به آهنگسازی و نوازندگی سپاس صدرنوری
آلبوم «به صد سو...» در قالب یک اثر تلفیقی منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «به صد سو...» به آهنگسازی و نوازندگی سپاس صدر نوری از سوی موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» در قالب یک اثر تلفیقی روانه بازار شد.
سپاس صدرنوری که پیش از این نیز آلبوم «در آغوش رنگها» را در بازار موسیقی منتشر کرده بود، درباره محتوای تازهترین اثر موسیقایی خود میگوید: «ضبط و تولید آلبوم «به صد سو...» از اواخر تابستان سال 96 آغاز شد، البته در ابتدا قرار بود این اثر در استودیو «پاپ» به مدیریت زنده یاد ناصر فرهودی و سپس استودیو حوزه هنری انجام گیرد، اما در نهایت تصمیم بر این شد که تمامی مراحل مربوط به ضبط، میکس و مستر اثر در استودیوی «شهر صدای پارسیان» به مدیریت آیدین الفت صورت گیرد. در این مرحله امید نیک بین از صدابرداران بسیار خوب حوزه موسیقی کنار ما حضور داشت که جا دارد از زحمات فراوان او در این بخش قدردانی ویژهای داشته باشم.»
او با اشاره به اینکه این آلبوم تکنوازی است میگوید: «این آلبوم به صورت تک نوازی پیانو منتشر شده و میتوانم بگویم در مقایسه با آلبوم قبلیام «در آغوش رنگها»، اثری متفاوت به حساب میآید. به هر ترتیب آنچه مخاطب در این آلبوم با آن مواجه میشود، اجرای یک اثر تکنوازی در حوزه موسیقی ایرانی است که با تلفیقی از فواصل و سبکهای مختلف موسیقی به مخاطبان عرضه شده و فکر میکنم با توجه به تلاش برای خلق یک محتوای متفاوت، مخاطب میتواند فضای تازهای را در گوش شنیداری خود تجربه کند.»
این نوازنده پیانو میگوید: «من در این اثر موسیقایی تمام تلاشم را انجام دادم تا با ورود به یک فضای جدید در حوزه نوازندگی تجربهای را پیش روی مخاطبان قرار دهم که همه سلایق بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. به هر حال تلفیق موسیقی ایرانی با گونههای دیگر موسیقی دربرگیرنده ورود به جریانی از نوازندگی است که میتواند تجربههای بسیار ارزشمندی را برای یک نوازنده به ارمغان بیاورد و امیدوارم آنچه برای این کار با توجه به ذهنیاتم از موسیقی ایرانی تولید شده، بتواند موسیقی متفاوتی را در گوش شنیداری مخاطب ثبت کند.»
سپاس صدرنوری که پیش از این نیز آلبوم «در آغوش رنگها» را در بازار موسیقی منتشر کرده بود، درباره محتوای تازهترین اثر موسیقایی خود میگوید: «ضبط و تولید آلبوم «به صد سو...» از اواخر تابستان سال 96 آغاز شد، البته در ابتدا قرار بود این اثر در استودیو «پاپ» به مدیریت زنده یاد ناصر فرهودی و سپس استودیو حوزه هنری انجام گیرد، اما در نهایت تصمیم بر این شد که تمامی مراحل مربوط به ضبط، میکس و مستر اثر در استودیوی «شهر صدای پارسیان» به مدیریت آیدین الفت صورت گیرد. در این مرحله امید نیک بین از صدابرداران بسیار خوب حوزه موسیقی کنار ما حضور داشت که جا دارد از زحمات فراوان او در این بخش قدردانی ویژهای داشته باشم.»
او با اشاره به اینکه این آلبوم تکنوازی است میگوید: «این آلبوم به صورت تک نوازی پیانو منتشر شده و میتوانم بگویم در مقایسه با آلبوم قبلیام «در آغوش رنگها»، اثری متفاوت به حساب میآید. به هر ترتیب آنچه مخاطب در این آلبوم با آن مواجه میشود، اجرای یک اثر تکنوازی در حوزه موسیقی ایرانی است که با تلفیقی از فواصل و سبکهای مختلف موسیقی به مخاطبان عرضه شده و فکر میکنم با توجه به تلاش برای خلق یک محتوای متفاوت، مخاطب میتواند فضای تازهای را در گوش شنیداری خود تجربه کند.»
این نوازنده پیانو میگوید: «من در این اثر موسیقایی تمام تلاشم را انجام دادم تا با ورود به یک فضای جدید در حوزه نوازندگی تجربهای را پیش روی مخاطبان قرار دهم که همه سلایق بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. به هر حال تلفیق موسیقی ایرانی با گونههای دیگر موسیقی دربرگیرنده ورود به جریانی از نوازندگی است که میتواند تجربههای بسیار ارزشمندی را برای یک نوازنده به ارمغان بیاورد و امیدوارم آنچه برای این کار با توجه به ذهنیاتم از موسیقی ایرانی تولید شده، بتواند موسیقی متفاوتی را در گوش شنیداری مخاطب ثبت کند.»
منبع:
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1397 - 00:02
افزودن یک دیدگاه جدید