برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همکاری چهره‌هایی چون یغما گلرویی، نیکان و...
آلبوم «ماه من» اثر «فرهاد فنائیان» منتشر شد
موسیقی ما - ترانه «دست من نیست نفسم از عطر تو کلافه می‌شه» در یک آلبوم مجاز منتشر شد.

«فرهاد فنائیان» خواننده، کارشناس موسیقی و صدا و عضو انجمن آواز اصفهان پس از برگزاری سه کنسرت رسمی، اولین آلبوم خود را منتشر کرد. این آلبوم که «ماه من» نام دارد، ترکیبی از قطعات جدید و آثاری است که در سال‌های گذشته از این هنرمند منتشر شده است.

فنائیان سال‌ها قبل قطعه «دست من نیست» با مطلع «دست من نیست نفسم از عطر تو کلافه می‌شه» را منتشر کرد و چندی بعد این ترانه توسط «قمیشی» -خواننده ساکن آمریکا- اجرا و منتشر شد. فنائیان در این خصوص گفته که با پیگیری ماجرا دریافت که آن هنرمند بدون اطلاع از این‌که این ترانه پیش‌تر منتشر شده، آن را از ترانه‌سرا خریده و اجرا کرده است.

ترانه‌های آلبوم «ماه من» را به ترتیب یغما گلرویی (نه نرو)، علیرضا رعیت‌پیشه (آسمون)، کوروش صمیعی (دست من نیست)، بهزاد سلطانیان (ماه من)، ایمان حقوقی (تقدیر)، حمید خلف‌بیگی (کاش، باور) و پژمان نظرزاد (جدایی) سروده‌اند.

در زمینه ساخت ملودی و آهنگ، به‌غیر از خواننده آلبوم که تقریباً نیمی از قطعات را آهنگسازی کرده، معین طاهری، نیکان، حمید خلف‌بیگی و حسام ناصحی با او همکاری کرده‌اند. همچنین نیکان، میلاد بهشتی، فرهاد فنائیان، معین طاهری، حسام ناصحی و آرمان منشئی تنظیم قطعات را بر عهده داشته‌اند.

مازیار ظهیرالدینی و کسری عارفان (ویولن)، کریم قربانی و مسیح مردی‌ها (ویولنسل)، فیروزویسانلو، اردشیر فلاحيان، عادل موذن و فرهاد (گیتار) به‌عنوان نوازنده در این آلبوم ایفای نقش کرده‌اند.

صدابرداری قطعات آلبوم «ماه من» در استودیو «پاپ» توسط زنده‌یاد «ناصر فرهودی» و «میلاد فرهودی» و نیز «آوا رکورد» توسط «شاهین منصوری» انجام شده و میکس و مستر قطعات را شاهین منصوری، نیکان، آرمان منشئی، حسام ناصحی انجام داده‌اند.

مجوز انتشار این آلبوم توسط موسسه «نوای مهر سپاهان» اخذ شده است.

«فرهاد فنائیان» قطعات آلبوم «ماه من» را به صورت رایگان در اختیار مخاطبین «موسیقی ما» قرار داده که می‌توانید آن را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 - 23:51

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «ماه من» اثر «فرهاد فنائیان» منتشر شد | موسیقی ما