌شوم از شما مخاطبین خوب تشکر کنم. در کجای دنیا می‌شود مخاطبی برای حرف دلت پیدا کنی و شعری با ابیاتی مانند خلقی ترسان از عریانی... از بیرنگی بی‌نانی... بخوانی و آنها با دقت به دغدغه‌هایت گوش دهند. این شعر روان و ساده‌ای نیست مثل یک شعر عاشقانه از قبیل تو رفتی و من... و دست کم برای من آنقدر پیچیدگی داشت که وقتی احسان حائری آن را به من نشان داد یک روز فرصت گرفتم تا فکر کنم و برای خواندنش جواب دهم.»

اجرای تکنوازی کمانچه آیدین ترکیان بخش دیگری از این برنامه بود که با استقبال مخاطبان همراه شد.

دانیال جورابچی (نوازنده ویلن)، ماکان خویی‌نژاد (نوازنده ویلن‌سل) و بهنام ابولقاسم (نوازنده پیانو) در این اجرا به ارکستر پیوستند تا گروه از سه قطعه جدید خود رونمایی کنند. قطعاتی که فضایی عاشقانه و آرام داشتند و به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند.

این اجرا در حالی روی صحنه رفت که مخاطبان پیوسته درخواست اجرای قطعه «شب» را داشتند اما گرشاسبی در پاسخ به مخلاطبان گفت که قطعه «شب» پروژه شخصی اوست و نمی‌تواند در کنسرت «چارتار» این قطعه را اجرا کند.

«آشوب» قطعه آخر این کنسرت بود که با همخوانی مداوم حاضران اجرا شد
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 17:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «چارتار» از سه قطعه جدید رونمایی کرد | موسیقی ما