برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی اميرحسين طريقت وتنظیم بهزاد عبدی
«راز خيام» با صدای سالار عقیلی و همراهی ارکسترناسیونال اوکراین منتشر می‌شود
موسیقی ما- «راز خيام» جدیدترین اثرِ «سالار عقیلی» - خواننده‌ی شناخته شده‌ی موسیقی سنتی ایران- با آهنگسازی  اميرحسين طريقت وتنظیم بهزاد عبدی منتشر می‌شود. این آلبوم برای ارکستر بزرگ تنظیم‌شده و اجرای آن را ارکستر ناسیونال اکراین به اجرا درآورده است.

«راز خیام» دارای شش قطعه به نام‌های سرمست، جهان گذران، ره دور، دست افشان، جام لطیف و اسرار ازل برروی رباعیات خیام است.در این اثر علاوه بر ارکستر ناسیونال اکراین، هنرمندان ایرانی چون علی طریقت (سه‌تار)، محمد طریقت (دف)، آزاد میرزاپور و هیلا فیض پور (تار)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، رضا طریقت (قیچک)، صدا سدیفی و امیرحسین مختاری (قانون)، نوشین پاسدار و آرش سعیدیان (عود) نوازندگی کرده‌اند و «امیرحسین طریقت» نیز علاوه بر آهنگسازی، نوازندگی سازهای کوبه‌ای را برعهده داشته است.

بهزاد عبدی علاوه بر تنظیم قطعات برای ارکستر، به‌عنوان ناظر ضبط این اثر نیز حضورداشته و صدابرداری آلبوم بر عهده حمید عسگری استودیو پارس و خانه صدا (اکراین، کیف) بوده و میکس و مسترینگ آن در استودیو پاپ و توسط امید اصغری انجام‌شده است.

«راز خيام» به همت موسسه فرهنگی هنری «نای و نی» به مدیریت مهدی کاشی به‌زودی منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین مراسم رونمایی این اثر نیز با حضور عوامل آلبوم برگزار می‌شود. در ادامه می‌توانید تیزر آلبوم «راز خيام» را ببینید:
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 11:24

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «راز خيام» با صدای سالار عقیلی و همراهی ارکسترناسیونال اوکراین منتشر می‌شود | موسیقی ما