برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همکاری چهره‌های سرشناس موسیقی
جاوید نصیری «به قول خودت» را منتشر کرد
موسیقی ما - «جاوید نصیری» خواننده جوان موسیقی پاپ که آثاری در فضای مجازی منتشر کرده بود، نخستین آلبوم رسمی‌اش به نام «به قول خودت» که با همکاری چهره‌های سرشناس موسیقی تولید شده را روانه بازار موسیقی کشور کرد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این آلبوم 11 قطعه دارد که ملودی‌های آلبوم «به قول خودت» توسط میلاد ترابی، امیرعلی زمانیان، علی آریا، ساها خلفی، جاوید نصیری و بهروز ایزدپناه ساخته شده و تنظیم‌ها توسط میلاد ترابی، مهران عباسی، امیرمیلاد نیکزاد، الیاس شیرزاد و جاوید نصیری صورت گرفته است.
 
همچنین مهرزاد امیرخانی، ترانه مکرم، سید محمد کاظمی، علی آریا، زهرا کلاته، کیانا ناطقی، شهران جلیلی و قادر علایی ترانه‌سرایان این آلبوم هستند.
 
مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، پیام طونی (ویولن)، هومن نامداری (ساکسفون)، بهنام حکیم (بوزوکی)، رامین شمس (ویولن)، سعید نوروزی (ویولن) وبهروز ایزدپناه (گیتار) نوازندگانی هستند که در آلبوم «به قول خودت» هنرنمایی کرده‌اند.
 
جاوید نصیری در گفت‌وگو با «موسیقی ما» درباره این آلبوم گفت: «در تولید اولین آلبوم رسمی‌ام، برای بالا بردن کیفیت آثار به سراغ چهره‌های شناخته‌شده و کاربلد موسیقی رفتم. فضایی که در آلبوم «به قول خودت» اشاره شده، مدرن و جوان‌پسند است و تلاش شده تا مناسب سلایق مختلف باشد. امیدوارم قطعات این آلبوم که برای تولید آن‌ها زحمت زیادی کشیده شده مورد توجه مخاطبین قرار گیرد.»
 
خواننده آلبوم «به قول خودت» همچنین گفت: «از آنجایی که تمایل دارم قطعاتم راحت‌تر و بهتر به دست مخاطبین برسد، آن‌ها به صورت رایگان در اختیار مخاطبین می‌گذارم و می‌توانند آن را از سایت «موسیقی ما» دانلود کنند.»
 
این آلبوم توسط موسسه «نت هشتم» منتشر شده و «علیرضا نصیری» به عنوان مدیر برنامه در تولید آن همکاری داشته است.
 
مخاطبین می‌توانند برای دانلود قطعات آلبوم «به قول خودت» به «تماشاخانه» مراجعه کرده و برای رأی دادن و درج نظر درباره این آلبوم به صفحه آن در بخش «آلبوم‌ها» مراجعه کنند.
 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1396 - 20:40

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جاوید نصیری «به قول خودت» را منتشر کرد | موسیقی ما