برنامه یاد بعضی نفرات
 
سالار عقیلی امضای خود را در حمایت از مدیر دفتر موسیقی تکذیب کرد
حرمت اهالی شریف مطبوعات را با انتشار اخبار جعلی خدشه دار نکنید
موسیقی ما- چند روز پیش نام سالار عقیلی در میان امضاکنندگانِ نامه‌ی «آرامش دفتر موسیقی را حفظ کنید/ قدردانی از عملکرد فرزاد طالبی» منتشر شد که این خواننده به این مساله واکنش نشان داد.

این خواننده در این باره نوشته است: «به استحضار مردم عزیز ایران می رسانم که اینجانب در جریان نگارش چنین نامه‌ای از سوی اهالی موسیقی نبوده‌ام؛ بنابراین از ثبت نام خودم در سطر نخستین پایان بندی نامه به عنوان یکی از امضاء کنندگان دچار تحیر و گله مندی توامان شده‌ام. پیش ترها نوشته بودم که دروغ نابودی می‌آورد و جز از راه صدق و راستی نمی‌توان برای مصلحت کسی گام برداشت. به باور من عده ای با نگارش چنین مطالبی به وجهه فعالان زحمت کش و دلسوز رسانه آسیب می زنند و  اعتماد و همدلی موجود میان جامعه فرهنگ و هنر و روزنامه نگاران و خبرنگاران راستین این حوزه هم دستخوش  تاثیرات منفی شود. از نگاه بنده آقای طالبی هم این دست به اصطلاح  حمایت ها را که با توسل به انتشار اخباری غیرواقعی و جعلی بنا شده، تایید نمی کنند و موافق با رویکرد بانیانش نیستند. یک هفته مانده تا سال نو و همگی مردم عزیز در دل های مهربانشان آرزوی شروع سالی پر از برکت و شادمانی دارند. آیا نتیجه چنین اقداماتی (که بنیانش بر دروغگویی استوار شده) غیر از تخریب و غبارآلود کردن حس امید و اعتماد خواهد بود؟! از لحظه اطلاع از متن نامه جعلی چند ساعت گذشته است.»

او در ادامه‌ی این نامه آورده است: «در این بازه زمانی عبارت (امضاء کنندگان نامه)پرسش قدیمی و البته همخوان با اوضاع پیش آمده را در ذهنم به حرکت انداخته: چطور نامه‌ای را بدون اطلاع از نگارشش می توان امضاء کرد؟! در پایان ضمن تبریک پیشاپیش سال نو،  امضاء و حتی اطلاع از نامه فوق  را رد می کنم، حق پیگیری‌های قضایی را برای روشن شدن علت این اقدام که از مسیر راستی و صداقت فرسنگ‌ها دور افتاده، محفوظ می‌دانم و تصمیم دارم به زودی مسئله را در محاکم ذیصلاح پیگیری کنم. امید است اصحاب محترم رسانه اطلاعات مربوط به فعالیت‌هایم در عرصه موسیقی را از طریق مدیریت رسانه‌‌‌ای‌ بنده پیگیری کنند. »‌
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حرمت اهالی شریف مطبوعات را با انتشار اخبار جعلی خدشه دار نکنید | موسیقی ما